Evet yeni bölümle merhaba diyorum.
SINIR: 25 OY 25 YORUM
Keyifli okumalar
⭐💬⭐💬⭐
"Evet çocuklar,kavga istemiyorum, şimdi geliyorlarmış arkadaşlarınız, yarışmayı kazanacağız,size güveniyorum ve yine söylüyorum kesinlikle kavga istemiyorum" diye bize nutuk çeken müdür Marcus'a bakıyordum. Bugün çok fazla gergindi,çok tedirgindi daima ellerini buruşturarak etrafı kolaçan ediyordu,yarışma onu çok etkilemiş olmalıydı.
Yarın yarışma yapılacağı için bugün şu düşman okulun öğrencileri geliyorlarmış. Sadece vampir bölümünün yarışı yokmuş aynı zaman da büyücü ve kurt tarafının da yarışmaları varmış. Bu yüzden herkes bahçelerdeydi. "Alina kızım, güzel öğrencim,benimle gel"
Aha! Güzel öğrencim dedi kesin bir şey oldu. Olmazsa bu müdür bana kızım demez her ne kadar arkadaşının kızı da olsam demez.
"Tabi" diyerek onu onaylayıp peşine takıldım. Birlikte geçitin içinden geçtiğimiz gibi kendimi odasına girerken buldum,vay bu büyü belkide gerçekten iyiydi, kapıyı kapatıp masanın önünde ki koltuğa oturdum. "Sizi dinliyorum" geliş amacımı merak ediyorum çünkü.
"Takımlar da sorun çıktı. Yarışa 4 kişi katılacaksınız. Takım arkadaşların dün yüksek doz da mine çiçeğine maruz kaldığı için revirdeler sen,Lena,Liam ve Muisa katılacaksınız"
"Muisa kendini beğenmiş kızlardan ayrıca alt sınıflardan değil mi ? Kabul etmiyorum."
"Öyle bir şey olmayacak, Muisa da hazır hemen hemen sizinle aynı eğitimlerden geçti, şimdi bahçeye gidip bahçede oyalanın ne kadar düşman da olsak onlara saygı göstermek gerek, tahminen 20 dakikaya burada olurlar"
"Peki hocam"
"Yeni doğanlar, dönüşenler ve diğerleri sınıftalar,sizin güçlü sınıfınız ve sizden bir alt seviye de ki herkes bahçede serbest,sen de onlarla birliktesin,bu arada portalları tamir ettirdik, sakın tekrar parçalamaya çalışma melez hanım!" Ellerimi iki yanım da yukarıya doğru teslim oluyorum der gibi kaldırdım. Gözlerinde ki zeka parıltıları hariç tehlike parıltıları olacakların habercisiydi.
"Dediğiniz gibi olacak"
"Portallarımızdan uzak dur!Şimdi çıkabilirsin"
Başımı sallayarak odadan çıktım. Portallardan uzak dur demesi kolay ama ben uzak durmam. Duramam müdür bey, genlerim de var. Ayrıca portallardan uzak duracağım diye de bir söz verdiğimi hatırlamıyorum.
Bahçeye çıkıp banklardan birine kendimi attım, tüm yorgunluğum o an bedenime nüksetmiş, ağrıyan bacaklarım kendini belli etmişti, gözlerim etrafta gezerken geçitte takılı kaldı, portalı incelemeye başladım. Mavi renkte olsalar da şeffaftılar. Kare şeklinde daha doğrusu geniş ikili bir kapı şeklinde yapılmıştılar. Oradan geçmek için gerçekten güçlü olman gerekiyordu. Güçlü değilsen portal seni çarpıyordu,bunu anlamam yeni başlayan bir vampirin havalanıp karşıya gitmek istediği anda çarpılmasına sebep olmuştu. Portalın üzerinde minik bir kaç kristal parçaları vardı. Gücü test ediyordu. Üstelik kare şeklinde olan portal zaman zaman şekil değiştiriyor bazen yarım küre,oval olabiliyordu.
Liam ve Lena ile arama mesafe koymuştum. Liam abime ötüyorsa ona güven olmazdı. Lena ise bir iki gün içinde değişmişti. Sürekli güçlerim ve okul hakkın da sorular soruyordu. Bir şeylerin peşinde gibiydi,evet yakın arkadaşımdı ama bu ona gözü kapalı güveneceğim anlamına gelmiyordu üstelik bir farklılık vardı,bazı günler dalıp gidiyor hatta kendini sıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...