İyi okumalar
Umarım beğenirsiniz,oy vermeyi unutmayın...
🐺🧛🏼♀️🧚🏻♀️🧝🏻♀️🧞♀️🧙🏻♀️👸🏻-) Selam
Uzandığım şeyin üzerinde kıpırdandığım sıra zihnimin açıldığını hissede biliyordum. Dilimi kurumuş ağzımın içinden çıkarıp dudaklarımın üzerinde gezdirdim,kelimenin tam anlamıyla dilim damağım kurumuştu. Büyük bir susuzluk yaşarken bedenimde ki yoğun sıcaklık cabasıydı. Her neyin üzerindeysem hem rahat hem sertti. Göz kapaklarım bana inat açılmıyordu sanki,birileri yapıştırıcı sıkmış gibiydi. Zorda olsa gözlerimi yavaşça açtığım da olduğum pozisyon hiç iç açıcı değildi üstelik kıpırdanmamla büyük bir inleme almam yerimden kalkmama sebep oldu. Elimi omuzlarına koyup destek alırken dizimin tekrar oraya çarpması Roy'un acıyla kıvranmasına sebep oldu.
''Ahm!Hmm kızım!''
''Ay pardo- Ne pardonu, ne işin var senin benim yatağımda pis sapık,insan görünüşlü maymun kılıklı fare g-''
''MELEZ! Bütün gece küçük Roy'un da benim de canıma okudun sus şimdi,benim işim var bek..bekle burada beni''
Roy tek hamlede beni üzerinden kaldırıp yatağa fırlattıktan sonra kurt hızıyla yanımdan ayrılmasını şaşkınlıkla izledim ancak geride bıraktığı kurt kokusuyla istemsiz boğazımdan bir hırıltı çıktı. Çok susamıştım ama bu susuzluk normal değildi. Kan içmemiştim. Dünden beri de fazla zorlamıştım kendimi. Fırlatıldığım yerden yavaşça kalktım. Oda dünkü haliyleydi yalnız duvarda ki zincir kırılmış,duvarda göçük oluşmuştu. Zincir ve kelepçeler yerde duruyor ayna ise duvar dibinde yere yatırılmıştı. Gidip aynayı kaldırdıktan sonra aynanın önüne geçtim,gözlerimi fark ettiğim de biraz geç olmuştu çünkü onlar renk değiştiriyordu.
Acil kana ihtiyacım vardı aksi takdirde... sonrasını düşünmek istemiyordum çünkü kendimi kaybetmem berbat sonuçlar doğururdu. O sırada onun sesini duydum tekrar,kısıkta olsa duymuştum. Roy'un dedikleri de aklıma geldiğinde biraz utanmış olabilirim. Benden etkilenmiş olması kadınlık gururumu okşamıştı. Sonraysa aklıma kurt geldi...o beyaz kurt. Kurt olmuştum,bu laneti yenmek anlamına mı geliyordu?Laneti yenmiş mi oldum şimdi ?
Bu düşüncelerimi bölen şey fermuar çekme sesiydi. Bazen iyi duymak iyi olmuyordu. Gözlerimi tavana diktiğim de derinden gelen bir sesle ofladım. Bir an önce buradan çıkıp kan içmem gerekiyor. Bu yüzden onun biraz acele etmesi gerekiyordu.
''Roy!acil gelmen lazım''
''Ne oldu bensiz yapamadın mı?''
Gözlerimi kapatarak sakinleşmeye çalıştım. Gerizekalı herif zaten açım, kana ihtiyacım var, bir de sinirlendiriyor. Gözlerimi açmadan beklerken karşımda durduğunu hissettiğim de kokusunu da almıştım,daha fazla zaman kaybetmeden konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasíaAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...