25/V.O

7K 513 145
                                    

Merhaba 7'den 70' e okuyucularım... Kısaca selamün aleyküm👋🏾👋🏿👋🏼👋🏻👋🏽👋

Bu bölüm 2000 kelime olmasa da 1400 kelimelik oldu.

Oy ve yorumları unutmayın ‼️

SINIR: 50 Oy ve 45 yorum

(Geçen bölüm yorum 36 kalmış bu sefer 45 yapın bebişler)

"Ne oluyor burada" Tek kaşımı zorda olsa kaldırarak ikisine baktım. Bir büyücü ve vampir düşmandı her ne kadar Andreas iyi biri olsa da aralarında özür dilenecek kadar bir olay yaşandığını düşünmüyorum. Üstelik bu ikisinin kurt okulunun arkasında baş başa olduklarını tam olarak açıklamıyordu,isteseler bunu daha farklı şekilde halledebilirlerdi.

"Dün Anna yine durmayıp vampirlere sataşmış,Lena ile kavga ederken az kalsın ölüyordu,ben de kardeşimin korkusuyla Lena'ya zarar verdim,onun için özür diliyorum." diyen Andreas'a onay verir gibi kafa salladı Lena. Mantıklı bir açıklamaydı o kızın hiç duracağı yok, anlamıyorum bu nefret nerden geliyor. En fazla ne olmuş olabilir ki ama bu yine ikisinin burada olduğunu açıklamıyor,bariz eksik bir şeyler vardı ya da yalan söylüyorlardı.

"Anladım"

"Sen ne yapıyorsun burada?" diye sordu Lena,Andreas'ın yanından ayrılırken.

"Biraz yürümek istemiştim Lena"

"Tabi,iyi yürüyüşler,benim gitmem gerek ama Andreas sana eşlik eder"

"Evet,tabi istersen" derken Andreas'ı dinlemiyordum,bakışlarım Lena'nın üzerindeydi bilinçli şekilde emri vaki yaparak gitmek istemek yalnızca gizli iş çevirenlere özgüdür.

"Neden olmasın" Lena giderken Andreas'ta gülümseyerek bir kaç adımda yanımda ki yerini aldı.
Okulun arkasında yan yana yürürken ara ara birbirimze bakıyor gülümsüyorduk,onun sessizliği paylaşmak güzeldi en azından konu açmak için çabalamıyorduk,okulun arkasında il kısmı bitiripte diğer kısma geldiğimde gözümün önüne serilen görüntü bir an için hayal gibi durdu ama sonra gördüğüm şeyle dudaklarım aralandı Andreas'ın kasılan bedenini fark ettim.

Liam ve Anna'nın gizli bir ilişkisi mi vardı.!?

Andreas koşarak harekete geçtiğinde kolunu tutarak gitmesine engel oldum ama çevik bir hareketle beni geriye savurarak duvarın uç köşesinde ayakta sex yapan Anna ve Liam'ı ayırdığı gibi Liam'a yumruk attı.

İyi yaptı. Onları ayırmakla uğraşamam ayrıca yanlarına gidersem Liam denecek şerefsizi de sağ bırakmazdım ama Andreasın parçalanmaya başlayan ellerini gördüğümde içimde bir şeyler kötü oldu.

Liam pantolonunun çekip düğmelerini kapatırken Andreas'a şaşkınca bakıyordu. Ne tarafa kusuyoruz arkadaşlar. Bu görüntüyü acilen beynimden silmem gerek.Hatta büyü var mı bunun için ya da iksir,bir daha hatırlamamak üzere silsem. Anna'ya bakışlarımı çevirdiğim de ise yüzünde ne korku vardı ne de utanç tam tersi yer de yatan Liam ve abisine gülerek bakıyordu.

Yüzünde sinsi denilecek bir sırıtış vardı. Kasıtlı olarak yapmıştı. Üzerinde ki elbiseyi aşağıya doğru çekiştirip eteklerini düzelti. Saçını arkaya attığında anlamıştım. Gözlerinde intikam vardı. Neyin intikamıydı bu,neyin, Liam ona ne yapmıştı ?

Andreas, Liam'ın karnının üzerine oturup yüzüne sayısız yumruklar indirirken ağza alınmayacak küfürler ediyordu. Bugün bu yerde bir şeyin akıbetini anlamıştım.

Anna, benden veya Liamdan ya da Lena'dan nefret ettiği için bunları yapmıyordu. Anna,vampirlerden nefret ettiği için bunları yapıyordu. Bunun sebebi de belki de özeldi.

Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin