|12|

226 11 0
                                    

Jaaaakie ja miałam szczęście, jak się dowiedziałam że chłopaki będą mieli wywiad w TV Show Adama...

-Zrobione!- powiedziałam po skończonym makijażu.

-Trzymaj za nas kciuki...- powiedział Jimin.

-ZA 5 MINUT ZACZYNAMY! - krzyknął Sejin ("główny" menadżer BTS)

-Hee co tu robisz? - spytał Adam którego przypadkiem spotkałam.

-Jestem na wizażu... Chan powierzyła mi zespół muzyczny...

-Bangtan Boyz tak wiem... mam z nimi wywiad.

 -Czemu nic nie mówiłeś?

-Chciałem ci zrobić niespodziankę...

-Nie mówiąc na przykład że będzie coś u ciebie w studiu? Żebym na przykład przyjechała?

-Ale jesteś? Jesteś.

-Mhm...

Poszłam usiąść na kanapę i napisałam do Ani.

Siska:

Hej Ania...

Aniula:

Hej Hee?

Siska:

Jestem w studiu Adama...

Aniula:

Nom?

Siska:

Ma wywiad z BTS...

Aniula:

CO ?! JAK?! GDZIE?! KIEDY?!?!?!??!

Siska:

No to. No tak jakoś. Gdzie? no mówiłam a pardon pisałam że w studiu Adama. Za jakieś 5 minut będzie...

Aniula:

WŁĄCZAM TELEWIZOR!

Siska:

Hahaha okej...

Aniula:

Zadzwonię do ciebie po programie...

Siska: 

No dobrze

Siska:

Baaa

Aniula:

Paaa

~~~~~~~~~~~~~~~~

Adam pytał o dosłownie wszystkie rzeczy... Czy spędzają święta z rodziną? Czy nie mają już dość swojego życia idola? A nawet o to czy dużo muszą prać ubrań...

Na koniec zaśpiewali i zatańczyli choreografie do piosenek : ,,Boy in luv" , ,,Danger" , ,,War of Hormone" i ,,MIC Drop". Gościnnie wystąpił nawet Steve Aoki. Były oczywiście różne przerwy po prawie każdej piosence. No i oczywiście mowa końcowa...

-Dziękujemy że byliście dzisiaj z nami... A już za tydzień gościć będziemy Stray Kids!

I koniec... program się już skończył...

-Pięknie! Mieliśmy dzisiaj najlepszy czas antenowy! Chyba będziemy was częściej zapraszać chłopcy- odezwał się producent programu. Chłopaki ukłonili się i weszli za kulisy do garderoby...

-I jak nam poszło? - spytał J-Hope.

-Było świetnie... Serio! - powiedziałam - Em~~ bo mam do was pytanie...

-Jakie? -pierwszy odezwał się Taeś.

-Bo moja siostra jest waszą fanką... i czy mogłabym...?

-Autografy? -spytał Suga.

-Taak! O to mi chodziło...

-Jasne że możesz! Bynajmniej ja się zgadzam... -odezwał się Seokjin.

-Okeeej - i w tym momencie poczułam wibracje w tylnej kieszeni spodni, więc wyciągnełam  telefon który tam był... - O! Właśnie dzwoni...

-O! Pokaż... - i Tae zabrał mi telefon z rąk i odebrał...

* Koreański / 'Polski' / < Angielski > *

Ania: Taehyung?!  'Nie jestem przygotowana...'

Taehyung: <Mówić po Korea?>

Ja: 'Pyta czy mówisz po koreańsku?'

Ania: 'Ale on słodko to powiedział...' <Nie zbyt>

Wyrwałam telefon Alienowi i zgromiłam go wzrokiem.

Ania: 'Są inni?'

Ja: 'Tak, a i może mówmy po angielsku bo to dla nich może trochę dziwnie brzmieć...'

Ania: 'Okej'

Ja: Chodźcie tu wszyscy!

Położyliśmy telefon na jednej z półek w garderobie i się oddaliliśmy po czym chłopaki zaczeli się widać.

Ania: < Łaaa fajnie to widzieć co prawda przez telefon ale tylko dla mnie...>

J-Hope: <Kto jest twoim biasem?>

Ania: <Umm~~ Jimin i ... tyy...>

J-Hope: <Miło mi>

Jimin: <Mi też miło>

Po tym pogadali sobie jeszcze trochę... co było śmieszne musiałam pomagać Ani w słownictwie polsko - angielskim a Namjoon pomagał reszcie w koreańsko - angielskim. Tak minęło nam jakieś 15 minut no bo wiadomka w garderobie cały czas nie będziemy.

Jak dobrze że Ania jeszcze nie wie że już niedługo mnie zobaczy... Ale do tego to jeszcze ło choo dwa miesiące...

----------------------------------------------------------------------------------------------

I mamy rozdział... 

Byłam u ,,Fryzjera"  pozdrawiam moją psiapsi i jednocześnie fryzjerkę -> LubieJeze (dedykacja na górze).

No może dzisiaj jeszcze jeden ale się zobaczy... 

Na razie...

Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now