|Wprowadzenie Postaci|

808 20 0
                                    

Od razu z góry mówię... moja mama usunęła mi przez przypadek wprowadzenie postaci i muszę pisać jeszcze raz... Jestem tak wkurzona (mało powiedziane). Napiszę jeszcze raz ale to zapewne nie będzie to samo co wcześniej.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kim Young-Hee to pół Polka pół Azjatka. Ma piękne długie brązowe włosy i piwne oczy. Ubiera się ona przeważnie w stylu hiphopowym/ ulicznym ale umie ubrać się też elegancko.

Mieszkała z rodzicami w Polsce aż do ukończenia 15 lat. Aktualnie mieszka w Korei Południowej w Seulu w malutkim biało-szarym domku na obrzeżach miasta,

Przez trzy lata chodziła do Liceum artystycznego Korea Artist i ukończyła kurs na Global Cyber University. Z wykształcenia jest choreografką ale pracuje w kawiarni. Chodzi ona też na dodatkowe zajęcia z wizażu.

Jej mama jest Polką a tata Azjatą. Jej tata urodził się i wychował w Daegu. Rodzice Hee poznali się na wymianie w liceum.

Adam to chłopak naszej głównej bohaterki. Pochodzi z Busan chodził najpierw do Liceum w Busan ale przeniósł się do Liceum artystycznego Korea Artist. Jest starszy o rok od Hee.

Poznali się na korytarzu gdy to Hee biegła na lekcję i wpadła na niego.

Adam pracuje w telewizji gdzie to rozmawia z przeróżnymi gwiazdami k-popu.

Jiao (będzie też często jako Chan) to najlepsza przyjaciółka Hee.

Pracuje jako wizażystka w Big Hicie. To ona prowadzi zajęcia z wizażu dla Hee.

Poznały się w liceum... Chodziły razem do tej samej klasy i tak jakoś się zaprzyjaźniły...

Mira to kobieta przed czterdziestką. To właścicielka kawiarenki i szefowa Y-Hee.

Ma ona dwie córki Megan i Kirę. Miała jeszcze syna - Hium-oh'a, lecz popłynął on w rejs z klasą na wyspę Czedżu. Pod czas zwrotu w prawo wszystkie ładunki przesunęły się na jedną stronę przez co prom Sewol wywrócił się do góry dnem. Z 476 pasażerów i członków załogi, śmierć poniosło 306 osób a 172 osoby zostały ranne. (Autor: Jakby ktoś nie wiedział to na Wikipedii jest wszystko :>... a i radze posłuchać Spring Day które jest w mediach)

Kira to ośmioletnia córka Miry. Young-Hee jest czasami jej opiekunką, jej jak i jej siostry.

Megan to siedmioletnia córka Miry i siostra Kiry.

BTS (Autor: Chyba każdy powinien wiedzieć co i jak. Jak mi się będzie chciało to edytuję i napisze ich wszystkich...) (Edytowałam, zrobię to jeszcze raz inaczej...)

Kim Namjoon - Namjoonie, RM, Real Me, RapMon, Rap Monster.

Kim Seokjin - Różowa Księżniczka, Jin, WWHandsome (WorldWide Handsome), Seokjinie.

Min Yoongi - Yoongi, Yonnie, Agust D, Suga, Geniusz, Yoonginie.

Jung Hoseok - Hobi, J-Hobi, J-Dope, J-Hope, Hope (Nadziejka), Hoseokie.

Park Jimin - Jimin, Chim Chim, Sexy Mochi, Jiminie.

Kim Taehyung - Tae Tae, Taeś, Taehyunie, Alien.

Jeon Jeongguk - Jungkook, Jungkookie, Kook, Kookie, Królik.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ale mi się nie chce i no... To jak będzie mi się chciało to, to zrobię... (Ludzie... EDYTOWAŁAM! chciało mi się!)

 EDYTOWAŁAM! chciało mi się!)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bayooo

𝓓𝔃𝓲𝓮𝓬𝓲𝓪𝓴 | 𝓙𝓮𝓸𝓷 𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝓰𝓾𝓴 | 𝓑𝓣𝓢 [𝓩𝓐𝓚𝓞𝓝́𝓒𝓩𝓞𝓝𝓔]Where stories live. Discover now