Selammm iman power gençleri hala burda olan var mı ? varsa merhaba
Biliyorum beklettim ama güzel bir bölümle geri geldim.
Medya: Watpadd'e sizden yorum bekleyen ben ve beni telefondan ayıran iki şeytan
Bu bölüm umarım hoşunuza gider.
OY VE YORUMU ATTIN LÜTFEN! KİTABIN SONUNA GELDİK BE AGA
Keyifli okumalar
😊😊😊
Melekten..Alina'nın iki ailesi de geldikten sonra laf lafı açmış ve geçmişe gelmişti. Geçmiş benim için her ne kadar can yakıcı olsa da Alina için de eksikti.
Farkındaydım kimseye fark ettirmese de oğlunun yanında olamamak onun canını yakıyordu.
Şimdiye ya da geçmişe bakmayıp geleceğe bakması onun ne kadar güçlü olduğunu dile getiriyordu. O geçmişe değil geleceğe bakıyordu.
Geçmiş kanatıcıydı ve alevlerle yakıcı.
Biz o alevlerden çıkan iki genç kadındık. O ailesine gidip kendini söndürürken ben de kimsesizliğimde kalmıştım.
17 yıl kimsesiz kalmıştım. Sevgisiz,istenmeyen,hor görülen ve herkesin tabiri ile ucube kahin ya da ucube büyücü.
Şimdi düşünüyorum da bunların hepsi boş şeylerdi. Her şey gelip geçerken aile kalıyordu.
Aile benim betimlemem ile bir duvardı. Sırtını yaslaya bildiğin bir duvar elbet yeri gelecek yağmurlar yağacaktı.
Hepimizi ağır ağır ıslatarak o duvarın temellerine girip kokutacaktı. Küflendirip, aşındıra bilecekti ama unutulan şu ki yıkılan bir duvar tekrar örülürdü. Alina'nın ailesi de öyleydi.
Hepsinden bir kahka sesi yükseldi. Roy'un yaptıklarını anlatıyorlardı.
"Hatta bir keresinde beraber alışverişe gittik,dedim ki Roy kafan dağılsın, kafayı nasıl dağıttıysa bebekleri karıştırmış, Pamir daha 10 aylık falandı o zaman. Ben poşet taşıyorum eve bir geldik, nasıl kokuyor. Altını değiştir dedim ben de mutfaktaydım. Beni çağırdı bağırıyordu ama, çıktım 'ne var lan' dedim demez mi bana 'Ayaz,Akayın şeyi yok'"
"Neyi yok diyorum şeyi yok diyor,ha tabi mia da evde o da bakıyor. Mia neyi yok diyorum kuşumun kuşu yok diyor. Kuşlar kovalasın seni mia diyip onu çektim kenara, çekil lan şuradan dedim bir baktım çocuğun pipisi yok,bebek Akay değil bir kız, artık kafa nasıl gittiyse 'oğlum bile bana sinirlenip kız oldu' diyor,patlattım iki tane kafasına geri gittik alışveriş mağazasına"
Ayaz'ın heycanla anlatırken kullandığı ses tonu,mimikler,jestler o kadar tatlıydı ki.
Anlattığı ne kadar komik olmasa da o bunu komik olarak anlatıyordu ve herkes gülüyordu ikimiz hariç.
Alina ve ben
O daha çok Roy'a kızgın bakışlar atıyordu. Gözleri arada ablasına kayıyordu bunun farkındaydım.
Elena ise kocası olacak Acun ile herşeyden soyutlanmış şekilde başka bir muhabbete girmişti.
Hissediyordum. Onlar da yakında barışacaktı.
Ben ailem dışında kimseden sevgi görmedim. Ayaz'ın bana olan ilgisi beni mutlu edip havalandırsa da bir gün yere çakılmaktan korkuyorum. Yere çakılıp bir daha kalkamamaktan korkuyordum.
O.. anlatılması zor olan bir tattı. Tadılmadan anlatılmayan ve imkansız olacak kadar zor gerçek.
Gözlerimiz kesiştiğinde gülümsedi. Ben de hafif bir tebessümle karşılık verirken Alina ve bayan Hannah'ın bakışlarını fark edince hemen toparlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasíaAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...