HOLA İMANPOWER OKUYUCULAR
👋🏽👋👋🏻👋🏿👋🏼Bugün nasılsınız bakalım. Sizin orada sıcaklar nasıl ? Bizim burada yere yumurta kırsam pişecek durumda.
Soğuk su içip içip durdum. Sonunda hastalandım dün gece yarısı saat 12 sularında mide bulantısı ile uyandım uyanış o uyanış.
Şuan iyim hemen size bölüm yazdım çok beklediniz malum.
Bir okuyucuya sözüm vardı şeytan ve melek ile ilgili bir hikaye yazacaktım. Yazıyorum pazartesiye yetiştirirsem yayınlayacağım.
Melez kraliçeye en kısa zaman da bölüm atacağım, bölümü tamamlamadım.
O zaman umarım bölümü beğenirsiniz.
Bölüm hakkında düşüncelerinizi de yazın lütfen 😘😘😘
Ben sizi öpüyoreee ve kaçiyoreee
SINIR:97 OY ve 102 yorum
⭐⭐⭐⭐⭐
"Dediklerimi unutma fikibok""Götüne sokacağım o fikibok'u acur tarlası,defol gözüm görmesin seni"
"İyi,iyi ben kaçar fikibok"
Arkasından tükürdüğümde koşarak kaçtı. Dünden beri almış bir fikibok gidiyor.Çenesine yumruğu yediği zaman görecek gününü.
Ablamın fotoğrafları sayesinde cezadan yırtmıştım tabiiki sabah abim tarafından sulanarak uyanmıştım.
Bir de ne diyordu. -Kardeşler bir çiçektir.Benim kardeşim çiçek gibi dikenli bir kaktüstür,sussuz ölür.- diyip buzlu suyla resmen beni sulamıştı. Aklınca dünün intikamını alıyor.Pislik.
Okulun dışında öylece ayakta durduğumu fark edince okulun bahçesine adımladım. Bahçenin köşesinde ki 3 araba herkes gibi benim de dikkatimi çekti. Resmen ben pahalıyım diye bağırıyorlardı. Daha önce bunları görmemiştim büyük ihtimalle de Jeffrey ve sürüsüne aitti.
Malum her gün burda soluk alıyorlar, yarışma bahanesiyle.
Bugün okul fazla mı durgun, bana mı öyle geliyor anlamadım. Normalde kurt adamlar ve vampirler bahçeleri doldururken şimdi ise bir çoğu yoktu. Bahçelerin dolması gerekirdi,duvar ardından birbirlerine edilen küfürler ya da sataşmaların olması gerekirken hiç bir şey yoktu,tek tük kişi bahçedeydi ve kendi hallerindelerdi.
Portal'ın önünden geçerken içimde tarifsiz bir dürtü belirdi. Tüm beden kaslarım titreşime geçmiş kasılırken reflekslerimle hareket ederek kafam usulca vampir tarafına çevirdim.
İşte o zaman direk müdür Marcus'u gördüm. Her zamankinden daha endişeli,daha tedirgin,daha korumacı ve daha korkuluydu. Korkusunun ve tedirginliğin kokusunu burdan ala biliyordum. Zaman yavaşlamış gibiydi. Mekan da ki herkes durmuştu.
"Hemen en güçlü vampirleri topla toplantı yapalım,vampirlere de duyuru yapılsın, kapılar kapansın." diye önüne gelen bir vampirella kıza konuştu.
Kız kafa sallayarak giderken Müdür Marcus sert ve hızlı soluklarını veriyordu. Bir şeylerin ters gittiği o kadar belliydi ki. Bu meraklı tarafımı uyandırdı. Cebinden eski ve yeni olduğu ve üzerinde kırmızı mühür bulunan zarflar çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...