|47|

95 6 0
                                    

Young-Hee pov

Usłyszałam pukanie do drzwi. Kto to?

Podeszłam do drzwi i je otworzyłam

-Kookie?

-Tak.

-Coś się stało?

-Mógłbym... u ciebie przenocować?

-No wiesz... ja nie mam nic przeciwko ale nie wiem jak Jiao.

-Spotkałem ich po drodze i szli do domku Hobiego hyunga.

-No to jak tak to zapraszam - i go wpuściłam - herbaty chcesz?

-A no po proszę.

-Owocową czy zwykłą?! - krzyknęłam z kuchnii.

-Zwykłą!

-Ile słodzisz?!

-Dwie łyżeczki - usłyszałam za sobą. 

Odwróciłam się i wręczyłam mu do rąk ciepłą herbatę.

-Proszę.

-Dziękuję - uśmiechnął się króliczymi ząbkami.

Po tym zaczęliśmy gadać i doszło do tego że zaczęliśmy razem tańczyć do choreografii.

-Dobra. Odpoczynek - powiedziałam.

Zatrzymałam muzykę i położyłam się na kanapę koło Kooka który zrobił to samo co ja.

-Znasz wszystkie nasze choreografie?

-A no może...

-To teraz proponuję ostatnią... Fake Love?

-Dobra.

Podczas tego naszego tańcowania straciłam równowagę i wleciałam na Królika. Wylądowaliśmy na kanapie. Oparłam się na dłoniach które były nad głową Kook'a. Popatrzyłam się na jego oczy na jego nos a już zaraz na jego usta układające się w piękny uśmiech.

Jezu! Czemu on jest tai idealny?! A potem stało się... Jego usta dotknęły moich. Uchyliłam je lekko żeby pogłębić pocałunek. Gdy oderwaliśmy się od siebie bo zaczynało nam brakować tlenu, szybko wstałam i ruszyłam w stronę łazienki.

-Ja pójdę się umyć! - powiedziałam szybko i wślizgnęłam się do łazienki.

Boże! Co ja robię? To zapewne tylko zauroczenie.. Ja w miłości szczęścia nie mam...

[...]

Obudziłam się... A pardon. Obudziła mnie czyjaś ręka i noga... Chwila. Noga była z prawej a ręka z lewej.

Usiadłam i popatrzyłam się na prawo.. Był tam Gguk okej chciał ze mną spać... tak robią przyjaciele no nie?

Ale po patrzyłam w lewo i zobaczyłam właściciela tej ręki.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Jeszcze jeden obowiązkowo dzisiaj będzie a tak to nie wiem czy jeszcze jakieś będą.

No nic... na razie czekajcie

Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now