Young-Hee pov
Poniedziałek... Już tak bardzo chcę być na miejscu...
-Wychodzimy już! - krzyknął Seokjin.
Wyszłam przed dorm i... łooooooooooooooooooł! To był ten autobus szkolny z MV do ,,No More Dream" (Autor: W mediach jak coś)
-W środku jest wszelkie wyposażenie... A teraz walizki przed dorm! -jak Jin kazał tak zrobiliśmy. Krzyknął też do jakiegoś ochroniarza żeby schował te walizki do autobusu -Dzieci! Do autobusu! Jeden... dwa...trzy...cztery...pięć... Gdzie Suga?
-Nie wiem - odpowiedziałam.
-Młodsza jesteś, idź po niego!
-Eh~~ dobrze...
Wychodząc z autobusu zobaczyłam pędzącą w moją stronę chyba em... Zuzię?
-Spóźniłam się? -spytała zdyszana
-Nie, jeszcze nie jedziemy.
-A okej. Tae jest już w środku?
-Tak.
Po tej krótkiej wymianie słów poszłam do dobrze mi już znanego - pokoju Sugi.
-Suga? - spytałam bo widziałam go siedzącego i bazgrającego coś na kartce papieru - Ej... Suga.
-Hmmm?
-Jedziemy już.
-Co? Gdzie?
-No nad morze.
-A~~ No tak.. już wezmę tylko jeszcze kilka rzeczy.
Stałam w miejscu i patrzyłam się na jego zwinne ruchy. Po chwili przyszedł do niego jakiś sms i wyszedł na balkon. Wyciągnął z bluzy paczuszkę papierosów i zapalniczkę. Podeszłąm do niego i wyciągnęłam jednego.
-Palisz? -spytał.
-Tylko jak coś mnie na prawdę zdenerwuje.
-A co cię zdenerwowało? -spytał i zapalił mojego jak i swojego.
-A ciebie?
-Hmmm sms od ojca. No to co ciebie zdenerwowało?
-Ty...
-Co?
-Szybciej umrzesz, a co ja zrobię bez jednej z osób z mojego ukochanego boysbandu?
-Trudno... życie.
Po tym co powiedział zabrałam jego papierosa i zgasiłam obydwa. Po czym zabrałam mu jeszcze tą całą paczkę i schowałam za plecami.
-EJ! Co ty robisz?
-Co ja robię? CO JA ROBIĘ? Co ty robisz! Marnujesz się! Ja... nie pozwolę! (Autor: Przypomniała mi się scena z Harrego Pottera ,, Przez was Gryffindor znów oberwie! Ja.. ja nie puszczę!" XDD oczywiście wszyscy kochamy Newilla Longbotoma <3 P.S Nie umiem tego pisać.)
Staliśmy tak jakbyśmy się przytulali... niestety. On chciał odzyskać paczkę papierosów a ja dobrego rapera.
Zrobiłam coś czego każde z nas się nie spodziewało... Pocałowałam go w usta a ten zaczął oddawać.
-Nie... nie możemy...
-Nie prawda...
-Ej bo... - odwróciłam się i zobaczyłam stojącego w drzwiach...
---------------------------------------------------------------------------
Oczywiście te rozdziały nie będą liczyć się jako maraton czy coś... po prostu wstawiam tak o...
Bayooo
YOU ARE READING
𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]
Random[...] ᴡʏsᴢᴌᴀᴍ ᴘᴏᴢᴀ ᴛᴇʀᴇɴ ᴘᴏsᴇsᴊɪ ᴡᴜᴊᴋᴀ ɪ ᴘᴏsᴢᴌᴀᴍ ɴᴀ ɢᴏ́ʀᴋᴇ̨ ᴢ ᴋᴛᴏ́ʀᴇᴊ ʙʏᴌᴏ ᴡɪᴅᴀᴄ́ ᴄʜʏʙᴀ ᴄᴀᴌᴇ ᴅᴀᴇɢᴜ. ᴘᴀᴛʀᴢʏᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɴᴀ ᴋsɪᴇ̨ᴢ̇ʏᴄ ᴋᴛᴏ́ʀʏ ᴅᴢɪsɪᴀᴊ śᴡɪᴇᴄɪᴌ ɴᴀᴊᴊᴀśɴɪᴇᴊ. -sᴘᴀᴅᴀᴊᴀ̨ᴄᴀ ɢᴡɪᴀᴢᴅᴀ. ᴘᴏᴍʏśʟ ᴢ̇ʏᴄᴢᴇɴɪᴇ- ᴜsᴌʏsᴢᴀᴌᴀᴍ ɢᴌᴏs ᴢᴀ sᴏʙᴀ̨. ᴏᴅᴡʀᴏ́ᴄɪᴌᴀᴍ sɪᴇ̨ ɪ...