|6|

254 12 0
                                    

[...]

Obudziłam się bo poczułam czyjąś rękę na swoim brzuchu.. Otworzyłam oczy ale równie szybko jak je otworzyłam, to je zamknęłam. Było jasno.. Za jasno.

W końcu otworzyłam oczy i usiadłam na kanapie na której widocznie wczoraj zasnęłam.. Rozglądnęłam się dookoła. Widziałam J-Hope'a, który leżał pod stolikiem kawowym, Chim Chim'a, który leżał na tym stoliku kawowym, TaeTae, który spał  na dywanie skulony w kłębek włóczki aa.. JUNGKOOK?! CZEMU JA Z NIM LEŻE NA KANAPIE?! DA FAK?! Ten cholerny fangirling...

Popatrzyłam na zegarek... 11.48...

-CO?! 

-Japierduu cicho bądź!-krzyknął Hobi.

-JA SIĘ DO PRACY SPÓŹNIŁAM! 

-To możesz... to robić ciszej...- mruknął Jungkook dalej przytulając się do mnie.- Mmm~~ ale mięciutka ta poduszka i taka cieplutka...

-Kook puść mnie...

-Hmm? Co?

-PUŚĆ MNIE!- krzyknęłam mu do ucha a ten zerwał się na równe nogi... no ale od razu upadł...

Ważne że mnie puścił... szybko poleciałam do łazienki... ale oczywiście musiałam jej szukać... po przeszukaniu całej góry poszłam na pół piętro gdzie znajdywało się poszukiwane przeze mnie pomieszczenie. Ogarnęłam włosy i wzięłam ubrania które miałam wczoraj. (Niestety innych przy sobie niemiałam).

Już miałam wychodzić gdy nagle przypomniało mi się o mojej przyjaciółce - Jiao.

Zaczęłam jej szukać...

-Jiao! JIAO! CHAN KOBIETO GDZIE TY!

-mandjij... -usłyszałam jakieś głośne mruknięcie w jadalni. Da fak czemu w jadalni?

Poszłam szybkim krokiem w tamtą stronę i zobaczyłam...

-Chan czemu leżysz na stole?

-Aaabioetasdk...

-Coś jeszcze piłaś czy tak cię trzyma od wczoraj?

-Nieawiaem aea wodea??

-Boże... -pomimo bólu głowy zawołałam Jin'a, który zjawił się od razu. Dał mi tabletki na ból głowy i elektrolity a Chan położył do jakiegoś wolnego łóżka. 

Popatrzyłam na zegarek - 12.52. No nic będę musiała jakoś to nadrobić...

[...]

Y-Hee:

Hej Mira przepraszam ale nie będzie mnie dzisiaj w pracy.

Mira:

Spokojnie, i tak dzisiaj jest zamknięte zapomniałaś?

Y-Hee:

O boże rzeczywiście... 

Dobra to ja nie przeszkadzam 

Paaa 

Mira:

Paaa

-----------------------------------------------------------------------------------

No to jednak mi się chciało... 

Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now