Kitap bitti mi ? Ya burda final olur mu ? Üzüldüm gibi gibi mesajlar aldığım için hey diye bölüm attım.
Selam İMANPOWER canları...
Umarım bu bölümü sevdiniz hızlı bir şekilde yazdım. Saçma olursa özür dilerim,affedin lütfen.
İyi ve keyifli okumalar...
🕊️🐂🕊️🐂🕊️🐂🕊️🐂
"Ulan Ayaz!Ulan Ayaz,sen benim başıma bela mısın lan!Ne bu hal,ne yaptın oğluma""Ben bir şey yapmadım o yaptı"
Günler günleri,haftalar haftaları,aylar ayları kovalamıştı. Alina'nın cansız bedenini toprağa gömeli, Alinasız geçen boş 3 yıl geçmişti.
Kötülük bitmişti. Lord'un ismi sadece tarih derslerinde kötü olarak anılıyordu. Hava aydınken her şey normaldi ama karanlık çöktüğünde herkes kendi odasına çekildiğinde akıyordu göz yaşlar.
Roy mu ? O kendini ailesine ve oğluna adamış biriydi. Alinasız geçen 3 yıl. onun kalbine bir yangın yeri olarak dönmüştü. Akşamları cayır cayır yanan yüreği sabahları köz oluyordu ve her akşam o köz yine harlanıyordu.
Pamir Akay ise 3 yaşında olmasına rağmen 5 yaşında ki çocuk gibiydi. Roy,Alex ve Jackson ile beraber ormana gitmişti.
Ayaz bu süreçte Akay'a bakacaktı ama kim kime baktı orası bir muamma. Akay'ın yüzü tamamen mavi,siyah ve kırmızı akrilik boya ile boyanmıştı. Yüzü,elleri.. kıyafetlerinden bahsetmiyorum bile.
Gökkuşağı tablosuna dönmüştü.
"Yelan şöylüyo baba,pejevenk dayım jorla yaptı, yakışıklı oluyşun dedi,hem Ajelya da beyeniymiş" diye dili döndüğünce şikayet etmişti.
"Sen çocuğa, dağına pezevenk de diye mi öğretiyorsun it"
"Lan!Valla bak elimde kalırsın,o kanatlarını 'çıt' diye kırarım Ayaz!Laf arasında duymuş"
"Çocuğu yaparken kelime sensörü takmışsınız başka açıklaması olamaz"
Bu 3 yılda değişen şeylerden biri de Roy ve Ayazdı. Alina'nın ölümünden sonra Ayaz, Roy'un evine taşınmıştı. Beraber kaldıkları gibi iyi anlaşıyorlardı ama arada rutin haline gelen çatışmalar da oluyordu.
Bu 3 yılda olan şeylerden biri de okuldu. Okul yıkılmıştı. Cesetlerden kalan parçalar,Ay Gölünde kutsanmış sonra da mezarlık olarak yapılan yere gömülmüştü.
Yep yeni ve daha iç açıcı bir okul yapılmıştı. Müdür Marcus, Drew ve İdek görevlerine devam ediyorlardı tek fark Roy artık bir öğrenci değil orada öğretmendi.
Ayaz vampir okulunda,Roy da kurt okulunda dövüş dersleri ve simülasyon derslerine görüyorlardı. Christian Melek ise büyücü okulunda öğretmendi aynı zamanda da Ayaz'ın Flört ettiği kızdı. İkisi de bilmese de,birbirlerini bulmuşlardı. Birbirlerine mühürlüydüler.
Froy geçen yıl Hayal ile nişanlanmıştı. Mia ve Alex sevgiliydiler. Rüya ve Arnav ayrılmışlardı. Arnav ise Rüya'nın peşinden koşuyordu, kendisini affetmesi için. Jackson ise hala saptı.
Roy son kez Ayaz'a kızgın bakışlar attıp yerde ki oğlunu kucağına aldığı gibi banyoya gitti.
Banyoda oğlunu soyup küvetin içine oturtturdu ve Alina'nın heo kullandığı şampuan ve duş jeli ile yıkadı. Oğluna bakarken içi gidiyordu. Alina için zat
en yüreği yanıyordu. Bazen oğlunu bir anlık olarak Alina olarak görüyordu.Lord ölmüş olsa bile, ölmeden önce herkese ağır bir darbe vurmuştu. İmkansız değildi hiç bir şey,ama inanıyorlardı ki mutlu oldukları günde gelecekti.
Oğlu da kendisi gibi yakışıklıydı. Hiç kimse bilmese de Alina uyurken Roy'un işaret parmağını tuttarak uyuyordu. Bu özellik Pamir Akay'da da vardı. Babasının parmaklarını tutmadan uyuyamazdı.
"Ne zaman geleceksin be efulim,ne zaman hatırlayacaksın beni" diye fısıldadı. Yaptığı hatayı geç olsa da fark etmiş çünkü Pamir Akay 3 yaşına girince bir melez olduğunu öğrenmişti.
Annesi gibi diye geçirdi içinden.
"Ayyem için ayama baba,o geycek" dedi.
Sultan ahmedin Kösem için her şeyi karşısına aldığı gibi herkesi, herşeyi karşısına almaya hazırdı Roy. Tek istediği Alinaydı. Öyle güzel seviyordu ki karısını,öl dese ölürdü. Bir yağmur taneciği gökyüzünden yere hızla çakılırdı çünkü arkasından durduranı,bekleyeni yoktu. Oysa Roy alina'yı bir ömür boyu beklerdi. Yeter ki gelsindi.
Oğlunun saçlarını geriye attırıp onu göğsüne çekti.
"Evet oğlum annen gelecek, hadi çıkalım"
Oğlunu havluya sarıp odaya geçtiler. Oğlu annesi ve kendi karışımı gibiydi ama vaz geçilmezlerden biri olan Alina gibi hafif egoluydu.
"Baba,amcam bana yeşilimsi ateş meycimeği diyo,o ne demek,men meycimek deyilim ki"
Roy duydukları dişlerini sıktı. 'Bu çocuk asla vaz geçmeyecek' diye düşündü. Pamir Akay,froy için her zaman mercimek olarak kalacaktı.
"Sen bakma o mal amcana, boş boş konuşuyor"
"Amcam tam biy tüyk malı" diye iki elini ağzına kapattım gülmeye başladı küçük çocuk. Bu hali o kadar tatlıydı ki Roy dayanamayıp Akay'ın yanağını hafifçe ısırdı. Pamir Akay babasının yaptığı ile çığlık attıp "Ya baba men yemek diylim ki,duy teyzemi çağıyayım da yemek yapşın bize,hem kayaman eniştem de geyiy"
Lena mı ? O da çok değişmişti. İlk yıllar kendini suçlayıp kendine zarar vermeye çalışmıştı. Neredeyse başaracaktı da Acun onu kurtarmıştı. Geçmişi unutturamasa da kendine zarar vermesini engellemişti.
2. yıl da ise evlenmişlerdi. Bu süreçte tam bir aile olmuşlardı. Her ne kadar Ayaz, Elena'ya laf sokup onu kızdırsa da o da alışmış ve affetmişti.
Roy oğluna değilde gökkuşağına sarılıyor gibi hissediyordu. Özel ve büyüleyici.
"Tamam o zaman, koş telefonumu getir bana, mutfakta olması gerekiyor" dedi. Küçük çocuk koşar adım odadan çıkarken,Roy da diz çöktüğü yerden kalkıp odada ki dolabın önüne gitti.
Dolaptan Alina'nın giydiği tişörtü çıkardı. Ona dair hiç bir şeyi atmamıştı. Tişörtü burnuna götürüp hafifçe kokladı.
Kokusu eskisi kadar baskın değildi. Kurt olduğu için az da olsa kokusunu alabiliyordu.
Dört gözle sevdiğinin onu hatırlamasını bekliyordu. Hatırlayıp ona gelmesini...
Kimin bedeninde tekrar doğduğunu bilmemek onu kızdırıyordu. Eğer ona mühürlü olsaydı ölürdü. Tekrar doğması imkansızdı bunu bildiği için sakin kalıyordu.
Umut etmekten başka çağresi yoktu da.
Oğlu telefonla gelince Elena'nın numarasını bulup aradı. Evlerine davet ettikten sinra telefonu oğluna verdi.
Pamir Akay telefonda konuşurken onu izledi. Karısından geriye kalan son ve güzel hediyeye.
Bölüm sonu...
Umarım bölümü beğendiniz. Ben ... kullanıyorum ve dağlık,yayla gibi bir yere çıktım. Maalesef buraya kadar çekmediği için şebeke gidiyor.
Bir sonra ki bölüm en geç cumartesi (10 Ağustos) günü gelecek.
Kendinize iyi bakın 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasiaAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...