13/V.O

8.9K 542 163
                                    

Oy ve yorum unutmayın

Keyifli okumalar 1357 kelime







Okulu bırakmış. Tam iki saat önce aldığım habere göre İsabella'nın yaraları iyileştirilmişti ancak kalıcı bir yanık izi bırakmıştım göğüs çukurunda,kız kendine gelir gelmez müdür beye gitmiş ve okuldan kaydını aldırmıştı. Benimle devam etmek istemiyordu,sözde can sağlığı yoktu. Okuldan kayıt almak da kolaydı zaten,dev hayali ekrana imza atıp çıkış yapıyordun. Gitmesine sevindim bile ama kalıcı yanık izi için vicdanım sızlıyordu biraz. Vampirler arasında iyileşmeyen yara gülünç duruma düşürürdü. Düşüncelerimi bölen kişi bas bas bağıran profesör oldu.

"Konumuz cehennem köpekleri"

Bilmediğim bir kız ön sıralardan atılarak "Ama hocam konumuz iksir tarihi" dedi. Bunu işlemek zorundaymışız gibi.

"Evet Molly ancak yarışma iki gün sonra ve hala cehennem köpekleri nedir bilmeyen arkadaşlar var,bu arkadaşlardan bir kaçı yarışmaya da katılacak,bu yüzden, şimdi sessiz ol ve dinle! Hepiniz dinleyin!Şimdi önünüzde bulunan kitapların 172. sayfasını açıp 12. maddesine bakınız."

Kitaplarımızda düz yazı metinleri haricinde maddelenmiş konu anlatımı bulunuyordu dediği gibi kitabın 172. sayfasını açarak 12. maddesine baktım. Koca kalın italik bir yazıyla "CEHENNEM KÖPEKLERİ"  yazıyordu. Gözlerime inanamadığım o anlar da profesör yazıyı sesli okumamı istemişti. Onay verdikten sonra elimi resimde gezdirip yazıları okumaya başladım.

CEHENNEM KÖPEKLERİ:

Cehennem köpekleri evrenin kurulmasıyla ortaya çıkmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cehennem köpekleri evrenin kurulmasıyla ortaya çıkmıştır. En tehlikeli yaratıklardan sadece birisidir,asıl görevleri koruyuculuktur, önemli olan her türlü şeyleri korumakla yükümlüdürler,yer altında bulunurlar, yer yüzüne çıkmaları büyük bir felaketin temel adımıdır. Bazı sebepler dolayısıyla yer yüzüne çıkartıla bilirler ancak çıkaran kişi her ihtimale karşı en üst düzey güvenliği alması şarttır. Cehennem köpeklerinin bir ısırığı her türlü yaratık için acılı bir sondur. Cehennem köpeğinin ısırığında ki zehri atmanın tek yolu ruh orkidesini bulmaktır.

Cehennem köpeklerinin pençelerine maruz kalan biri güçlerini kısa süreli kullanamaz ve felç geçirebilir eğer güçlüyse bedenin iyileşmesi zamanını alır,kan kaybından ölmezse bir şansı olur. Cehennem köpekleri en az 3 en fazla 6 baştan oluşabilir,iki baş duygu,iç güdü ve refleks ile hareket ederken güçlü olan baş aklı ile hareket eder. Gereğinden çok hızlıdırlar. Diş yapıları bir kurdun diş yapısı gibi ancak daha da sağlamdır. Metalik kalın büyülü bir zincirle 3 baş boğazlarından bağlıdır. En önemli güçleri ise bakışlarında saklıdır.

Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin