21/V.O

7.6K 543 167
                                    

Merhaba 👋👋🏻👋🏼👋🏽👋🏾👋🏿

Yeni bölümle karşınızdayım...

SINIR: 30 OY - 25 YORUM

⭐✨✨✨✨✨⭐

"Alina ve Jessie, sıra siz de"

İsmimin anılmasıyla kapalı göz kapaklarımı usulca araladım,gücün bedenimde dolaşan akımlarını içimde hissediyordum,içimde sihre şekil veriyor ve bunu dışarı yansıtarak büyü tapıyordum ve bunu kimse fark etmiyordu,Profesör Isaach gözlerini üzerimden bir an çekmeden öylece izliyordu,bu gün sınırımı zorlamak için elinden geleni yapmıştı,oturduğum tabıreden kalkarken aynı anda Deffry'nin kardeşi Jessie de ayaklanmıştı. Topuklularım yerde çıkardığı tık tık sesler özgüvenimi vurguluyordu kimseye bakmadan ringin halatlarını kaldırarak altından geçtim ve ringte bana ayrılan köşeye vardım. Yarışmalar yarın başlayacağı için bugün son kez ek ders yapmaya karar vermişlerdi ve bunu diğer okulun öğrencileri ile yapıyorlardı böylelikle iki tarafa da avantaj ve dezavantaj veriyorlardı.

Güçlere göre herkes eşleşirken bana da uyuz Jeffry'in kardeşi Jessie gelmişti.

Bu kızı çözmüştüm. Üsten bakarak karşısında ki kişiyi sinirlendirip düşünme yetkisini engelliyordu böylelikle manipülenin farklı bir tekniğiyle kafa karışıklığından yararlanarak alt ediyordu. Egoluydu ama bu ego özgüvenden gelmiyordu,içi boş tenekeden farksızdı. Karşısında ki kişi öfkesine yenik düşerken direk saldırıyordu.Bu sırada Jessie ise kısa bir plan kurup uyguluyor ve kazanmış oluyor. Belli etmese de çıt kırıldım bir kızdı ancak bunu düşmanlarına yansıtmıyordu. Birini yenmek istiyorsanız eğer, önce o kişiyi tanımanız gerekir.Ne yapacağını bilmeniz,hamlelerini kendi hamlenizmiş gibi benimsemeniz gerekir.

Jessie de ringe çıkarken başımız da ki Profösör Eva ve şu ilk gün bana test yapan, ayrıca kalçalarıma bakan sapık adam var ya babam ile adaş olan Isaach,ikisi beraber ringe çıktı. Tek kaşımı kaldırıp ikisine bakarken Isaach konuşma ihtiyacı hissederek bir adım bana yaklaştığın da geriye bir adım atarak durmasını sağladım,bu kısa bir an ikimiz arasında geçen sessiz konuşmaydı bunu umursamadan bana açıklama yaptı.

"Her ne kadar güç olarak eşit olsanız da, sen için de kurt da barındırıyorsun,biz sadece vampirinizin gücünü istiyoruz"

"Elbette" derken aslında sonrasında olacakları biliyordum. Cebinden bir enjektör çıkardığında belli etmesem bile gerildim. Elbette sana izin verirdim tabi konuştuklarını duymasaydım bay Isaach.

Yaklaşık 32 dakika önce...

Müdür yüzünden derse geç kalan melez kız,vampir hızı diye adlandırdığı hız da koşarak spor salonuna ilerliyordu. Bugün gereğinden çok hız yapmış bir türlü kan içememişti, başının dönmesiyle duvara tuttunurken, gözlerini kapattı. Kana ihtiyacı vardı. O sırada önünde durduğu odanın içinden çıkan sesler kulaklarına ulaşmıştı. Bu sesin sahibini daha önce duyduğu için biliyordu.

"Evet efendim biliyorum, her şey hazır,evet efendim,serum hazır yapmamız gereken tek şey melezin vücuduna enjekte etmek"

"Serumun içinde ki virüs ve büyü ile yarattığımız endoksx türü kana karıştığı an kanı yavaşça pırtı haline getirerek damarlarının tıkanmasına sebep olacak kalbin de ki element güçleri için yarattığımız taş ise parçalanarak kalbine zarar verecek,en son ise acı içinde ölecek"

"Ringe çıktığında enjekte edeceğim bir bahane ile"

"Emriniz olur efendim"

Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin