ÖNCELİKLE OY VERELİM LÜTFEN!
ŞİMDİ BAŞLANGIÇ İÇİN BİR YORUM YAPALIM!
KEYİFLİ BAŞLANGIÇLAR...
💫💫💫
Müdür Marcusla en alt kata indiğimiz de burası zifiri karanlıktı. Önümü bile göremiyordum,sadece soğuk ve pas tutmuş demirin kokusunu alıyordum."Vampir görüşünle baka bilir misin?"
"Tabii"
Müdür beyin dediği üzere gözlerimi geceye ayarladım. Geceleri daha iyi göre bilmek için vampirler'e has bir özellik vardı. Kırmızı gözlerimi ortaya çıkardığım da her yeri açık kırmızı renkte de olsa netçe görüyordum,bu bir çeşit lazerli sihaları anımsatıyordu. Odalarla dolu bu katta ilerliyorduk,bir yerden hafif bir ses duyuyordum ama net değildi, çığlık gibi ama değil gibi de,sorgulamayı bıraktım. İlerde ki üç kapıdan ikincisine girdiğimiz de oda bizim girmemizle tekrar aydınlanmıştı, gözlerimin normala dönmesini sağladım. Oda da iki kadın ve bir erkek olmak üzere toplam beş kişiydik. Odayı inceleme fırsatı yakalayamadım.
"Alina rahat olabilirsin, bunlar testlerinizle sorumlu olan, muhafız-profesörlerdir,sana yardımcı olacaklar, şimdi dediklerini yaparsan sevinirim"
Kadınlardan biri hafif bir tebessümle öne çıkarak eliyle bir tarafı gösterdi.
"Merhaba tatlım öncelikle kendini sıkma rahatla ve şu koltuğa otur"
Masanın karşısında duran deri, kelepçeleri olan, kırmızı demir koltuğu gösterdiğinde reddetme gibi lüksüm olmadığı için sessizce gidip oturdum. Ellerim ve ayaklarımı uçaktaki gibi kelepçeler sararken,belime zincir bağlandı,yine sinirlenmiş ve gerilmiştim. Kendimi bu okula girdiğim andan beri rahatsız hissediyordum.
"Muhtemelen uçakta da bunlarla karşılaştın, o zaman nasıl kendine hakim olduysan yine kendine hakim olmaya bak!"
O zaman Rustin vardı. Ondan cesaret alırken şimdi kimden alacağım o cesareti. Diğer kadın eliyle suratımı tuttu,sağ ve sol tarafa doğru yavaşça çevirdi,boynumda bir süre oyalanan parmakları yüzümü okşadı. Ne yapıyorsun abla? Hayır bu taciz edici hareketler ne!
"Kendini sıkma ve rahatla böylelikle vampirin ortaya çıksın!"
Bu kadınlar salak mı ? Biri vampirini serbest bırak diyor, biri kendine hakim ol diyor. Birbirine bu kadar tezat düşemezler. "Siz! Ne yapacaksınız vampirimi" derken oldukça katıydım.
Bu sefer öne çıkan erkek "Öncelikle reflekslerini ölçeceğiz sonra vampirin diş boyunu, gücünü ve kana dayancına bakacağız" dedi. Ondan hiç hoşlanmadım,zaten bir tuhafta bakıyor. Göğüslerimi yedi bitirdi berbat adam. Dediklerine konsantre oldum,kolay işti bunları babam da yapmıştı. Kendimi rahatlattım, gözlerimin önünde deniz vardı, yüzmek huzurdu bir anda huzurum gönderip yerine önümde abimin olduğunu düşünüp dişlerimi ortaya çıkardım.
Abim eşittir sinir kat sayım,bir işe yarıyor en azından.İlk kadın elinde bir bez parçasıyla gelip vampir dişlerimin boyunu ölçtü. Metre de değil bez! Geri çekilmeden önce dişlerime mor renkte bir toz sürdü,dişlerimin sızladığını hissettiğimde parmaklarını dişlerin üzerinde gezdirip tuhaf cümleler kurdu,sızı ansızın kesildiğinde kadın geriye doğru gittiği sırada arkamda birinin varlığını hissettim. Kulağıma rüzgarın yarılma sesi geldiğinde refleksle kafamı eğdiğim de başımın üstünden geçen bir ok karşı duvara saplandı. Bu...!
"Siz manyak mısınız lan!"
Ölüm...asıl korkum ve öfke tetikleyicim. Sağ elimi hiç düşünmeden sertçe çekiştirsem de zincirler şakırdadı,demir demire sürtündü,ikinci çekişte kelepçeyi kırdığım da müdür de dahil olmak üzere hepsi büyülenir gibi baktılar. Hızlı hızlı nefes alırken irademi kaybetmemeye çalıştım. Eğer kaybedersem hepsini parçalardım. "Bu, harika Alina!'' derlen müdür ellerini havada salladı ''Sakin ol! bu sadece refleks içindi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasiaAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...