Son_Vampir 👈 Beni takip ediyorsunuz.
SINIR: 95 OY ve 100 Yorum
Ava'dan devam
(Froy ve Roy'un annesi)
Hannah beni çağırınca elimdekileri masaya bırakıp ayağa kalktım. Yanına gittiğimde ustaca bir iş çıkarmıştı. Silah beklediğimizden daha iyiydi. "Harika olmuş bu kardeşim" dedim silahı incelerken kabzasında ki ince detaylara bakarken.
"Aynen kardeşim"
Savaş yaklaşıyordu. Şurada 17-21 hafta sonra savaş vardı. Oğluşum mesaj atmıştı. Savaşta Lord'un ordusunu büyük boyutta hasara uğratacak bir silah yapmaya başlamıştık. Gizli bir silah. Şimdiye kadar görülmemiş hem son teknoloji hem de el yapımı.
"Eksik bir şey var mı ?"
"Yok canım,her şey tam,sadece 1 gün beklemesi gerekecek."
"Tamam öyleyse,kahve yapayım mı bize şöyle bol köpüklü"
"Hiç almayayım ben Ava,eve gitmem gerek."
"İyi misin ? Yüzün düştü."
Hannah ve Isaachle sıkı bir dostluğumuz vardı. Hatta Hannah benim kız kardeşimdi. Ayrılmaz ikili gibi bir şeydik. Sonra evlendik ve onlar taşındılar. Hannah dışardan güçlü bir kadın gibi gözükse de aslında çok kırılgan bir yapıya sahipti. Belki de bu yüzden ona ablalık yapma duygusu ben de ağır basıyordu. "Bir şey yok" dedi. Hannah sağ elini sol elinin altına koyup gözlerini kaçırdı. İşte bu hareketi yalan söylediğini gösteriyordu. Tanımaz mıyım ben kardeşimi!
"Hannah yalan söylüyorsun,bana gerçeği anlatır mısın ?"
"Alina, ablasını öğrendi,dün akşam üstü de Mia gilde kalmak istiyip gitti."
Elena.
Elena'yı tanırdım. İyi bir kızdı,kurnazdı,zekiydi,çok serbest bir kızdı. Belki de bu yüzden öyle bilmiyorum. Ama özünde iyi bir kızdı. Onu kurtarmak için çok uğraştık. Alina'nın öğrenmesi iyi olmuş aslında ablasını bir tek o kurtara bilir. Alina da annesi gibi. Çok iyi ve zeki bir kız genlerden kaynaklanıyor heralde. Bir de benim doğurduklarıma bak kedi-köpek gibiler.
Sürekli didişme içinde,kedi köpekten beterler. Bana da gelin getiremediler.
Evde kalmış erkek turşusu olacak ikisi de haberleri yok. Salak oğullarım benim. Gerçi Alina da güzel kız. Bizimkine olan bakışlarını da gördüm. Umarım aptal oğlum gül gibi kızı elinden kaçırmaz. "Mia,Roy ile kalıyor,gel yanlarına gidelim,hep beraber kahvaltı yaparız hem Alina diğerlerinin yanında olunca rahat olur." anında yüzünde güller açtı.
"Olur valla,hadi gidelim"
Silahı kaldırıp ayakkabılıktan sporlarımı çıkardım. Hannahta kendi sporlarını giyince dışarı çıktık. Eskiden ne yarışlar yapardık ya.
"Kuzum eskisi gibi yarış yapalım mı ?"
Kos kocaman kadın olmam eğlenmeyeceğim anlamına gelmez.
"Olur hadi"
Aynı anda kurt hızımızı kullanarak oğlumun evine koşmaya başladık.
🏡🏡🏡🏡🏡🏡🏡
Kapıyı çalmaya başladım. Bir iki dakika sonra benim eşek sıpasının söylenen sesini duyduğumda "Ben bunları adam edemedim Hannah." dedim. Hep kaba ve odun olmak zorundalar mı böyle,biraz centilmen olsalar yeterliydi.
"Alina da aynı, şimdiki bu gençler hep böyle"
Kapı açıldığında Froy gözlerini yeni açıyordu. Göz göze geldiğimiz an bana canavar gibi baktı bu bakışı son on beş senedir görüyordum bir halt yiyince böyle bakar bu eşek sıpası, beni gördüğü an kapıyı suratıma kapattı. Hannah bile şaşkına dönmüştü. Sinirle kapıya vurmaya başladım. Annesinin yüzüne kapıyı kapatmayı ona terlik atarken öğreteceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...