HOLA BEYBİİSİ İMAN POWERLER
Kurbanınız kutlu olsun umarım bu bölümü seversiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın beni de takip edin.
Melek ve şeytan diye bir kitabım var. Onu da okumayı unutmayın. Orda da Meleğimiz var en az bu kurgu kadar mükemmel.
Kolay bulmanız için ve takip etmeniz için hesabımı bırakıyorum.Son_Vampir
Pardon MİKEMMEL. Burada Hannah (Alina'nın annesi) tutucular var mı ?Hadi keyifli okumalar.
🖤🔥🖤🔥⭐🖤🔥
"Isaac biz nerde hata yaptık, büyük kızım herkesle yaptı sonra da kayboldu,büyük oğlum yalanlar söyledi,o da yetmedi sahte gelin getirdi,küçük kızım gizli gizli şey yapıp hamile kaldı. Söyle biz nerde hata yaptık!Bunlar benim çocuklarım olamaz ya, yıldım ya,bunlar adam değiller,bunlar benim değiller,olamazlar be!" diye yakınan annemin yanında oturmuştum. Göz yaşlarım yine istemsiz akarken Roy eğilip göz yaşlarımı sildi."Ağlama güzelim,annen öylesine söylüyor" dediğinde bakışlarım yüzüne çıktı. Bu çocuk niye hep böyle naif konuşuyor. Amacı beni eritmekse eğer başarıyorda.
"Kız sen niye ağlıyorsun!Benim ağlamam gerek,ben ağlamıyorum sen niye ağlıyorsun!Sil o gözünün yaşını, almayayım terliği" dediğinde yutkundum. Ya ben hamileyim hamile. Hamile kadına şiddet mi uygulanır canım. Nerde görülmüş anne'nin hamile kızını terlikle kovaladığı.
Babam taş çağından tekrar modern çağa geçiş yapmıştı. Farkındayım hamile olduğumu öğrendiğinden beri bıyık altı sırıtıyor. Tabi o da seviniyor dede olacak,anladı hayırsız oğlundan iş çıkmadığını. Annem yanında diye pek ses etmese de göz kırpmalarından anlıyordum.
"Ama an-"
"Ay sus!Çekemem senin o ağlak hallerine,hala sana kızgınım, hadi oğlanı anladım 20 yaşında,kanı deli akar ama kızım sen daha 18 yaşındasın!Niye hamile kalıyorsun sen"
Bu annemi anlamakta zor. Benim o şeyi yapmama mı kızıyor yoksa hamile kalmamamı anlamadım. "Yanlız hayatım kızımıza çok yüklenmesen mi, sonuçta Lena'ya hamile kaldığında sen de 17 yaşındaydın" diyen babama,annem olağanüstü bir hızda dirsek geçirdi.
Vay çakal vay!Bir de bana ahkâm kesiyordun. Ablama hamile kaldığında benden de küçükmüşsün sen ya.
"Orasını karıştırma" diye babama kızarken gözlerinden lazer çıkıyordu. Emin olun gerçekten gözlerden lazer çıksaydı eğer,babam moleküler parçalara bölünmüş uzay boşluğunda yayılıyor olurdu.
"LAN!ÇEKİL ŞEREFSİZ" nerden çıktığını bilmediğim öküz abim, Roy'u ittip beni kendine çekti.
"Bak Ayaz!Bu kaçtır sürekli bana saldırıp duruyorsun yeter!İstesen de istemesen de ben Alina'nın sevgilisiyim şimdi de kocası olacağım!" diye o kadar kendinden emin,tehdit vari ve sert konuşmuştu ki tüylerim bile ürperdi.
"Olmayacak lan!"
"Olacak"
"Olmayacak dedim şerefsiz"
"Olacak dedim pezevenk" diyen Roy da sinirleniyordu. Bu saatte kadar sakin kalması şaşırtıcıydı. Peygamber sabrı var canım sevgilimde.
"Vermiyorum lan! Alamazsın"
"Karnında benim çocuğumu taşıyor,benim sevgilim, benim sevdiğim,beni seviyor,onun turşusunu kuramazsın Ayaz! Annesi ve babası bile verdi sana ne oluyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...