|2|

334 14 5
                                    

Hmm... taaa... AHA... W środku oczywiście była pozostała część grupy. I że to im mam robić makijar? ŻE CO? Fangirling STOB IT! S.T.O.P I.T.! (Autor: w mediach jak ktoś nie wie o co mi chodziło)

-Przepraszam za spóźnienie- powiedziałam patrząc się na Chan.

-Spokojnie, nic się nie stało. Gotowa?

-Tak, jestem gotowa.

-Dobrze, jak znasz lub nie to są Bangtan Sonyeondan.

-Po prostu BTS - powiedział jeden z nich ~ Park Jimin.

-Tak dokładnie. I dzisiaj robisz im makijaż. Każdemu z osobna. Masz 30 minut. Jak będzie ci mijał czas to ci pomogę. Na razie możesz zaczynać.

Do każdego z nich miałam instrukcję, jaki makijaż mam im zrobić. Czasami nawet fryzurę.

Skończyłam przed ostatniego - Yoongiego - który swoją drogą nawet zasnął podczas całego procesu robienia jego tapety.

Dobra... to ostatni... i taki przystojjjny... - oczywiście kto? Jungkookie.

Podeszłam do niego i uśmiechnęłam się w jego stronę co on oczywiście odwzajemnił - ahh ten jego króliczy uśmiech...(Autor: a macie takiego słodziaka) >

(Autor: a macie takiego słodziaka) >

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hej -powiedział.

Chciałam dotknąć jego włosów do sprawdzenia jakiej odżywki użyć ale Kookie mi to utrudnił odwracając się na krześle.

-Oppa odwróć się do mnie... -wypaliłam.

Nagle wszyscy się na mnie popatrzyli... No co? Mam coś na twarzy? Źle coś powiedziałam...?

Bożee tak... Idiotka... ze mnie!

-Przepraszam... możesz wracać do swojej pracy...- powiedział w końcu Jk. Ponoć jest nie śmiały wobec nowo poznanych osób a przede wszystkim dziewczyn...

------------------------------------------------------------------------------

To jest drugi rozdział! No to chyba tyle...

Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now