|68|

83 7 4
                                    

Uwaga! Ogłoszenie parafialne! 

Ten rozdział jest mocny. Może nie to co niektórzy myślą ale po prostu uważajcie!

Dużo cringeu(?)

Dziękuję i miłego czytania ;3

-----------------------------------------

*W tym samym czasie*

Sadie pov

Wracaliśmy z jakiegoś koncertu. Nie pamiętam jakiego.. Ale jakiegoś.

Otwierałam drzwi do mieszkania a po ich zamknięciu zostałam przyparta do ściany.

-Finn co robisz?- spytałam trochę się śmiejąc.

-Jak to co?- powiedział między pocałunkami którymi swoją drogą oddawałam.- Teraz już  jesteś moja- powiedział a ja domyśliłam się że zrobił mi gdzieś malinkę.

-Pożałujesz tego- pogroziłam mu palcem lecz on tylko machnął moją ręką w dół i wpił się w moje usta.

Zaczęłam oddawać pocałunek. Ta gra stawała się coraz namiętniejsza(Autor: XDD sory ale mnie to śmieszy). Finn zjechał rękami na moje uda a potem na pośladki i lekko je ścisnął, przez co cicho pisnęłam. Podniósł mnie do góry a ja od razu oplotłam go nogami w pasie żeby nie spaść. Takim oto sposobem przeniósł nas do sypialni, dalej się całując. Ściągaliśmy z siebie kolejno ubrania aż zostaliśmy w końcu, w samej bieliźnie.

Chciał mnie pocałować ale czyiś telefon zaczął dzwonić. 

Olaliśmy sprawę i zaczęliśmy się całować. Ale znów zaczął dzwonić.

-Ale to jest denerwujący dzwonek- powiedziałam w myślach. Wstałam i sprawdziłam kto tak upierdliwie dzwoni.

.. Jimin?

Jimin: Hej.

Ja: Hej? Czemu dzwonisz?

Jimin: Tak o. Pogadać, bo mi się nudzi.

Ja: To się rozbierz i pilnuj ciuchów.

Jimin: Podziękuję.

Ja: Czemu? Najlepszy pomysł.

Jimin: Serio? Przy tłumie ludzi?

Ja: Aaa~~ No tak. Urodziny Zuzia

Jimin: Co? Ty znasz Zuzie?

Ja: Może..

Jimin: To świetnie! Szkoda że ciebie nie zaprosiłą.

Ja: Taaaaaaaak. Szkoda. Wiesz co?

Jimin: Hmm?

Ja: Muszę kończyć

Jimin: Co? Czemu?

Ja: Bo mam jutro prace.

Jimin: Okej. Pa, dobrej nocy.

Ja: Dzięki. Pa!

~~~~~~~~~~~~~~~~

Źle się z tym czuje że go okłamuję(Autor: Ale rym wleciał XDD) ale po prostu, nie mam ochoty na rozmowę.

-Chodźmy lepiej spać- oznajmiłam.

-Ehh~~ No dobraaa, ale za to jutro to skończymy. Położyliśmy się koło siebie i tak zasnęliśmy.. Znaczy Finn zasnął ja cały czas myślałam..

------------------------------------------------------------------

Nie no dziwny rozdział XD

Pozdrawiam wszystkich! 

Bayooo!

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now