Yeni bölümle merhaba hepinize.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Yazım yanlışı varsa ki büyük ihtimalle vardır gözden kaçanlar için şimdiden özür dilerim.Size verdiğim sözü tuttum. Tam tamına 2270 kelime kadar hepinize iyi okumalar...
Bölüm şarkısı: Madem-Dolu kadehi ters tut
🐺🐺🧛🏻♂️🧛🏻♂️🐺🐺🧛🏻♂️🧛🏻♂️🐺🐺🧛🏻♂️
Kafam ve düşüncelerim o kadar çok Roy'a dalmış,onun taşkın hallerine gitmişti ki onun çıkardığı sesleri duymama rağmen kokusunu bile alamamıştım. Ansızın benim öküz böğürerek Roy'a yumruk sallamıştı. ''KİMSİN LAN SEN!'' Roy da geri kalmadan Ayaz'a yumruk atınca işler değişti. İkisi birbirine yumruk atmaya devam ederken ben bile şaşıracak bir hareket yapıp Roy'u mutfağa abimi de salona doğru tutup fırlattım. İkisi bu hareketle saniyelik durmuştu o sırada abime döndüm.
''Hoşgeldin, gözüm yollar da kaldı!'' Kinayeli sesime göz devirirken elinin tersiyle dudağınn kenarından sızan kani sildi.
'' Alina!Ben sana ne demiştim hatırlıyor musun güzelim?''
Kısa bir an kaşlarımı çatarak düşündüm çok sonradan söyledikleri aklıma gelmişti.
Hatırlatma..
''Hiç karnım acıkmıştı da hazır sende kan içerken bende içeyim dedim.''
''Normalde olsa Alina seninle kavga ederdim de şimdi susuyorum çünkü gidiyorsun ne de olsa senden kurtuluyorum!''
''Kesinlikle abicim ben de senden kurtuluyorum ne de olsa orada bir sürü yakışıklı, kaslı, meteor vampir vardır''
''SAKIN!ALİNA,SAKIN O METEORLAR'A YAKLAŞMAYA KALKMA! HEPSİNİN KAFASINI KOPARIR KANLARINI İÇER, ATEŞTE CAYIR CAYIR YAKARIM''
Hatırlatma son..
Söylediklerini hatırlayınca kendimi gülmemek için sıktım. Roy'u sevgilim falan sanıyordu büyük ihtimalle ya da takıldığım çocuk. Emin ki şuan o beyninde Roy'u öldürme,alt etme planları kuruyordur. Eğer size gerçekleri söyleyecek olursam abim dünyanın en anlayışlı insanıdır ona sahibim,koruyucu ve anlayışlıdır ancak bazen öyle anlar geliyordu ki düşünmeden söyleyen,düşünmeden yapan,eski çağdan kalmış insanlara benziyordu. Bazen kafası ters işliyordu. Beni daha da şaşırtan Roy'un tepkileriydi, tamam yakışıklı çocuk ama ukala, hem o bir kurt.
''Çüş!Ağzını topla lan!Nerden güzelin oluyor,o senin!''
''Asıl sen kimsin de bana karışıyorsun lan!Ne işin var bekar bir vampirin evinde , üstelik bir de kurtsun''
Abimin sözlerine kahkaha atmamak için durdum ve derin nefesler alıp verdim. Genellikle bu sözü insanlar söylemez miydi ? Ne işin var bekar bir kızın evinde denirdi benim bildiğim. Amma velakin abim bunu vampire çevirdi. Evet yeni vampir sözü. Ayaz Black'in dilinden -Ne işin var senin genç bir VAMPİRİN evinde.- Abim kurt derken yüzünü buruşturuyor,karşısındakine üsten bakıyordu sanki annemiz kurt değilmiş gibi. Roy daha da sinirleniyordu bu duruma. Hem ben o kızın hesabını soracağım. Evet aynı anda iki türlü ısırığa sahip olması imkansızdı,bunu sadece melez biri yapa bilir. Ben,abim ve babam dışında melez olmadığına göre ve ben yapmadığıma,babam da buraya gelip yapmayacağına göre tek seçenek abimdi. Kız aklıma geldiğinde masum birinin zarar görmesi sebebiyle öfkem tekrar gün yüzüne çıktı.
''Yeter artık! o kızın ne suçu vardı''
'' Sana yardım! Kendisi safkan bir vampirin soyundan geliyor ancak vampir değil,bir avcı,sizin düşman okulda ki vampirlerle iş birliği içinde,senin gibi ileri zekalı biri etrafına bakmıyor''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantastikAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...