22/V.O

7.9K 542 276
                                    

Merhaba 👋🏿👋🏾👋🏽👋🏼👋🏻👋

Biliyorum bölüm biraz geç vakitte geldi sebebini aşağıda açıkladım.

Oy ve yorumları unutmayalım canlarım.

Bu bölüm 2300 kelimelik, umarım keyif alırsınız...

SINIR: 35 OY 40 YORUM

⭐✨✨✨✨✨✨✨✨⭐

Kafam karma karışıktı. İçimizde bir köstebek vardı hatta benim çok yakınımdan biriydi,bana,bize ihanet eden biri ve ben onu bulamıyordum. Öte yandan şu son zamanlar da Roy'un bana karşı duygusal değişimleri,okulun sırrı ve az kalsın unutuyordum. Gerçi unutulacak gibi değiller de neyse, Jeffry'in laf sokması, cinsel şekilde beni elde etme çabaları,güç konusunda üstünlük taslaması var. En önemlisi şu yeni gelen Jeffry'in kardeşi Jessie. Daha sonra sessiz kalan ama gözleri ile beni öldürmeye çalışan Jeffry'nin yanında ki kız var. Daha ne kadar dibe batarım hiç bilmiyorum.

YARIŞMA ALANINA GİDECEK HERKES BAHÇEYE ÇIKSIN •

Gözlerimi bir kez daha ekranda ki çıkan yazıda oyalandırdım. Korkuyor muydum ? Belki, umudum var mıydı ? Vardı ama aklımı kurcalayan şeyler de vardı. Koşarak koridorlardan geçmeye başladım,rüzgarın yüzüme esmesi gülümsetirken bahçeye çıkıp diğerlerinin arkasına karıştım. Okulca gideceğimiz için 3 okulun bahçesi de yediye yakın sarı servis araçları ile dolmuştu. Müdür bey elindeki listeden isimleri kontrol ediyordu,göz göze geldiğimiz de tebessüm etti.

''Melez de geldiğine göre,herkes servislere''

Neden yaptığımı bilmiyorum ama içimde ki bir dürtü ile kafamı portal tarafına çevirdiğim de onu gördüm. Yüzünde ki keskin hatlar yine yerini almış, damarları ortaya çıkmıştı. Göz göze geldiğimiz bir an da yüzünde ki hafif şaşkınlık belli olmuştu ama hemen toparladı. İçimde ki bir istekle hafif gülümseyip ben de servis aracına yöneldim. Roy'un da hareket ettiğini gördüm. İnanın bana niye yaptım ben de bilmiyorum. İçimden geldi.Bir anlık.

((((((Belli bir süre sonra)))))) 

Büyük ve geniş bir alana geldikten sonra okuldan gelen seyirciler onlar için ayrılmış belirli oturak yerlerine gidip merakla beklerken yarışacak olan bizlerde kürsü de kaldık.

Ben,Lena,Liam ve Muisa kürsünün sağ tarafında dururken Jessie,Yunt,Dizyel ve Henter ise sol tarafında durdu.

(Yunt,Dizyel ve Henter; Jessie'nin okulundan yarışacak olanlar)

Gök yüzüne baktığımda kapalı hava içime kasveti doldurdu, hava son derece kapalıyken içimi tuhaf bir şey kaplamıştı. Kasvetli hava ise korkmamı ister gibiydi. Arkamızda duran uzun, boyumuzu son derece aşacak kadar büyük olan duvarlar,sarmaşıklarla kaplanmıştı.

Kürsü de duran bay Marcus,Drew ve İdek hariç tanımadığım 3 müdür daha vardı.
Okullar ikiye ayrılmış şekilde bizim okul sağ da diğer okul sol tarafta oturuyordu. Karma şekilde ve aralarında sınır olarak şeritler çekilmişti. Biraz gergindim, aklımda bu sabah evden çıkmadan önce babamın söyledikleri vardı.

"Sahip olduğun o büyük güç senin değil senin ruhunun kızım,sen kabul etmesen de bir savaş olacak bu savaş doğacak melezle değil seninle olacak,dikkat et kızım,sana zarar vermek isteyenler olacak, düşmanların çoğalacak,senin ruhunu isteyenler olacak, güçlerine sahip olmak isteyenler olacaktır."

Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin