Przez cały czas od naszej rozmowy nic się nie odzywaliśmy do siebie. To było tak nie zręczne...
- Coś się stało?- Kook! Zbawienie moje.
- Nie. Po prostu za dużo się ostatnio stało i cały czas o tym myślę.
- No już... nie zamartwiaj się.
Usiadł koło mnie na kanapie i mnie przytulił. No i oczywiście co? Do mojego domku wszedł Jin.
- O Kook. Dobra to. Dzieciaki myć ręce i na obiad- powiedział i wyszedł. Oookej?
- No to trzeba wstać- powiedział Jungkook.
- A no trzeba.
No i poszliśmy umyć reć i na obiad. Tak jak powiedział Jin.
Uuuuuu dzisiaj ramen. Mniam (XD)
- Po obiedzie mogę znów przyjść?- spytał szeptem Kook.
- Jasne. Jesteś u mnie zawsze mile widziany- powiedziałam również szeptem i się uśmiechnęłam.
- Jezu. Ty serio masz uśmiech jak nasz Taeś- powiedział Jin.
- Dziękuję?- dla mnie to jak komplement. (Autor: Tae ma taki piekny uśmiech łoooo <3| proszę bardzo taki ładny) >
Szybko zjadłam swoje ramen i ruszyłam do swojego domku. Położylam się na kanapie i wzięłam do ręki telefon. Napisalam do Ani że dzisiaj niestety z nią nie porozmawiam ze wzgledu na to że wolę odpocząć.
[...]
Reszta dnia zleciała mi bardzo szybko, a mianowicie powtórzyłam maraton oglądania Harrego Pottera z Jungkookiem. Swoją drogą zasnął on na trzecim filmie gdy położył głowę na moich kolanach a ja zaczęłam go głaskać i ogólnie bawić jego włosami.
Obudził go mój płacz w pierwszej części Insygnii Śmierci.- Hej.. co się stało?
- Z-Zgredek.
- No już. To tylko film.
- No w-właśnie wiemmmm...
Przytulił mnie i głaskał po głowie i plecach.- Już lepiej?
- Mhm. Tak. Dziękuję- powiedziałam i oglądaliśmy dalej.
-----------------------------------------
Heeey!
Rozdziały pisane będą na razie tylko na telefonie. Więc przepraszam za wszelkie błędy. Postaram się też je wstawiać codziennie. Ale nie wiem czy nie zacznę od niedzieli.
Na razie...
Bayooo
YOU ARE READING
𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]
Random[...] ᴡʏsᴢᴌᴀᴍ ᴘᴏᴢᴀ ᴛᴇʀᴇɴ ᴘᴏsᴇsᴊɪ ᴡᴜᴊᴋᴀ ɪ ᴘᴏsᴢᴌᴀᴍ ɴᴀ ɢᴏ́ʀᴋᴇ̨ ᴢ ᴋᴛᴏ́ʀᴇᴊ ʙʏᴌᴏ ᴡɪᴅᴀᴄ́ ᴄʜʏʙᴀ ᴄᴀᴌᴇ ᴅᴀᴇɢᴜ. ᴘᴀᴛʀᴢʏᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɴᴀ ᴋsɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄ ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅᴢɪsɪᴀᴊ śᴡɪᴇᴄɪᴌ ɴᴀᴊᴊᴀśɴɪᴇᴊ. -sᴘᴀᴅᴀᴊᴀ̨ᴄᴀ ɢᴡɪᴀᴢᴅᴀ. ᴘᴏᴍʏśʟ ᴢ̇ʏᴄᴢᴇɴɪᴇ- ᴜsᴌʏsᴢᴀᴌᴀᴍ ɢᴌᴏs ᴢᴀ sᴏʙᴀ̨. ᴏᴅᴡʀᴏ́ᴄɪᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɪ...