|50|

97 7 4
                                    

- Wie może ktoś.. kto stłukł moją szklankę?

Popatrzyłam na Namjoon'a i szybko pomyślałam... A jakbym powiedziała że to ja? Hmmm.

- Nikt się nie przyzna?

- To byłam ja Jin-oppa.

- Ty?

- Tak, bo jak przyszłam do Rap Mon'a w czwartek wieczorem to chcialam sobie zrobić herbatę i.. nie wiedzialam że to twoja szklanka.

- Eh~~ No dobrze. Masz szczęście że mam jeszcze jedną. Taką samą - ufff było blisko- no ale jak już tu wszyscy jesteśmy to zaraz śniadanie.

Po tym wszyscy się rozeszli.

- Hee!

- Tak?

- Dzięki że nie sprzedalaś mnie Jinowi.

- Spokojnie.  Przyjacielowi się tak nie robi.

- Jeszcze raz dzięki- powiedział i poszedł do swojego pokoju.

[...]
Po śniadaniu Suga powiedział że zmieni mi opatrunek więc po śniadaniu czekałam.

- Hej!- no i ktoś wszedł.

- Kookie?

- A tak. Przyszedłem bo nie mam nic do roboty. A ty co robisz?

- Aktualnie na kogoś czekam...

- Jestem!- i ten ktoś przyszedł.

- Suga-hyung

- Jungkook?

- Kook może przyjdziesz później?

-Tak. Dobrze.

Po tym jak Kookie wyszedł Suga zaczął w ciszy odwijać mój bandaż. I nagle się odezwał.

- Czujesz coś do Kooka?

-Co? Eam..- no tego pytania się nie spodziewałam. Trochę dziwne to pytanie. W sensie sama nie wiem co do niego czuje... Ale.. to chyba tylko mój prz-przyjaciel. Tak. Chyba- Ni-Nic. Kook to ty-tylko mój przyjaciel. A czemu pytasz?

-Bo chce wiedzieć czy do mnie czujesz to samo...

Co? Tym to mnie już serio zdziwił.

Założył mi nowy bandaż i bez slowa wyszedł z mojego pokoju, zostawiajac mnie w wielkim szoku. On to ma wejścia z tymi pytaniami...
-----------------------------------------------
Hey!
Trochę mnie tu nie było. Ale wstawiam rozdział. Postaram się też nie długo wstawić nastepny.
Mam zakład z przyjaciółką. Która szybciej wbije 2k wyświetlen na opowiadaniu ta wygrywa. Narazie to ona wygrywa. Dlatego też postaram sie wrzucać rozdziały.
To było ogloszenie parafialne a teraz...
Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now