Hiç selama geçemeyeceğim. Direk olayı söylüyorum benim küçük kardeşim 4 yaşında. Doğuştan yemek borusundan varis hastası ve başka kronik rahatsızlıkları var. Hasteneye kaldırıldı. 2-3 gündür hastanede başında sabahlıyorum.
Annem iş durumdan dolayı sıkıntı çekiyordu. Sırası ile kardeşimin başındayız. Dün gece yarısından saat 4'e kadar nöbetçi eczane gezdik. Çünkü koca üniversite hastanesinde kanama sonrası kullanılan ilaç yoktu.Dün sabah aydınlanmadan 4 civarı eve geldim. Direk yattım. Size uyku sorunlarım var demiştim şimdi daha da beter oldum. Kardeşim için korkuyorum ve uyumam imkansız kabuslarla kalkıyorum. Bölüm diye tutturuyorsunuz. Özür dilerim ama kafam kardeşimde, bedenim üniversite hastanesinde bölüm yazamam. Lütfen dua edin. Şuan o kadar ihtiyacım var ki.
Özelden nerdesin yazar,yazar mısın nesin yb at,AMK yb atsana,lan şerefsiz nerdesin yb bekliyoruz atsana artık diyenler var. BENİM AĞZIMI AÇTIRMAYIN. Ben kolay kolay küfür edipte kalp kırmam ama kırarsam temiz kırarım. ORUSBU DİYENLER VAR.NE ORUSBULUĞUMU GÖRDÜNÜZ PİÇLER. KARDEŞİNİ BAHENE EDİYOR DİYORSUNUZ. ALLAHTAN TEK DİLEĞİM YAŞADIĞIMI YAŞAMANIZ VE BENİ ANLAMANIZ. Anlayış gösterirsiniz sevinirim. Ara ara ufak ufak yazarım yine. Kitaba devam ediyorum final HENÜZ yapmayacağım. Yapacağım zaman size haber veririm....1 HAFTA SONRA...
/Dolunay Günü /
"Evet çocuklar,ne kadar zor olsa da sakin kalmanızı istiyoruz. Bugün sakin olursanız geceyi rahat atlara biliriz,yeni dönüşen kurt arkadaşlar sizler de dediğim saatte okulda olun" diye herkesi uyardı müdür drew.
Günler geçmiş sonunda o lanetli gece olan dolunay gecesine gelmiştik. Müdür Drew de herkesi uyarıyordu. Jeffrey ve sürüsünü bir kaç gün önce bu okuldan def etmiştik. Elimizde ki kupaya yenilgiyle bakan ve gözlerinde oluşan o öfke ve nefret unutulmazdı.
İlk defa kurt'a dönüşecek olan öğrenciler vardı. Müdür Drew onları alıp kara tapınağa gidecekmiş.
Müdür Marcus ve Müdür İdek'te kendi öğrencilerini uyarıyordu. Bugün tüm kurtların siniri en üst seviyedeydi. Buna sevgilim de dahildi ancak şöyle bir şey var ki benim hiç bir şekilde sinirim yoktu. 1 hafta önce ki sinirim, sıcaklığım sanki uçmuş gitmişti.
Hah! Ben size şeyi söylemeyi unuttum. Bu abim olacak öküz beni babama ispiklemiş. Benim modern diye bildiğim babam, içinden taş devrinin taş adamını çıkardı.
O ikisi yüzünden sevgilimin tipi kaydı ya. Allah'tan kurt olduğu için çabuk iyleşiyor. Roy'un babası,kayınpederim bay Tyler çok tatlı bir adam. Abim, kara civcivimi vermem diye tutturduğunda araya girip abime bir şeyler söyledi. Ne dedi bilmiyorum ama baya işe yaradı.
Abim tırsa tırsa izin verdi ama öküzü gene durduramıyoruz. Her an,her dakika aramızda geziyor. Düşünün okula bile o bırakıyor.
Sinirlenmek yerine ağlıyorum zaten. Bu daha da sinir bozucu ama aklıma koydum yarın şu doktor olan şifacılara gideceğim. Neyim varmış bir öğreneyim.
Bu 1 hafta içinde de okulda ki bir çok kişi sevgili olduğumuzu öğrendi zaten. Okulda hala kaşargiller var sevgilime asılan, dayak istiyorlar.
Asıl olayı unuttum. Froy, hayal'in kendisine olan aşkını kabullendi. Sevgili değiller ama eskisinden daha yakınlar. Annem, hayal'in kendi gelini olmadığını öğrenince yaşadığı hayal kırıklığı ile abimin kafasını büyülü oklavaları ile kırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...