|7|

261 12 2
                                    

No to jak do pracy dzisiaj nie muszę iść to zostanę jeszcze chwilkę u nich. Do śniadania... no może do obiadu...

-Witam. - powiedział Jin który zszedł właśnie do kuchni w której byłam.

-Hej.

-Ja się dziwie.. czemu ty tak. No w miarę wcześnie wstałaś?

-Co jak wcześnie?

-No bo wczoraj jednak wasza grupka (Hobi, Chim, Tae, Jiao, Hee i Kook) dużo wypiła.

-Dzień... dobry - powiedział zaspanym głosem Suga.

-Hej , Dobry - odpowiedziałam razem z WWHandsomem.

-Co na śniadanie?

-Zaraz się dowiesz Suga.. a teraz dzieciaczki myć rączki i do stołu...

-Dobrze mamo... - zaśmiał się pod nosem Geniusz.

W dobrych humorach ruszyliśmy do łazienki umyć ręce i wróciliśmy z powrotem.

-Dobrze zanim usiądziecie to nakryjcie do stołu proszę.

-Dobrze - tym razem ja się odezwałam.

Wzięliśmy potrzebne sztućce i talerze. Zaczęliśmy układać naczynia jak należy.

-Już! - powiedziałam żwawo.

-Świetnie... to Suga już usiądź a ciebie jeszcze trochę pomęczę... pomożesz mi zanieść jedzenie na stół.

-Noo~~ dobrze.

Chwilę później niosłam już garnek z Heugimjajuk* a Jin niósł garnek z Dakjuk** po czym wrócił do kuchni i wziął całe dwa słoiki z Kimchi. No to są prawdziwe rarytasy...

-JEDZENIE! -krzyknął Seokjin.

I jak na zawołanie zlecieli się wszyscy... no oprócz Jiao i Rm'a.

-NAMJOON ŚNIADANIE!

-Zaraz zejdę!!! - odkrzyknął. I łał o dziwo był ,,zaraz,, na dole.

- A Jiao gdzie?

-Niech się teraz wyśpi... wypiła najwięcej. Niech odpocznie.

-Okej...

I usiedliśmy wszyscy do stołu. Wszyscy brali na co mieli ochotę... Ja oczywiście wzięłam Kimchi które uwielbiam ale nie pogardziłam też Dakjuk.

Po zjedzeniu wszyscy podziękowali i rozeszli się w swoje strony. Ja nie wiedząc co robić poszłam do salonu i oglądałam grę między Jimin'em a V. Niestety w połowie przeszkodziły mi smsy od Adama...

Adamek:

Gdzie jesteś?

Adamek:

Kiedy wrócisz do domu?

Adamek:

Halo?

Adamek:

Obraziłaś się o coś?

Hee❤:

Nie, nie obraziłam się...

Hee❤:

W pracy jestem

Adamek:

Ooo Pardon... to ja nie przeszkadzam.

Adamek:

Paaa

Hee❤:

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now