Holaaa İMANPOWER bebeklerim.
Nasılsınız bakalım
Uzun zamandır beraberiz.
Bu kitabı yazarken bu kitleye geleceğimi düşünmezdim ama büyük bir başarı ile bu kitleye gele bildim.
Hayalet okuyucular sizlere her ne kadar kızgın da olsam kitabımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Destek olanlar hepinizi ayrı ayrı öpüyorum ve teşekkür ediyorum. İyi ki bana destek oldunuz.
Ben yazar değilim öylesine yazan biriyim ve yazarken hep beğenilmeme korkusu ile yazıyordum.
Sizler sayesinde bu korkuyu atlattım. Uzun zamandır vampir okulum kitabı yazmayı çok ama çok istiyordum ve sonunda yazdım. Düşündüğümden daha çok sevip benimsediniz.
2.Kitap konusunu bölüm bittince aşağıda konuşacağız.
Bu bölüm önce sizlere sonra çiftlerimize (Roy&Alina) (Ayaz&Melek) (Mia&Alex) (Hayal&Froy) (Elena&Acun) (Arnav&Rüya) sonra da saplarımıza (Jackson & Rustin) gelsin diyorum...
Keyifli okumalar diliyorum...
🐺🧛🏻♀️👸🏻🧞♀️Alina'dan..
4 yıl sonra..
Sevgi emek isterdi. Aile emek isterdi, dostluk emek isterdi. Her şey bir yana dursun bu hayatta ölmek bile çaba isterdi.Ben nasıl emek verdim bilmiyorum ama Roy çok emek verdi. Biz olabilmek için,aile olabilmemiz için.
Kim derdi ki gölge kurdu bir alfa hiç bir kızdan hoşlanmayıp daha okula iki günlük gelen bir özel melezden hoşlanacak,kimse tahmin etmezdi.
Biz Roy'un ve sizlerin tarifi ile 'anormal' bir çiftiz. 'Normal' çiftler ne kadar romantik ve anlayışlı ise biz o kadar odun ve kavgacıyız.
Bir erkek odun ve bir kız romantik olmalı değil mi ? Hatta kız oğlanın odunluğundan şikayet etmeli.
Niyeyse bu biz de işlemiyor. Aksine Roy benden şikayet edip duruyor. Bence ben fazla odun değilim ya.
Bu aradan geçen 4 yıl da neler oldu bir bakalım.
Jackson,jessie adında bir kız bulup sevgili oldu. Jessie de Mia'nın ruh ikizi gibi bir şey. Biri kuşuma takmış öbürü kuzuya.
Bu hayvanlar ne çekti be sizden.
4 yıl herkesin hayatını değiştirmişti özellikle abimin. Melek hiç bir şekilde abimle yakınlaşmıyor elini bile zar zor tutturuyormuş. Tabi bunu bize yakınarak anlatan abim, annemin bu sefer de büyülü oklavasından nasibini almıştı.
Kulaklarımıza ulaşan hafif tonlu müzikle bir çok kişi yerinden kalkıp eşiyle beraber sahnede dans etmeye başlamışlardı.
Bugün birileri evleniyordu.
Düğün değil düğünler yapılıyordu çünkü abim ve diğerleri toplu düğün yapıyorlardı.
Bugün düğün yapıyorsak bu bir mucizeydi çünkü Hayal gelinlik denemesinde gelinliğine vişne suyu dökmüştü ve o zaman düğüne 2 gün vardı.
Vişne suyu geçsin diye de gelinliği çamaşır suyuna batırmıştı. Gelinlik ipek olduğu için çamaşır suyunda parçalanmış ve Hayal'in depresyona girmesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...