8/V.O

10.2K 606 138
                                    

MERHABALARRRRR

Okumadan önce beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Kanal açılışı gibi oldu fasşgfefhoafa

Uyusam geçer mi? Usandım ışıklardan,sonu yakmış bakışlardan,her şeyi başa alsam geçer mi? Algılarınızın kapandığı bir anda ne yapa bilirsiniz ki ? Elinizden nasıl bir şey gelmesini bekleye bilirsiniz. Beynimin içinde ki enkaz da büyük bir savaş çıktı yeniden, kasırgalar çıkıyor şimşekler çakıyor dışarıya olan algım kapanıyordu. Duyduğum şeyler yüzünden konuşmayı da unutmuştum. Belki de dilim Lal olmuştu.

"Alina sen kayıp ruhun varisisin."

Ne ruhu ? Ne varisi-?

"Bak kızım bir kehanete göre bir melez gelecekti, bu melez öyle çok güçlü olacaktı ki tüm evrenin tek hakimi haline gelecekti. Bu kehaneti etrafa yayan kahinler yüzünden her şey altüst oldu bunu öğrenen tüm büyücüler, şekil değiştirenler, kurtlar, vampirler,elfler,ejderhalar, ejderha eğitmenleri evrende ki bütün yaratıklar çok sinirlendiler, kıskandılar, hırsları onları bataklığa çekerken bile farkında değillerdi. Büyücüler, büyü gücü olan yaratıklar ve cadılar birleşip tüm hamile olanları lanetlediler,o dönem de kimse hamile kalamadı,kalanlar da büyük yaralar, acılar için karnındakiyle öldü.'' Ardından sustu,bu öyle uzun bir sessizlikti ki bir an için rüyadan uyanacağımı zannetim. Uyusam geçer miydi?

"O dönemlerde Kurt kraliçesi de hamile kalmıştı,ancak kurt kraliçesi alfaların alfasıydı, nasıl olduğu bilinmez bir mucizeyle ya da doğa ananın lütfuyla bebeği ölmedi, karnında ki bebek melezdi ve daha doğmadan laneti yenmişti. Bunun üzerine gizli antlaşmalar ile kurt krallığına bir baskın yapıldı..bir saldırı!.."

"Kurtlar teker teker ölürken kendini kaybeden vampirler sadece kurtları değil önüne gelen herkesi öldürüyorlardı, kurt kralı savaşta ölürken kurt kraliçesi ise yaralandı, bunların büyük oğlu prens kurt ise geleceği görme yeteneği olan biriydi,vampirin annesine saldıracağını kardeşinin doğacağını gördü, doğduğu an da bir büyücü tarafından öldürüleceğini de gördü."

"Ve öyle de oldu annesi ölürken kardeşini alarak savaştan kaçtı,uzak yerlere geldi,izini kaybettirdi. Melez bebeğin içinde ki güç sıradan değildi tüm evreni kapsıyordu,bunun üzerine ölüm ve yaşam perileri harekete geçti,bir gece ansızın ölüm perisi melez bebeği bulup güçlü bir çığlık attı, o çığlık yüzünden prens kurt ölürken melez bebek sadece ağladı çünkü melez bebeğin içinde ki safir taşı 7 element'i de içinde bulunduruyordu."

Hava, ateş,su,toprak,nefes,kan ve sanırım ruh! Bu hikaye neden tanıdık geliyor bana böyle.

"Ölüm perisi çığlık atarken melez bebeğin içinde ki taş harekete geçerek ölüm perisinin güçlerini aldı, güçlerini kaybeden ölüm perisi sessizlik vadisine giderken melez bebek güçlendi,bu güç tüm evreni yıkıp kavuracak türdendi, savaş sona ererken melez bebek büyüdü, ailesinin acısına dayanamazken çok güvendiği bir kahin ile büyücüyü yanına aldı."

"Sessizlik vadisine giderek büyük, geçmiş,karanlık,enteresan bir kadim büyü yaptırdı,zaman duracak ve bu olanlar yer altının parçası olarak kalacaktı,annesinin, babasının, kendisinin ve abisinin ruhu bir başka bedende yeniden yaşayacak ve doğacaktı, vampir,kurt okuluna gitmeye başladı,sırf babası kurt diye babasının ruhunu sonra da kendi kurdunu lanetledi, müdür ve kahinlerle anlaşarak kendisini öldürdü."

"Bu ruh prensesin,senin bedenin de tekrar canlandı Alina,Isaac anlat ona!"

Isaac denen adam güç odasında testimi yapan ve sapık diye adlandırdığım adamın ta kendisiydi. Adında meymelet yok kendi ne olsun! Isaac iki adım öne çıktı. Sesinde ki kendini beğenmiş tonun yanı sıra önemli bir gerçeği vurgularcasına söylüyordu.

Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin