Merhaba 😍
Beni takip edin lütfen Son_Vampir
SINIR: 50 OY VE 45 YORUM
"Hoşgeldiniz, beklemiyordum doğrusu" diyerek karşımda ki boş koltuğu işaret ettim oturmaları için,ayağa kalkan abime küçük bir göz işaretiyle durmasını söyledim o ara,beni anlayacağını biliyordum.
"Beklenmedik yerden çıkmayı severiz" diye gülümseyen Andreas'a karşılık ben de gülümsedim. Lena, elindeki çiçekleri Mia'ya verirken Liam ve Andreas'ta karşı koltuğa geçtiler.
"Alina sen de iyi olduğuna göre biz yavaştan kaçalım daha işimiz var da" diye mahçup şekilde konuşan Alex'e gülümseyip kafa salladım,uzun süredir burdalardı diğerleri her ne kadar umursamasa da Alex artık yalnız kalmam gerektiğinin farkındaydı,onunla beraber diğer sürü üyeleri de kalkmak zorunda kaldılar. "Sorun değil gidebilirsiniz ama yine gelin" dedim bunu tamamen Alex için söylemiştim. "Tabiki kuşum,yine geliriz, şimdilik görüşürüz" diyen Mia'ya sıkıca sarıldıktan sonra diğer kızlarla da sarılıp erkeklerle el sıkıştım. Onlara kapıya kadar eşlik etmek için Froy da yol kalktı. Roy ve kendisi burada kalacaklardı anneleri ve babaları burada diye.
Onlar kapıya gittiğinde salona büyük bir sukünet çöktü,herkes birbirine bakıyor iyiden iyiye geriliyordu. Bu sessizliği Lena bıçak gibi böldü. "Eee nasılsın Alina"
"İyim Lena"
Sen nasılsın diye sormamam yüzünde bir şeyleri düşürdü ama bunu umursamadım.
"Bu ihtiyacın okursa ben her daim yardım etmek için hazırım Alina, ihtiyaçlarını karşılarım" diyen Andreas'a bakarken nazik gülümsemesinde kayboldum bir anlığına,çok tatlıydı ve annemden duyduğuma göre her gün çiçeklerle beni ziyarete gelmişti ona cevap verecektim ama Roy benim yerime atlayıp cevap verdi.
"Gerek yok!Burada ben varım,ben yardımcı olurum Andreas kardeş!İhtiyacını da ben karşılarım"
"İkinize de teşekkür ederim ama gerek yok" Aralarında ki çıkacak olan anlamsız kavgaya son verip Liam'a baktım. Bu sefer de sevgilisi değil de o gözlerini kaçırıyordu.,Allah aşına bunların neyi vardı böyle?
"Liam !?"
"Hımm..mm"
"Liam !?"
"Peki,yeter,teslim oluyorum gönder gelsin"
"Allah senin bin belanı versin,aptal, gerizekalı,beyin nöronlarını eşek tepmiş beyinsiz, düşüncesiz varlık,var olmasıyla iç savaş çıkaran pislik kan emici, ölüyü dirilten,diriyi kalbinden öldüren ileri zekasız yaratık,geber,oh be! Rahatladım"
Diğerlerinin şaşkın hallerine göz devirdim.Aslında beddua'ya devam edecektim ama nefesim yetmemişti ayrıca bu beddua boru değil döner geri gelir bana sonra. Ben bu lafları ne zamandan beri Liam'a söylemeyi planlıyordum haberleri var mı onların? Liam'ın açık ağzını elinin tersiyle kapatan Lena düzelmesi için onu dürtüverdi alttan. "Tamam,daha iyisin umarım kanka"
"İyim Lena,daha iyim"
"Buna sevindim,eskisi kadar da güçlendin o halde değil mi ?"
O sırada esefle oflanıp duran abim yerinden kalkıp televizyon ünitesinin oarada duran kutu çikolatalardan birini alarak bize getirdi.
"Eskisinden daha da güçlüyüm"
"Nasıl yani,ne konuda daha güçlüsün?"
Abimin uzattığı çikolatadan birini kaparken onu boydan boya süzerek yine en son yüzüne baktım bu davranış onun daha da gerilmesini sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...