/Bir kaç hafta sonra/
/Alinadan/
Günler günleri,haftalar haftaları kovalarken kum saati benim için akmıştı. Her şeyi en ince detayına öğrenmek için çabalıyordum. Her şeyi bilen başarılı bir melez oldum.
Zeki bir kızdım sadece ders konusunda değil her konuda dikkatliydim,bunu övünmek için değil gerçek olduğu için söylüyorum. Şimdi ise durumlar çokta farklı değil ancak hissizleştim. Eskisi gibi mutlu olup gülemiyorum sadece sinir ve öfke o kadar, ileri gidemiyorum. Her şeyin üst üste gelmesine bağlıyor bunu. Güvenemiyorum kimseye, sürekli tetikteyim,dikkatli olmam lazım. Ölümle burun burunayım.
Ayrıca ailemden başka kimsem yok tabii bir de öğrendiğim bilgiler var. Babamın lanetli bir melez olması o lanetin bana geçmiş olması,annemin eski bir alfa kurt olması,abimin kurdu alfa olmasa da annemin ki gibi güçlü olması,
düşmanlarımız ve tabiki olmazsa olmazımız olan benim lanetim, kurt olmam ama asla tam olarak kurt olamayacağım. Tek çıkış yolu var.Birini öldürmem gerek!
Asla yapmayacağım.
Bir de okul meselesi var,bugün yeni bir okula gidiyorum. Başka bir boyuttaymış,
aslında o boyutta bizim ki gibi fakat orada ki insanlar, okulu ve evleri göremez. Boş arazi zannederler veya orman yeri o kadar.Bu yüzden pek gelen giden yoktur.
Asıl saçmalık kurtlar ve vampirler birbirlerinden nefret ediyorlar ve nefret eden iki ırkı bir araya getirmişler joker olarak cadı ve büyücü ırkıda orada bulunmakta.Asırlardır bir birine düşman olan dört ırkı şimdi yan yana bir okula getirmişler. Peki bunun onların arasında ki nefreti yok edeceğini mi sanıyorlar ? Yanılıyorlar, yüzyıllardır gelen bir kin iki gerizekalının fikriyle ortadan kalkacağını sanmıyorum.
Hah! akıllarını seveyim doğrusu
Bavuluma en önemli olan kitapları da koyup tam takır hazırlandım. Bavulumu alarak aşağı kata indiğim de abimi en sevdiğim tekli,deri siyah koltukta kan içerken buldum. Aç gözlü köpek önüne fazladan koymuştu,önünde iki paket kan ve ağzında da içtiği paket var. Göz açıp kapayıncaya kadar vampir hızımı kullanarak iki paketi alıp karşı koltuğa oturdum, büyük bir zevkle anında içtim.
Abim ise bana gıcık olmuş şekilde bakıyordu.
Oh olsun, ben gideyim o keyfi sefa sürsün, azıcık sinirlendirsem fena olmaz ya! Avcunu uzattığında kan paketini vermemi istiyordu. Onu umursamadan hepsini içtim ve biten paketi avcuna bıraktım.
"Napıyorsun canım, küçük vampirim?"
"Hiç karnım acıkmıştı da hazır sen de kan içerken bende içeyim dedim."
"Normalde olsa Alina seninle kavga ederdim,şimdi susuyorum çünkü gidiyorsun,ne de olsa senden kurtuluyorum"
"Kesinlikle abicim ben de senden kurtuluyorum"
Öfkelenmek yerine keyfi yerine gelmiş gibi sırıtıyordu ama onun zaaflarını bildiğimin farkında değildi. Sırıtma sırası bana geçmişti şimdi, gülümsemem genişlediğinde tek kaşını kaldıramadığı için iki kaşını kaldırıp ne var gibi başını oynattı.
"Ne de olsa orada bir sürü yakışıklı, kaslı,vampir vardır"
Abimin tam bir öküz olduğunu söylemiş mıydım ? İyi o halde söylüyorum. O tam bir öküz.
"SAKIN!ALİNA,SAKIN O ERKEKLERE YAKLAŞMAYA KALKMA! HEPSİNİN KAFASINI KOPARIR,KANLARINI İÇER,SİKER, ATEŞTE CAYIR CAYIR YAKARIM"
Tüm konuşma sırasında annem bizi dinliyordu. Tam o sırada bizi izleyen sevgili anneciğim, büyülü terliğini alıp abimin kafasına fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...