Merhaba 👋👋
Yeni bölümle karşınızdayım. Bence eğlenceli bir bölüm olacak şimdiden iyi okumalar.
SINIR: 25 OY 20 YORUM
⭐⭐⭐⭐💬💬💬💬⭐⭐⭐
YAZARDAN...Sisli hava her yeri sarıp sarmalamıştı. Karanlık gökyüzüne çökmüş her yeri etkisi altına almıştı. Gökyüzü sisli olduğu kadar yağmurun habercisiydi de, ormanın içinde koşan siyahlara bürünmüş kapşonlu kadın ormana ait olmadığını bas bas bağırıyordu.
Ayaklarının altında ezilen yaprak seslerine aldırmadan dalların üzerine atlıyor ve hızlıca ilerliyordu. Çıtırdayan dallar umurunda değildi, sürekli gerisine bakması takip edilip edilmediğini kontrol etmekten geliyordu. Elinde tuttuğu kırmızı kapaklı dosyanın üzerinde ki kurumuş kan lekelerinden tiksinti duymaya başlamıştı. Ağaç kavuklarından birinin ardına saklandı. Nefesini tutmuş dışarıdan gelen sesleri dinliyordu şimdi. Gece kuşları,baykuş sesi dışında ormana ait olmayan bir ses duymadı bu yüzden durmadan koşmaya başladı.
Ansızın vampir hızını kullandığını gösterdi ve saniyeler içinde mağaranın önündeydi. Taş duvarlardan olan mağara özellikle yapılandırılmıştı. Kapıda ki mutant muhafızlar tarafından aranmış sonra içeri alınmıştı. İçerisi rutubetliydi,çok kötü yosun ve küf kokuyordu. Burnunu tıkamamak için zor dururken yavaşça yere diz çöktü,sağ diz kapağını yere dayarken sol dizi havadaydı,tek dizi üstünde çökmüş bir askere benziyordu. Öyle değil miydi zaten ? Yapması gerekeni yaptı ve gözlerini kapattı. Adım sesleri yükseldi mağarada, mağaranın gerisi de vardı hayallerin ötesinde bir genişliğe sahipti.
"Getirdin mi ?" Ses tüyler ürperticiydi. Kapşonunu açan eller dondurucudan çıkmış et misali buz gibiydi.
"Evet Lordum"
Elinde ki kırmızı kapaklı dosyayı gözlerini açmadan öne doğru havada boşluğa uzattı. Az önce kapşonunu açan eller şimdi dosyayı almıştı, çıkardığı mırıldanmaya bakılırsa memnunda kalmıştı hatta biraz heyecanlandı da diye bilirdik. Buz gibi elleri kapşonundan başlayarak uzun saçlarına ilerledi, saçlarından gezinerek rotasını değiştirerek ensesine geçti. "O nasıl?" Diye sordu ensesinde ki bir noktayı okşarken.
"Henüz gerçek gücünün farkında değil efendim,fazla tecrübesiz. Ancak yavaş yavaş güçleniyor, öğrenmeye de meraklı bir yapısı var ama etrafında olanlara gözü kapalı...o hala bir çaylak"
Yine onay mırıltıları çıkan dudaklardan bu sefer keyifli bir seste çıktı.
"Güzel..senin görevin onun etrafında olmak, yarışma günü de işini halledeceğiz ancak!" Sözünü yarıda kesti ve elleri kızın boğazını buldu. Nefesini kesmek ister gibi sıtehlikeli bir biçimde sıkarak bıraktığın da genç kız nefes nefese kalmıştı. "Güçlenmesini önle,ona yakın ol,ondan bana ait olanı alana kadar!" Genç kız gözlerini hala açmamıştı,açsa yaşlar akacağı için mutluydu. Ondan uzaklaşan adım sesleriyle mutlu olurken yerinden kalkmak için hareket etmişti. Ancak duyduğu ses yerinde durmasını sağladı.
"Kalkma!"
Dosya'yı getirmiş görevini yapmıştı daha ne bekleniyordu. Zihninden bir sürü teori gelip geçiyordu, dosyayı getirmek için yaptığı onca şeyin etkisi üzerindeyken hala... ansızın ensesine getirilen buz gibi eller onun titremesine yetmişti. Ensesinden yavaşça boğazına ilerliyordu, ceketinin fermuarında durdu. Genç kız korkuyla olacakları bekliyordu çünkü bu olanlar hesapta yoktu dahası karşı da gelemezdi bunu biliyordu. Gözlerini açması yasaktı derken gözlerinin üzerine gelen kumaş parçasıyla gözleri de bağlandı. O el yeniden fermuarın üzerine geldi,yavaş yavaş aşağı iniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasíaAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...