11/V.O

9.1K 631 372
                                    

Hoşgeldiniz kitabıma...

Başlamadan önce ben bir beğeni alsam... alayım değil mi... alayım..⭐

Bölümlere kısa diyenler oldu bu sefer uzun bir bölümle karşınızdayım tam tamına 1500 kelime yazdım bence çok fazla çünkü benim en fazla bölümlerim 1000 kelime veya 1200 oluyordu.

Neyse canlar

Kara tapınağa hoşgeldiniz sonra da vampir okuluna...

Benim minik vampirlerim

Tam buraya eğer vampirsen vampir veya kurtsan kurt emojisi atın bakalım  🐺&🧛🏼‍♀️

...İyi ve keyifli okumalar...

''Lanet olsun Roy! Nerde bu siktiğimin siyah mı, kara mı belli olmayan tapınağı''

''Ne çok konuştun be melez! Geldik.''

Büyük ve bomboş araziye baktıktan sonra tekrar Roy'a döndüm. Bom boş taş toprak arazide bir tapınak onun gördüğü ve benim göremediğim o tapınak... hani nerde acaba? Sonradan aklıma geldi,okuldan çok uzaktaydık ve bana...yalan söyledi! Ben tam bir aptalım. Düşmanım olan bir kurda güvendiğim için,eğer bana saldırırsa acımam.

''Oyuna getirdin beni, lânet olsun!seni öldürürüm Roy! Eğer bana saldırırsan karşılığını alırsın!'' Ondan uzaklaşa bildiğim kadar geriye kaçtım,avuç içlerimde ki kaşıntıyı görmezden geliyordum.

''Manyak melez,sana saldırmak gibi bir amacım yok,ne zaman sana yalan söyledim ki ben,tamam düşmanımsın ama sana yardımcı olmak istiyorum,ne boksa..şimdi beni tut''

''Niye! Beni kolayca alt et diye mi?''

''Ya bir kez dırdır etme de tut, sana söz veriyorum tüm kurt şerefimin üzerine yemin ederim ki tapınak için,beni tut!''

''Hele bir yanlış yap acımam kafanı gövdenden ayırırım, kanını da içerim''

Roy iğrenç bir şey gibi yüzünü buruştururken yanına yaklaşıp sağ elimi omzuna koymuştum. Roy kafasını kaldırıp yukarıda ki gökyüzünde ki ayağa doğru uluduğun da aniden yer sarsılmaya başlamıştı.

''N.Ne oluyor?''

''Sakin ol,bekle''

Sarsıntı saniyeler içinde hızlandı ve yine o saniyelerde de duruldu. Bir anda toprak zemin ortadan ikiye ayrılmaya başladı. Sakin ol,tamam bu çok doğal. Değil mi ? Kurt ve vampirin olduğu bir yerde bu büyülü tapınak çok normal. Sarsılan ve açık olan yarıktan koskocaman merdivenler, kapı ve tapınak çıktı. Roy da ben de kulaklarımızı kapattık ve gıcırtılı acı çığlık sesin son bulmasını bekledik. Yarıktan tapınak çıkarken aynı anda da demirin metale sürtmesi,kayanın metal parçaya çarptığında çıkan ses gibi sesler çıkıyordu. Sert bir sesle durduğunda etrafı derin bir toz kümesi kaplamıştı,uçuşan tozlar yüzünden ikimizde hapşurduk.

 Sert bir sesle durduğunda etrafı derin bir toz kümesi kaplamıştı,uçuşan tozlar yüzünden ikimizde hapşurduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin