26/V.O

6.9K 465 138
                                    

Merhaba 👋👋🏽👋🏼👋🏿👋🏻👋🏾

Keyifli bölümler 🌹🌹🌹

SINIR: 55 OY 50 YORUM ⭐💬✨💬

''Diğer kız Muisa'' dediğinde o kız ve Lena arasında ki benzerlikleri düşündüm,şimdi dikkatli inceleme yapınca Lena'nın muisa gibi süsü sevmesi,köşeli çenelerinin ve sert bakışlarının birbirine benzerliği şaşırtmıyordu hemen hemen boyları aynıydı ve bazı davranışları da benziyordu.

Arnav ''Bu adamın uçkuru sağlam değil ben size söyleyeyim'' derken Alex oldukça katı bir ifadeyle onu tersleyerek susturdu. Herkes sanırım benim düşündüğümü düşünüyordu,eksik parçaları yan yana getiriyoruz.

''Olayı ben anlayamadım anlatsanıza'' dediğinde Jackson kimse ağzını açmamıştı ben de bu görevi üstlenerek ona en basit yoldan başladım anlatmaya çünkü gerçekten karışık bir olaydı.

''Bu adam karısını aldattıp metresinden 3 çocuk daha peydahlamış tamam mı?''

''Evet''

''Bu çocuklardan biri kayıp nerde,kim bilmiyoruz bu yüzden boşver onu ama Lena ve Muisa kardeşler tamam mı?''

Jackson bir daha ''Evet'' dediğinde sanki dinlemiyor gibiydi.

''Kadın kocasının kendini aldattığını öğreniyor ve ayrılıyor, ayrılınca da adama olan aşkından ağlıyor,zamanla bu göz yaşları kana dönüşüyor ve kadın kan ağlıyor tamam mı?''

''Evet'' 

Biran anlatıp anlatmamak da kararsız kıldım,resmen beni dinlemiyor gibiydi.

''Anna dedi ya göz yaşları diye,o göz yaşları bu göz yaşları işte tamam mı?''

''Evet''

''Bu 4 kardeş bir işler karıştırıyor''

''Evet''

''Biz de bunları öğreneceğiz''

Jackson ''Evet'' dediğinde sinirden köpürüyordum ona vurmak için kaldıracağım elimi kimse görmeden tutan Roy olmuştu,elimi ellerinin arasında kurtarıp Jacksona döndüm tekrar.

''Aptal mısın?'' diye sordum hadi buna da evet de bir.

Jackson-Evet..ha?..ne,yok,melez ya.. anladım

''Aferin sana'' O kadar dikkatsizdi ki dalga geçmeden yapamamıştım. Herkes buna katıla katıla güldü.  Bir iki saniye rahatlamadan sonra asıl konuya geldim.

''Her zaman önünüzde duran ama görülemeyen şeyde saklı her şey, Gerçekler teferruatlardan oluşuyordu öğrenmek isteyen herkesin ortak yuvası, karanlık güç içinde saklı, gerçeği görebilmek lazım iyilikle kalmak gerek, yaparken hem ben olmak lazım hem sen'' diye bilmeceyi tekrarladım,tek beyin bir cümleyi anlasa bir çok beyin bir çok cümleyi anlaya bilirdi bu yüzden anlam vermek daha kolay olurdu.

Froy cümleye açıklık getirmek için dudaklarını araladı. ''Her zaman önünüzde duran ama görülemeyen şey gelecek, gelecekte saklı'' Arnav devamını getirerek ''Teferruatlar detaydır'' dedi. Bunu ben de düşünmüştüm zaten ama devamında duraksıyordum sonra Mia gülümseyerek ''Öğrenmek isteyenin ortak yuvası okuldur kuşum'' dedi. Evet burda da haklıydı.

Hayalle beraber bulduklarımızı deftere not ederek anlamları yan yana getiriyorduk o sırada benim dikkat etmediğim konuyu Hayal çekip buldu. ''Gerçeği görmek için tek taraflı bakmamak gerek'' dedi ve böylelikle bilmecenin yarısından çoğu tamamlanmış oldu.

''Yaparken kendimizden emin olmak gerekir.''

Alex ''Karanlıkta bulunuyor güç'' dediğinde Jckson heyecanla ortaya atılarak ''Okulda ki karanlık yer en alt kat,güç katı''

Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin