HOLA İMANPOWER GENÇLERİ
Hızla duyurumu yapayım bölüme geçelim.
Artık sınır koymuyorum ama bu demek değil ki oy atmasam da olur. Yine oy ve yorumları bekliyorum eğer düşerse yine sınır koyarım ona göre!İkinci duyuru bu kadar romantik zamanlar yeter artık aksiyonla sahalara geçelim de savaş yapalım öyle değil mi ?
Diğer bölümden minik bir kesit bırakacağım sona ayrıca diğer bölümde Alina'nın MÜHÜRLÜ olduğu kişiyi göreceğiz.
Medya da ki şarkıyı bana Azeri olan yengem önerdi dinledim ve acayip bağımlılık yaptı sizlere de öneririm önyargılı davranmadan bir dinleyin isterseniz.
Azeri yengem var diye hava atmak gibisi yok ağa djskdhskjd
Keyifli okumalar, umarım seversiniz...
⌛⏳⌛⌛⏳⌛⏳⌛
"Hayal? Abimin sevgilisi sen miydin? Şaşırdım. Bilmiyordum.""Aaa evet, söylemeye çekindim."
Roy, Froy'a bakıp sırıtıyordu. Anlaşılan birileri kıskanıyordu. Annem ise ağzı kulaklarında öylece Hayal'e bakıyordu. Sorry annecim hayal senin gelinin olamaz çünkü onun zaten bir shipi var.
-Ayaz abinin sahte sevgilisiyim Alina, lütfen yanlış anlama, karşılıklı minik bir anlaşma yaptıkta,şuanlık rol yapıyorum- diye beynime fısıldayan Hayal'e sorun yok gibisinden gülümsedim. -Yok kanka,sevgili olsan bile ben sana acırdım genç yaşta başını yaktığın için,malum bu abim olacak öküzden ne koca ne de sevgili olur,Froy hariç diğerlerine söyle istersen- diye ben de onun zihnine fısıldadım.
Bu işi kullana bilirim aslında. Froy'u kıskandırıp içinde bastırdığı duyguları çıkara bilirim.
Roy ile beraber; Mia ve Alex'i koltuğa oturturduk. Roy elinin tersini elimle temas ettirip çekerken istemsiz bir anlık alt dudağımı dişledim.
"Abicim sen gel yanıma! Önemli bir konu vardı da" abime kaşlarımı çattıp baktıktan sonra omuz silktim. O önde ben arkasından evden çıktık. Abim eve ve etrafa bakıp bakışlarını bana dikti.
"Roy'la aranda bir şey mi var!"
Abimin direk konuyu girmesine şaşırdım. "Cevap versene kızım,ne o el temas ettirme, gülümseme, bakışma" çene kasları seğirmişti.
"Evet var" uzatmaya gerek yoktu zaten. Her şeyi fark etmişti. Gözleri göz göz değil, radar mübarek.
"Ne zamandan beri"
"2 gündür"
"Biz ne konuşmuştuk!" sesinde ki öfke ve baskınlık nerde olursa olsun belli oluyordu. Ona boyun eğmemi mi bekliyor. "Turşumu kuramayacağına göre,bak abi benim hiç ciddi bir sevgilim olmadı"
"Olamazda zaten"
"Ben de öyle diyordum en başta. Sonra bir şey fark ettim ki ben daha önce hissetmediğim şeyleri hissettim abi,yine biliyorum ki benim üzülmemi sen de istemezsin" dediklerimin hepsini kaçırmadan büyük bir dikkatle dinlemişti.
Gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Abim,öfkesini kaçırır gibi sert bir nefes verip kollarını etrafıma sardı. Saçlarımı arkadan usulca okşarken yanağıma bir öpücük koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...