Witam w drugim wprowadzeniu postaci... tu będą pisane postacie które są teraz aktualnie nowe bądź dopiero się pojawią później, zapewne będzie jeszcze coś takiego samego na razie to zostaje i nie mam zamiaru robić trzeciego wprowadzenia.
~~~~~~~~~~~~
Zuzia Li jest to dziewczyna Taehyung'a. Jest ona pół polką pół amerykanką. Ma ona brązowe włosy do ramion. Jej styl ubierania się jest zawsze na topie, bo to ona zazwyczaj tworzy jakiś trend.
Mieszkała kiedyś w Nowej Zelandii. Uczyła się tam i to właśnie tam poznała Kim Namjoon'a i to dzięki znajomości z nim poznała Taesia. Przeprowadziła się do Seulu i zamieszkała ze swoją koleżanką którą poznała na wymianie w szkole licealnej.
Li pracuje w Big Hicie jako stylistka modowa dla chłopaków z Tomorrow x Together. Jeździ z nimi na koncerty i fan meetingi gdzie najczęściej podawała im wodę lub zabierała jakieś prezenty i odkładała za kulisy.
Sadie Sink to koleżanka i współlokatorka Zuzi. Mieszkała ona w Kanadzie. Było jej trudno opuścić rodzinny dom, rodzinę i przyjaciół lecz zrobiła to bo nie chciała zostawić z tym samej Zuzi. (Autor: wstawie jej zdjęcie bo nie chce mi się opisywać jak wygląda)
Finn Wolfhard to przyjaciel Sadie. Znają się od małego dziecka. Mieszkał w Kanadzie lecz nie dawno przeprowadził się do Seulu ponieważ tak bardzo za nią tęsknił. Gdy ona wyleciała do Korei Południowej on wylewał swe smutki na kartkę i tak stworzył różne teksty piosenek dzięki czemu jeździ na różne koncerty ze swoim zespołem. (Autor: Tu tak samo nie chce mi się pisać wyglądu więc jest zdjęcie)
(Autor: Ja tylko chcę powiedzieć że za żadne skarby nie shipuje Sadie i Finn'a.)
Louis Milton jest wysokim brunetem. Chłopak ma 20 lat. Wychował się on w Gwangju i jest pół Amerykańczykiem pół Koreańczykiem. Jego połowa rodziny (od strony taty) pochodzi z Meksyku a druga połowa rodziny (od strony mamy) z Daegu. Louis w pierwszych chwilach swojego życia przeprowadził się ponad cztery razy. Z Daegu do Pohang, z Pohang do Busan, z Busan do Jinju no i z Jinju do Gwangju.
Umie mówić dobrze po angielsku, koreańsku i hiszpańsku.
Pracuje teraz jako kelner w kawiarni Miry. A tak to z wykształcenia jest informatykiem.
(Autor: Długo się trudziłam i zadawałam sobie pytania czy to może być bez sensu ale napisze i tak! Na koniec książki bądźcie przygotowani bo będę chciała wiedzieć czy odgadliście w którym roku to się dzieje i czy powiązaliście z kimś Young-Hee np. z kim jest spokrewniona czy coś... No to ja wam na razie nie mące w głowach.)
Rodzina Kim Young-Hee (Autor: Nad tym też się trudziłam bo wgl nie wiedziałam czy to będzie potrzebne... Ale napisze tak w razie czego...)
Anie i Kim Young-Hee już poznaliście... a więc...
Marin Beryl to mama Hee i Ani. Już wcześniej ją opisywałam lecz nie zdradzałam jej imienia i nazwiska.
Kim Yuong to tata Hee. Tak samo jak Marin, jego opisałam już wcześniej.
Po opuszczeniu przez Y-Hee polski jej rodzice rozwiedli się. W sumie nic dziwnego nie zbyt się lubili a matka gdy Hee miała 5 lat zaszła w ciążę z innym mężczyzną.
Mikołaj Beryl to tata Ani. Jest dziwny i nie zawsze poważny (na pewno nie w tedy gdy jest coś poważnego). Hee go nie cierpi bo gdy kilka razy była w Polsce na np. święta on chciał żeby ona mówiła na niego tato... Chyba na oglądał się za dużo filmów...
Michał Irys to dziadek Ani i Hee (dziadek od strony mamy).
Harper Irys to babcia Ani i Hee (również od strony mamy) Pochodzi z New Yorku. Z nią zawsze jest zabawnie. Ma super poczucie humoru i jak mówi to zawsze z tym amerykańskim akcentem.
Kim Bao to wujek Hee, czyli brat Kim Yuong'a. Ma on żonę ( Kim Lien ) i trójkę dzieci (dwójkę chłopców i jedną dziewczynkę).
Kim Jeong to dziadek Hee. Pojawił on się już w jednym rozdziale.
Kim Hong to babcia Y-Hee. Została ona wspomniana w jednym rozdziale.
Bogusław Beryl i Alina Beryl-Karasiewicz to dziadek i babcia Ani (od strony tego wariata Mikołaja).
------------------------------------------------------------------------------------------
Heeeeej!
Jest dzisiaj jeszcze rozdział. A jutro normalnie dwa rozdziały.
Pozdrawiam was cieplutko!
P.S. Dedykuję ten rozdział Harper/ Sadie Kocham cię <3 (XD)
Bayooo
YOU ARE READING
𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]
De Todo[...] ᴡʏsᴢᴌᴀᴍ ᴘᴏᴢᴀ ᴛᴇʀᴇɴ ᴘᴏsᴇsᴊɪ ᴡᴜᴊᴋᴀ ɪ ᴘᴏsᴢᴌᴀᴍ ɴᴀ ɢᴏ́ʀᴋᴇ̨ ᴢ ᴋᴛᴏ́ʀᴇᴊ ʙʏᴌᴏ ᴡɪᴅᴀᴄ́ ᴄʜʏʙᴀ ᴄᴀᴌᴇ ᴅᴀᴇɢᴜ. ᴘᴀᴛʀᴢʏᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɴᴀ ᴋsɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄ ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅᴢɪsɪᴀᴊ śᴡɪᴇᴄɪᴌ ɴᴀᴊᴊᴀśɴɪᴇᴊ. -sᴘᴀᴅᴀᴊᴀ̨ᴄᴀ ɢᴡɪᴀᴢᴅᴀ. ᴘᴏᴍʏśʟ ᴢ̇ʏᴄᴢᴇɴɪᴇ- ᴜsᴌʏsᴢᴀᴌᴀᴍ ɢᴌᴏs ᴢᴀ sᴏʙᴀ̨. ᴏᴅᴡʀᴏ́ᴄɪᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɪ...