|41|

117 7 0
                                    

Jiao pov

Chodziłam cały czas w kółko. Nie mogłam się uspokoić. Nie całe 20 minut temu Hee poszła dać mu to pudełeczko. A jak poszło coś źle? A może ją złapali? Zobaczyli?

Wyszłam z ,,pokoju" i ruszyłam w stronę domku ,,Sope" (Autor: Kocham ten ship (tak jak vkook) to chciałam to jakoś wykorzystać). Zapukałam i zaczekałam aż któryś mi otworzy. I wtedy zaczęłam wymyślać jakąś gatke. Hmm jak zabrać im to pudełeczko? A co jeśli je otworzyli? Zobaczyli co w środku? Boże... Zapadnę się zaraz pod ziemię!

-Taaaa... o Chan...- ah tak Hobi.

-Hej... - powiedziałam tylko i przeniosłam wzrok na pudełeczko za Hobim które było na stoliku kawowym.

-Emm wejdziesz?

-Taak.

Dzięki Hee! Na prawdę dzięki! Najpierw zrobiła tą akcje a teraz zostawiła mnie z tym samą.

-Co cię tu sprowadza? -spytał Min który wychodził z łazienki.

-Em~~ bo... bo ja coś zgubiłam - tak kurw... Chan graj na zwłokę! Japierdu przecież ja długo sama nie dam rady...

-A co? Jak to wygląda?- pytał Yoongi.

-No to... było pudełeczko... takie czarne. W środku były... k-kolczyki. I to właśnie chodzi mi o-o kolczyki. Tak.

-Oookej... mamy czarne pudełeczko ale w środku nie ma kolczyków.

-A pokażcie.

-Masz -powiedział Hobi i podał mi pudełeczko. Otworzyłam je i zobaczyłam środek.

-Tak! To moje. Dzięki. Pa! -powiedziałam szybko i chciałam wyjść ale zatrzymał mnie Yoongi który złapał mnie za nadgarstek.

-Tam było napisane ,,Do J-Hope'a" . To co było tam w środku... to... co to właściwie jest?

-Ahh... ten plastik? Pfff to-to nic. A poza tym zapewne już sobie sprawdziłeś na internecie.

-Emm~~ nie prawda.

-Hobi. Znam cię już trochę i wiem że to zrobiłeś.

-Ale czy to prawda?

-Nieważne... -powiedziałam i szybko udałam się do mojego pokoju.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Powiem tak... wypsztrykałam się z rozdziałów i mam do 44 rozdziału napisane w zeszycie :C

Jutro rozdział... i będę wrzucać po jednym niestety...

No nic...

Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now