Merhaba İmanpowerler👋🏿👋🏻👋👋🏽
Sonunda sınır geçildi. Bir çoğunuz da bölümü merak etti. Normalde bölüm 1000 kelime falandı ama ben sizin için o kelim sayısını artırdım.
Bölüm 2200 kelime umarım bölümü beğenirsiniz ⭐💬
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ☺️
SINIR: 90 OY ve 95 Yorum
🗡️🗡️🗡️🗡️🗡️🗡️
Royla yan yana onlarla karşı karşıya gelene kadar yürüdük. Bedenleri insana benziyordu ama yüzler çok başkaydı,insan yüzlerinde gagaları vardı,gözleri kocamandı ve irisleri pirinç tanesi gibi kalıyordu. Roy bir adım öne çıktığında adamlardan biri de öne çıktı. Roy'a yumruk atacaktı ki Roy refleksle yere eğilince yumruk boşa gitti o sırada Roy'da adamın karnına tekmeyi geçirip pençelerini çıkardı.Önümde ki adam üzerime doğru koşarak gelirken ben de onun aksi yönü olarak sırtımı ona dönerek koşarak duvara gittim adamın sırıttığının farkındayım. Muhtemelen ondan korktuğumu zannediyor. Duvara yaklaştoğımda adam arkamdaydı. Duvar tırmanır gibi duvara ayaklarımı koyup adamın biri iki adım atıp tüm gücü ayaklarıma verdim, kendimi geriye doğru attığımda arkasına takla atarak düştüm ve adamın sırtına tekmeyi geçirip boynu tuttup çevirdim çıkan 'çıt' sesinden sonra boynu ellerimde bir oyuncak kafasına dönüşmüştü. Onu yere fırlattığım sıra kemiklerinde ki iyileşmeye çalışan çabasını gördüm. Bu geçici süreliğine onları durduracaktı.
Bizim gibi kemik yapıları oldukça güçlü ve iyileşme hızı fazla olduğu için yarım saat kalmaz boynu geri düzelecektir. Boynu büyük ihtimalle gereğinden fazla ağrıyacaktır. Şuan sadece bayıldı. Kafamı çevirdiğim de Roy iki adamı da yere yıkmıştı. Pençe izlerinden gözükmeyen vücutlarından kanlar fışkırıyordu. Kafalarını kırmasına dair bir işaret verdim.
Froy ne zaman geldi bilmiyorum ama oda bir adamı duvara yaslamış karnına pençelerini geçirmişti. Kapı tarafından gelen küfürlerle oraya döndüm. Kapı da mavi renkte bariyer görevi gören bir perde benzeri şey vardı.
Alex, Jackson, Mia, Arnav, Hayal, Rüya, Jeffrey,müdür Drew ve diğer herkes geçmeye çalışsalar da perde onları geriye savuruyordu, daha güçlü olanları ise yanmıştı. Geç iyileşiyorlardı, Jacksonın kabarmış kolunu gördüm arım yamalak ama aklıma asılan takılan o değildi. "Sen nasıl geçtin Froy" dedim dikkatim yerde ki adamdayken,kırmızı pelerinin şapkası açılmıştı. Kafası kazınmış ve tepesinde bir çeşit amblem bir mühür işareti vardı.
"Bizim özel güçlerimizden biri gölge kurtlarında bulunur,bu gibi bariyerlerin içinden geçeriz."
Labirent günü o bariyeri Roy da aşmıştı. Demek bu yüzden.
"Alina!DİKKAT ET"
Daha ben bile anlamadan Roy üzerimde yere savrulurken odanın ortasına yuvarlak bir şey düştü. Royu zor da olsa yanıma doğru ikizinin üstüne fırlattım. Odanın içi dumanla dolarken Roy ve Froy öksürmeye başladı. Deli gibi öksürürlerken bana etki etmemesi şaşırtıcıydı. Odanın içi dumana bulanırken göz gözü görmüyordu,etrafı beyaz bir sis bulutu sarmıştı,az önce yerde olan baygın adamın bedenine baktığımda yanıyordu.
Geçitler açıldı,kader ağlarını ördü,seçim günü geldi
Ya şimdi ya hiç
Ya savaş ya öl
Kazanan olmadığın sürece kaderin ölümünün azabında yansın
HANÇER!
Vampir gözlerimi ortaya çıkardım. Zihnimde yankılanan ilahi belki de kaderimin bana gösterdiği yoldu. Odanın bir köşesinde görünmez bir kapı açılmıştı ordan buraya gelen bir başka pelerinli adam fanusun önüne bitmişti,fanusa ellerini dokundurmadan onu kaldırmayı başarıyordu tek bir el hareketiyle sisi hareket ettiriyordu,ondan yayılan gücü hepimiz hissediyorduk. Hızla düştüğüm yerden kalkıp koşarak havaya zıpladım, yüzüne tekme attım. Fanusun kapağı yere düşerken hançerler göz önüne çıkmıştı. Adam geriye savrulmuş kaz ağızından tuhaf sesler çıkarıyordu,onların acı iniltileri osla gerek. O an ellerini fark ettimi hayır hayır olmayan ellerini! Ellerinin olması gereken yer de kıskaçları vardı,bunlar!Bunlar mutantlaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasíaAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...