Selam dedim otur dedi.
Kedi geldi.Bizim bölüm gittiii yow yow yowÇok güzel hareketler izledikten sonra kafa gidik bende 😊
Neyse selam arkadaşlar umarım bölümü beğenirsiniz.
İyi ve keyifli okumalar
Sınır: 93 oy ve 97 yorum
🏡🏡🏡🏡🏡
"Ne olduğunu anlatmak ister misin güzelim""Yoruldum."
"Seni yıldıracak kadar kötü olan şey ne ? Söyle senin için anında ortadan yok edeyim."
"Boşver"
"Boşver olmaz, üzülmeni istemiyorum."
"Ablam varmış Roy"
Saçlarımı okşayan elleri duraksadı. Şaşırmıştı.Doğaldı bu tepkisi ilk başta ben de şaşırmıştım. Elleri tekrar yavaş hareketlerle saçlarımı okşamaya başladı. Tel tel ayırıyor tarak gibi aralarında dolaşıyordu bu beni olabildiğince gevşetmişti. Sesi biraz öncekine nazaran biraz daha naif ve şevkat doluydu. "Bu güzel bir haber değil mi ?" dedi hiç bir şey bilmeden.
"Ablam Lord'un elinde bir esir ayrıca abim ablamı tanımadan onun hakkında kötü düşüncelere sahip,eskort biri benim ablam olamaz diyor" Bedeninde ki kasılmayı fark ettim,ben de bu tepkiyi vermiştim. "Güzelim bırak o abinin ağzı ile gözlerinin yerlerini değiştireyim" Halsizce kıkırdadım bu düşüncesine. "Herşeyden önce o benim abim bunu unutma" sesim bir uyaru gibi çıkmıştı istemesemde.
"Dokunmuyorsam bu yüzden dokunmuyorum zaten"
"Onun ablam olduğunu öğrenmeden önce ona azgın karı demiştim. Onun yüzünden zorluklar çekiyorum ama öğrendiklerimden sonra kızamıyorum da"
"Ablan da azgın karı lakabını hak etmiş ama"
"Sevgilisi hatta ilk aşkı tarafından ucube olarak dışlanmış ama kalp ya tekrar sevgili olmuş,sonra aşık olduğu adamın onu hala ucube bir yaratık olarak gördüğünü,ders ve popülerlik için yanında tuttuğunu öğrenmiş ve aynı zaman içinde aldatılmış bu yüzden erkeklerden intikam almak istemiş." anlatııklarımdan kendine pay çıkarak bir yorumda bulundu. "Aslında erkeklerden değil kendi zavallı haline ve eski sevgilisinden intikam almak için yapmış" işte benim akıllı sevdiğim.
Demek istediğimi anlamıştı. Ablam olması azgın biri olduğunu değiştirmezdi ama benim ablam. Bir zamanlar sana egoman diyordum Roy. Bir tek sen kalsan dönüp bakmam diyordum ama şimdi işler değişti. Büyük lokma ye, büyük su iç ama büyük konuşma derler. Öyle de oldu. Saçlarımın üzerinde dudaklarını hissettim. Bu çocuk beni genç yaşında kalpten götürmeye çalışıyordu. "Başka derdin varsa söyle halledeyim" dedi.
"Yok"
"Güzelim sana bir şey soracağım ama ciddi cevap ver"
"Peki söyle bakalım"
"Beni seviyor musun ?"
Sorduğu soru karşısında şok oldum. Aslında beklemiyordum o yüzden baya bir şaşırdım. Gerçekten onu seviyor muydum ? Sanmıyorum. Emin değilim. Nasıl bir insan sevilir ya da aşık olunur ki.
"Ben daha önce kimseyi sevmedim bu yüzden bilmiyorum"
"Anladım"
Kırılmıştı biliyorum ama ona yalan söyleyemezdim ki. Onu seviyorum ya da ona aşığım derim ama içten her zaman bir ukde* yaşarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasiaAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...