51/V.O

4.2K 294 214
                                    

BONJOUR İMAN POWER V.O GENÇLERİ

Umarım bonjour diye yazılıyordur. Nasılsınız bakalım iman gücü max olan okuyucularım?

Ben de çok iyim

İman power gençleri ben soru-cevap bölümü yapmak istiyorum ama sizin karakterlere sormak istediğiniz sorular var mı ? Ben en aşağı yere isimleri yazacağım hangi karaktere ne sormak isterseniz ara yorum olarak yazın.

Bir sonraki bölümü arka arkaya atayım. Bir de ben bir olay yaşadım dün. Onu da açıklamak istiyorum en altta göreceksiniz.
Öpüldünüz bebeklerim😘😘

⏰⏰⏰
Tedirginlik akan bakışlarımı etrafımda bir kez daha gezdirip Roy ya da diğerlerinin olmadığına kanaat getirince önümde ki ruh hastasına döndüm.

"Bak!Son kez söylüyorum Andreas,ben seninle konuşmak istemiyorum,hemen git aksi takdirde kocam gelecek bak sevgilim değil kocam!" diye sesimi kısıp ama bastırarak konuştum.

Düğünden sonra Tyler babam bize müstakil bir ev almış. Roy ile beraber oraya taşındık, evimiz de onların evinin yanındaydı. Her konuda sağ olsunlar yardımcı oluyorlardı.

İşte düğünden sonra Roy ile eve gidip sadece yattık. Çünkü bebeğimiz için o işler yasak. Ablam da annemlerle eve gitti. Bir ara abim kolumu tuttup 'bu gece beni tanrı misafiri yapın kara civciv' bile demişti.

Babamın kızmasıyla paşa paşa onlarla gitmişti. Azgın ablamla pek konuşma fırsatımız olmamıştı ama bana benziyordu. Yüzünde ki benler yok olsa tıpa tıp ben derim.

Hamile olmak çok güzel bir duyguydu. Tek kötü yanı karnım. Karnım inanılmaz bir hızda büyüyordu. Dün 50 kilo gibi görünen ben, bugün 90 kilodaymışım gibi görünüyordum.

Hepsi bir yana dursun karnım daha da büyüyene kadar okula geleceğim. Sabah Roy'la bu yüzden kavga ettik. Biraz aramız limoni. Buna rağmen okulda da ne kadar tartışmalı olarak dursakta gözümüz birbirimizin üzerinde.

Dövüş dersleri veriliyordu. Ben hamile olduğum için bu dersten muaftım ancak midem fazla bulanıyordu.

Roy ve Froy,ringe çıkmışken bizimkilere fark ettirmeden yanlarından ayrılmıştım. İçerisi fazla kurt ve ter kokuyor. Biraz daha kalırsam korkarım kusacaktım.

Dışarda nefeslenirken de kendimi okulun arkasında duvara dayalı buldum bir anda. Sağ olsun büyücüler ışınlıyor. Andreas zorla diretiyordu. Kolumdan tuttuğu andan beri ona karşı arkadaşçıl tüm hislerim yok olmuştu. Şimdi ise ondan kurtulmaya çalışıyorum.

"Niye istemiyorsun Alina!Yoksa o kocan(!) olacak herif mi yasaklıyor."

"Alakası yok Andreas,niye anlamıyorsun istemiyorum"

"Alina,bak bana bir şans ver,inan bana seni cok mutlu ederim"

"Andreas!Ben evliyim,evli. Senin alaya aldığın herif benim mühürlüm, bağlı olduğum kişi,sana seni istemiyorum diyorum niye diretiyorsun, sevmiyorum seni"

"Demek sana olan ilgimi biliyordun.Buna rağmen beni reddediyorsun öyle mi?"

Bu Andreas çok mu aptal ? Yoksa rol mü kesiyor. Her şey bir yana dursun,ben hiç bir zaman ona yakın olmadım, yakın bir muhabbetimiz dahi olmadı. Beni nasıl sevdi.

Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin