34/V.O

6K 474 169
                                    

Merhaba 👋🏽👋👋🏻👋🏿👋🏼

Normalde sınırın geçilmesini bekleyip öyle atacaktım ancak bugün bir okuyucumun doğum günüymüş. Mesajını şimdi gördüm.

Ona iyi ki doğdun dileklerimi iletiyorum. İyi ki doğdun canım.

Benden doğum hediyesi olarakta bölüm istedi. Doğum günü kızına hediye vermek şart jdhdjshdj

Vereyim dedim. KbraErem iyi ki doğdun keyifli okumalar

SINIR:90 OY 95 YORUM

🏫🏫🏫🏫🏫🏫🏫

Roy ise söylemeye gerek yoktu. Takdir edersiniz ki Jeffrey bana sulanırken Roy durur mu ? Durmaz. Spor salonunda ki büyük kavgadan sonra kavgayı başlatan bizler müdür beyin odasında soluğu almıştık. Müdür,elinde bizi daha önceden şikayet eden kurtların dilekçelerini sallarken bir yandan da kızmayı ihmal etmiyordu. Ben yeni gelmiştim buna rağmen haberim olmadan 2 dilekçem olmuştu. Roy ve Froy'un şikayet dilekçelerini söylemiyorum bile.

Roy elini kağıtlara uzattığında müdür Drew hemen geriye çekti.

"Müdürüm bir baksam"

"Sana niye göstereyim gidip bir daha döv diye mi ?" diyen müdürün haklılık payı da vardı.

"Ayıp ediyorsunuz müdürüm,ben ne zaman birini boş yere dövdüm?" Froy kıkırdamıştı, ona susması için bakmıştım ama çok geçti.

"Bak bu dediğine kardeşin bile inanmadı."

Roy gözlerini kısıp Froy'a tehdit vari şekilde bakarken dudaklarımı birbirine bastırdım. Aksi takdirde kahkayı basacaktım. Froy rahat rahat gülerken Roy'un sinirleri geriliyordu.

"Sen hiç gülme Froy dekan, suçlarınız ile kalın"

Suç da değil suçlar ile kalacak.

Allah'ım sen bana dayanma gücü ver kahkaha atarsam kesin biterim.

"Ben ne yapmışım profesör?" şaşkın şaşkın soru sorar haline göz devirdim.

"Birine yumruk atmışsın, biriyle sözlü münakaşaya girmişsin, birinin kafasını ısırmışsın."

Bu sefer kendimi tutamayıp gülen ben oldum.

"Kafasını mı ısırdın?" Roy da güldü.

"Niye kafasını ısırdın ikizim, çok merak ettim."

Froy elini saçına atıp karıştırdı.

"Ne bileyim ya o ara gelip bir şeyler söylemişti ben de boş bulunup kafasını ısırdım."

"Büyük başarı olduğunu düşünüyorum."diye alay eden müdürden sonra Froy konuştu.

"Rica ederim müdürüm"

"Bak bir de dalga geçiyor,hay Allah'ım ya,defolun hemen! Gözüm görmesin sizi! Sizlerle özel olarak görüşeceğim ben! Eminim iş yapmayı seviyorsunuzdur (!) Çıkın hemen!"

Müdür Drew'in bizi odadan kovarcasına sarf ettiği sözlerden sonra önden Froy sonra Roy ve ben çıktım. Adam bize iyi dayanıyor. Bizim müdür Marcus beni 2-3 kavgada okuldan attı. Bu adam ise bize katlanıyor. Kapıda bekleyen Mia,Hayal,Rüya,Alex ve jackson soru sormaya başladı.

"Hemen git giyin"

Roy,Jackson'ın elinden aldığı poşetleri elime tutuştururken belimden de itekledi. Öküz kurt.

Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin