|13|

209 10 0
                                    

Po tym wszystkim chłopaki zaproponowali obiad w restauracji ponieważ Jinowi nie chciało się robić teraz w kuchni.

Dojechaliśmy do nie zbyt znanej mi restauracji i zamówiliśmy to na co każdy miał ochotę. Jedliśmy, opowiadaliśmy historie z życia i śmialiśmy się z wygłupów Hobi'ego, Kooki'ego i Jin'a.

-Ej Hee, jesteś ARMY ?- spytał Hobi na co pokiwałam głową - Faaajnie... który z nas jest twoim biasem? - spytał a ja zakrztusiłam się jedzeniem które właśnie połykałam.

Po kilku klepnięciach w plecy od siedzącego koło mnie Namjoon'a przestałam się krztusić.

-Wszystko okej? - spytał Jin.

-Tak, tak już dobrze.

-No to kto jest twoim biasem?

-Nie mam... każdego z was lubię tak samo- bo co kurna miałam powiedzieć ,,Wiesz moim biasem jest Suga i Kookie"  Nie! Niema takiej opcji!

-Mhm... ta na pewno... no to kto?

-Uwielbiam was wszystkich... naprawdę!

-No ale na pewno to jeden z nas.

-Na pewno nie jeden... - mruknęłam pod nosem.

-Ooo czyli z dwóch?

-No nie wiem może.

- Hmm~~ wyglądasz na taką dziewczynę której biasem byłby Yoongi... i emm~~ WIEM! Kook- DA FAK?! Jak on to zgadł... - Zgadłem?

-No nie wiem - odpowiedziałam a Kook i Yoongi popatrzyli się na mnie jednocześnie. Jedynie co wyciągnęłam telefon i odpisałam nadziejce który mi przed chwilą napisał...

Nadziejka:

To zgadłem czy nie? 

Y- Hee:

No możee...

Użytkownik Nadziejka zmienił twój nick na Kwadratek.

Kwadratek:

Czemu taki nick?

Nadziejka: 

Bo masz taki kwadratowy uśmiech... tak jak Taehyung.

Kwadratek:

Serio?

Nadziejka:

A no tak... a teraz nie odciągaj mnie od tematu... To kto jest twoim biasem?

Kwadratek:

Boże ale ty męczysz... no dobrze już ci napisze.

Nadziejka:

Jej!

Kwadratek:

No to Kook i ... Yoongi...

Nadziejka:

Hahaha! Miałem racje!

Kwadratek:

Nie uśmiechaj się tak bo wszyscy się patrzą na ciebie dziwnie

Nadziejka:

Dobra dobra

           wyświetlono

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chwilę pogadaliśmy i znów dostałam sms'a.

Adamek: 

Gdzie jesteś?

Adamek:

Kupiłem szampana! 

Adamek: 

Świętujemy najlepszy czas antenowy!

Adamek:

Halo? Jesteś?

Hee❤:

Jestem aktualnie w restauracji i jem obiad z Jiao. Wybacz ale nie chce mi się dzisiaj pić... Będę dziś znów nocować u Chan, więc nie czekaj na mnie w domu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Ej chłopaki... -wszyscy jednocześnie popatrzyli się na mnie - mogłabym... em~~ spać dzisiaj u was?

-No nie wiem - zaczął Jin.

-Hyung proszę~~ będzie fajnie! - mówił entuzjastycznie Taeś.

- No dobrze. A teraz koniec już! Zbieramy się bo będę mieć spotkanie z Bangiem.

Za kierownicą wana zasiadł Jungkook. Dojechaliśmy w nie całe 15 minut.

-Jungkook wysiadaj szybko bo ja już muszę jechać... Klucze pod wycieraczką...

-Dobrze mamo - zaśmiał się najmłodszy.

Weszliśmy do środka dormu i od razu skierowałam się do salonu. Dopiero wtedy mi się przypomniało że nie mam żadnych ciuchów... a tak to jak bym była u Jiao to by mi pożyczyła.

-Nad czym tak główkujesz?

-O Tae... em bo ja nie mam ciuchów i...

-Mogę pojechać z tobą do twojego domu ale za to bierzesz ciuchy na trzy dni, nie ma przebacz!

-No dobrze...

-----------------------------------------------------------

No i oto jest... 

Powiem tak mam na razie w jakimś zeszycie napisane 28 rozdziałów  i na to wygląda że będzie jeszcze więcej. Będą dochodzić powoli nowe postacie i zrobię kolejne Wprowadzenie Postaci! 

Uwaga na następny rozdział będzie dziwny, no ale jak do tej pory większość rozdziałów pisałam po 23.00  więc się nie dziwie.

To do następnego!

Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now