|26|

134 7 5
                                    

Jungkook pov

Poczułem coś dziwnego w brzuchu i czułem jak lekko pieką mnie policzki. Uśmiechnąłem się jak głupi do sera i dotknąłem miejsca które przed chwilą odwiedziły jej usta...

Boże! Jungkook uspokój się! Znasz ją nie cały tydzień! Eh~~ chciałbym mieć kogoś takiego kogo ma Taehyung... Kogoś kto by mnie pokochał z wzajemnością... Przytulał i całował bez powodów... Po prostu drugą połówkę...

Nawet nie wiedziałem że dalej stoję na korytarzu. Z zamyśleń wyrwał mnie głos Sugi...

-Kook idź już się połóż...

-Tak, tak już idę...

Suga pov

Czy on musi chodzić z głową w chmurach?

-A! JaAaAaAaAaAki ogromny pająk! - usłyszałem pisk pokoju Y-Hee (Autor: Bez podtekstów... aha i Mataś to się nie czyta łycha (jak coś mowa o Y-Hee) XDD)

Otworzyłem drzwi do jej pokoju i spytałem: 

-Co się stało?

-PAJĄK się stał!

-Gdzie?

-TAM! - pokazała palcem na narożnik.

-Już go zabije i po prob...

-Nie! - popatrzyłem na nią pytająco - przenieś go gdzieś...

-Dobra.

Wziąłem jakąś kartkę i przeniosłem pająka na trawę w tarasie. Wróciłem i zajrzałem do Hee by zobaczyć czy wszystko już dobrze - Wszystko okej już?

-Tak, umm~~ dzięki za ratunek.

-Nie ma sprawy sąsiadko. Jakby co to jestem za ścianą a no i jeszcze jak coś to wal w szybę na balkonie.

-Dobrze zapamiętam - zaśmiała się - Dobranoc.

-Dobranoc...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Wstawiam bo muszę... 

Maj Frend popędza mnie z rozdziałami...

Ważna notka w następnym rozdziale na dole...

Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now