HEYYU İMANPOWER GENÇLERİ BURDA MI ? BENCE BURDA
Yine ve yine ben geldim.
Normalde bu bölüm uzun olacaktı ve final bölümüydü ama bazı arkadaşlar bir iki bölüm daha at diyince kıramadım.
4 parttan oluşacak final bölümü. Yani bu bölümden sonra 3 bölüm daha gelecek.
Şimdi keyifli okumalar, Roy'a çok kızmayın bu bölümde.
❄️❄️😉❄️❄️😊😊❄️❄️
Bazen huzur bir kaç kelimeden ibarettir bazense bir kaç dakika da
saklıdır.Tam olarak huzur bulduğum anlardan biri de şuandı. Sıkı sıkıya oğluma,abime sarılıp onlarsız geçen 3 yılı yad etme şeklim.
Bir kaç hafta önce kendime gelmiştim. Gözlerimi açtığım da bir evdeydim. Başımda bir kız bir erkek vardı ve zihnimde ki tek bilgi adımın Alina olmasıydı.
"Roy'un beni kabul edeceğini hiç sanmıyorum" diye nefes alıp verdim. Kim olsa kabul etmezdi ki zaten.
"O da nerden çıktın"
"Ben..hiç birşeyi hatırlamıyordum. Müdür Drew'in okuluna kayıt olunca ismimi söyledim. Müdür Drew de söyleme diyince inat ettim, o sırada içeriye de Roy girdi ve bu sefer de onunla atışmaya başladım. Bugün dersteyken de onu fazlasıyla deli ettim"
Abim ve oğlum buna gülerken yüzümde buruk bir gülümseme vardı.
Roy'u yeterince deli etmiştim bırakın beni sevmeyi benden nefret ettiğine bahse varım. Eskisi gibi gri gözlerim yoktu ya da kahve rengi saçlarım.Aksine en az onun kadar sadeydim. Mavi gözlerim ve beyaz saçlarım. Siyah inek gözlükleri ile kötü duruyordum. Bedenim ise çok daha çelimsizdi. Roy'un kesinlikle ilgisini çekmeyeceğim. Hele de onunla bugün ki kavgalardan sonra. Derste tam anlamıyla onu bıktırmıştım hatta bir ara hırlarken üzerime atlaması an meselesiydi diye bilirim.
'Yeni kız hocayı dinden çıkardı' diyen ses hala kulağımdaydı çünkü Roy sinirden sınıfı terk etmişti.
"Bak kara civciv.. artık karalıktan çıktın ama neyse"
Söyleyeceği şey sanki onu zorlayacakmış gibi nefes alıp verdi. Bir iki dakika sonra tekrar söze girdiğinde oğlumu biraz daha kendime çekip sarıldım.
"Bak beyaz civciv bana sorsan hala ikinizin birlikte olmasını istemiyorum,ben bir abiyim,18 yıl boyunca yanımda büyüttüğüm kız kardeşimi elin oğluna verecek kadar rahat değilim. Buna ister kıskançlık de,ister öküzlük istersen de manyaklık de. Sen benim gözümde hala diş fırçası ile ayakkabı beyazlatmaya çalışan 6 yaşında ki küçük kardeşimsin, uzun lafın kısası ben bu 3 yılda istemesemde Roy'un sana olan aşkını gördüm. Seni hayatının merkezi yapmış,sen olmazsan o da olmaz,tamam birbirinizi tanıyamadınız kavga ettiniz ama bu onun sevgisini yenmeyecek, aksine mağlup olacak"
Kısa bir an zihnim geçmişe gitmişti. Bugün müdür odasında konuşmamızın bir benzerini de evin orda konuşmuştuk. Froy'u ilk tanıdığım gece olmuştu.
"Seni gömdükten sonra herkes dağıldı. Annemler ve Tyler amcalar bizi toparladı. Sürü ve ben sırf senin için okulu bile bırakacaktık. Annemler Alina sizi böyle görmek istemezdi diye bizi toparladı. Roy..o daha kötüydü. Onu da bu aslan parçası topladı. Okul bittikten sonra ben, Roy, Melek ve Jackson okulda öğretmenlik yapmaya başladık. Diğerleri de öbür okullar da öğretmenlik yapıyorlar."
"Abi Roy beni istemez ki,eskisinden daha da çirkinim,beyaz saç,mavi göz,siyah gözlük, çelimsiz vücut"
"Sana bir vururum bir de ağaç vurur Alina,her şey beden olsaydı emin ol şuan bütün kızlar elimden geçmişti. Yar-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...