SELOOO GENC İMANPOWER BEBİŞLERİ...
Umarım böyle seslenmemden rahatsız olmuyorsunuz.
Şebeke'nin az çektiği yerdeydim. Şimdi geldim ve sizlere bölüm atmaya devam edeceğim. Sizi beklettim biliyorum bu yüzden gekecek bölüm en az 2.500 kelime olacak söz veriyorum.
Selam arkadaşlar bu bölüm soruları cevaplayacağım hatta cevaplayacağız. İlk seçeneğimiz olan Roy'la başlıyoruz.
🐺🐺🐺
1) Saçlarını boyatmayı düşünüyor musun ?
Roy = Saçlarım zaten doğuştan beyaz ve herkes böyle seviyor,hayır düşünmüyorum
2) Gölge kurdunun bir kaç özelliğini bize söyler misin ?
Roy = Kalkan yapıldığında bir çok canlı kalkanı geçemez ancak biz gölge kurtları kolaylıkla kalkanın içinden geçe biliriz. Hızımız alfaların alfasına eşittir. Kurt formundayken gözlerimiz sayesinde büyü yapa biliriz. Yeni Ay ve Dolunay gecelerinde dönüşümümüzü geciktire biliriz.
3)Oğlun mu yoksa karın mı ?
Roy = Efulim benim her şeyim ama oğlumda benim canımdan,bizim parçamız,kendimi önlerine siper ederim ama onlara zarar gelmesini engellerim. Bu yüzden birini seçemem üzgünüm
4) Oğlunu her şeyden korayacak mısın ?
Roy = Tabiki de her şeyden koruyacağım. O benim,bizim oğlumuz.
5) Oğluna iyi bir baba olacağını düşünüyor musun ?
Roy = Düşünmüyorum. Aksine iyi bir baba olacağım
6) Alina'ya olan sevginden bahset.
Roy = Alina'yı anlatmak için kelimeler kifayetsiz kalır,kusursuz bir şeyde kusur aramak kadar absürt olur. Alina bir zehir gibi,her bir hücreme dağılıyor ve bir panzehir gibi de her bir hücremi canlandırıyor. Uçsuz bucaksız bir deniz gibidir. Hırçın dalgalara değil masum görünümü ile içine girer. Bir yazar olsam sadece onun güzelliği ile sayısız kitaplar çıkarırdım. O yanlız benim meleğim. O benim hayat ağacım,bu söz de değil gerçekte de böyle. Hayat Ağacı doğum, yaşam, ölüm ve yeniden doğuşu temsil etmektedir, yani kısacası yaşam döngüsü anlamına gelmektedir. O benim dünüm,bugünüm,yarınım. O benim geçmişim ve geleceğim. O benim karım.
************
Sıra Froy aşkımıza gelen sorularda bakalım o neler diyor bize.
👽👽👽👽1) Roy'un ikizi olmana rağmen çok farklısınız. Yani Roy çok ciddi bir tip ama sen (-_-) Ciddileşmeyi düşünüyor musun ?
Froy = Biz sadece tek yumurta ikiziyiz.Evet farklıyız çünkü ben rahat bnir insanım,ciddi olmaya gelemiyorum çünkü kahkalara boğulmama sebep oluyor
Arnav = Kanka çünkü o kafadan kontak
Froy = Soru bana soruldu,senin ne işin var,defol sana çocuk
Arnav = Doğruları da söylemek suç oldu,iyi kaçtım ben
Froy = Hele şükür,neyse nerde kalmıştık heh! Ciddi olamıyorum be bacım ama yeri geldiğinde ciddi olup ağırlımı koymasını bilirim
2)Hayal'e ne zaman teklif edeceksin ?
Froy = Evlilik teklifine daha çok var da,sevgili olmaksa 1-2 hafta içimde edeceğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...