BONJOURE İMAN POWER ARKADAŞLAR 👋🏿👋🏻👋👋🏽
Yeni bölümle merhaba diyorum hepinize
Umarım hepiniz bölümü severek ve gülerek okursunuz.Keyifli okumalar
SINIR:96 YORUM 102 YORUM
🏡🏡🏡
Bir yandan çekirdek çitliyor diğer yandan kahkaha atarak annem ve abimi izlemeye devam ettim."WHERE IS THE ADALET LAN" diye yarım Türkçe, yarım bok İngilizcesi ile bağıran abime baktım.Annemin tabiri ile vıykıran abime baktım.
"Vıykırma çocuk!Seni daha dövmedim,döveyim öyle vıykır!Gel buraya!"
"Ya anne yemin ederim öyle bir şey yok"
"Bak bir de anneye yalan söylüyor! Günah, günah anaya yalan söylenir mi!"
"Ya annee!"
"Kuyruğu koparılmış kedi gibi VIYKIRMA,GEL BURAYA!"
"Ya anne sen beni bırakta sen bana niye imalat hatası diyorsun ki!"
"Sen uygunsuz zaman da geldin ayaz! Biz seni babanla korkudan yaptık ondan bu aptallığın"
Kendi yaptığına imalat hatası demek bir de utanmadan bunu açıklamak ne bileyim yani...
Annemin abimi evin içinde kovalamasını zevkle izliyordum. Annem, büyülü terlikleri için abimi hedef tahtası ilan etmişti. Habire fırlattıp duruyordu. Abimin o güzel refleksleri bile terliklerden kaçmaya yetmiyordu. Şuana kadar 7 popo, 3 kafa, 2 alın,4 kol ve 1 kez de ayağına isabet etmişti terlik.
Kısaca abimin haşatı çıkmıştı. Peki ben pişman mıydım ? Pişman olmakta ne,yenen bir şey mi ? O neydi be! Deli danalar gibi koltuğun etrafında dolanıyorlardı. Bir ara terlik başımın yanından geçtiğinde annem bana doğru dönerek ''dikkat et küçük meleğim'' demiş ve sonra abime öküzün oğlu diyerek terlik fırlatmaya devam etmişti. Annem,bir avcı edası ile gözlerini kısmış ayağında, belinde -niye var bilmiyorum- ve elinde olmak üzere terliklerle abime tehlikeli bakışlar atıyordu.
Zavallı,kapana kısılmış aslan -daha çok fare gibi- abim de gözlerini kendini acındırmak için kendine göre tatlı ama daha çok-Maymun popusuna- benziyen bakışlar koymuştu.
"16 anlarım,17 anlarım,18 anlarım,25 anlarım,hadi 28 de anlarım ama 40 nedir lan! 40 yaşındaki kadınla nasıl ilişkin olabilir senin oğlum! boyun kadar çocukları varmış bir de ayyyy!"
Anacım o yüz ifadesi nedir öyle yav. Abimin haşatı çıktı ama ben pestili çıksın istiyorum. Bana bücür dediği için benden planları gizlediği için.Akıllanmış olur bu dayakla.
"Anne vallahi yok öyle biri"
"Bak hala yalan söylüyor!Ayaz beni deli etme oğlum,bak beni deli etme"
"Anne akıllı olduğun söylenemezdi"dedim.
"ALİNA SUS! Yangına körükle gitme" diye bana kükreyen abimin kafasına bir terlik daha isabet etti. "Benim kızıma bağıramazsın sen! YALNIZ BEN BAĞIRIRIM!" aslan annem benim ya..!Koru kızını. Senin kızın çok zeki, çok iyi, çok melez, çok melek, çok mükemmel, çok müthiş, çok harika,çok güzel. Kısaca çok çok en iyisi...
"Doğru diyorsun annecim,ben de komşu oğluydum dimi!?"
"KEŞKE OLSAYDIN! Oyyyyh oyyyyh ben ne yapacağım böyleee, oğluma kancayı takmışlar, Allah'ım sen yardım et bize amanın amanın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...