SELAMMM İMANPOWERLER
Normalde özel bölüm yoktu ama Melek adın bir arkadaşımız çok istediği için yazdım. İki tane özel bölüm olacak.
Diğerinden spoi vereyim Alina ilk defa kanatlarını çıkaracak.
Bu bölümde yıllar sonra diğerlerine olmuş onu anlayın istedim, teşekkürler....
Oy ve yorum..
💥⭐⭐💬💬💬⭐⭐💥
Alina'dan..
Belime dolanan kollarla gülümsedim.Kim der evlilik aşkı öldürür.. aksine her geçen gün biraz daha bağlanıyordum ona.
Elimde ki bıçağı yavaşça tahtaya bırakıp ona döndüm.
"Ne yapıyor benim güzel karım" diye sordu o aşık olduğum ses,beyaz saçlarında ki nemlik onun duştan çıktığının kanıtıydı.
"Salata yapıyordum yemeğin yanına" diye fısıldadım kollarımı boynuna dolarken.
"Şimdiden ellerine sağlık hatunum" yanağımdan öperken kıkırdadım. Okyanus gözleri parıl parıl parlıyordu. Yüzünde her zaman takındığı haylaz çocuk ifadesi vardı.
"Babağğ abim çantamı vermiyor!" diye bağıran Dolu ile ayrıldık.
Evet günler ve aylar bize çocuklar da vermişlerdi. Bu çocuklar hiç mi durmaz ya,hiç bana çekmemişler, dayısı kılıklılar."Baba,sesinizi duyuyorum ve kulaklarım kanıyor!" diyen Pamir Akay biraz önce konuştuklarımızı duyduğunu söylüyordu. Froy kılıklı
"Baba abim Dolu'nun çantasını boşaltıyor" diye ayrı ayrı bağıran Dolu,Pamir Akay ve Aşkın ile önce bakıştık. Roy derin bir nefes alıp yüzünü sıvazladı.
"Evlenmeden önce Ayaz iti sonra da bunlar,hatun biz emin miyiz ? Bunlar bizim çocuklarımız mı ? Ayaz'ın çıkmasın!" diye söylene söylene kapıdan çıkan Roy'a bakıp kahkalar attım.
Pamir Akay tamamen abim gibiydi. Bir kardeş daha istemiyormuş beyfendi..ikizler ise daha başka.
Vampir hızı ile odaya girdim.
Dolu annesi gibi kurtu,Aşkın ve Pamir Akay ise vampirlerdi ama bir kaç kurt özelliği de taşıyorlardı.
Pamir Akay elinde ki mor çantayı yere dökmüştü.
"Ne yapıyorsun oğlum" diye araya girdim.
Yine bilmiş ifadesini yüzüne takmıştı, kıskançlıkta mastır yapan oğlum. Dolu'ya kısık bakışlar attıp bana döndü.
"Çantasını kontrol ediyorum annecim"
"Niye annecim" diye ben de üsteledim. Zaman geçtikçe kafasına esen bir çocuk olmuştu buna ergenlik hormonları da yardımcı oluyordu. Ne yazık ki bir insanın ergenlik hormonundan daha fazlaydı.
"Oğlum cevap istiyoruz"
"Bu kızın dün okula dudağa sürülen boyadan götürdü baba, Yasmin ve Emily ile sürmüşler,bacak bacağa atmışlar, Edward ve Austin'i etkilemeye çalışıyorlar!Ba ba ba ben izin verecektim ya!"
Austin ve Edward: Rüya ve Arnav'ın çocuklarıydı.
Yasmin: Mia ve Alex'in çocuğu iken Emiliy de Froy ve Hayal'in kızıydı.
Allah var şimdi çocuklar da zeki, güzel, yakışıklı ve kurnazdı. Yine benim rujumu gizlice okula götürmüştü belli ki kızım.
Güzelim zaten Pamir Akay en zor günde yapıldı. En iyisi biz bu üçünü alalım büyü ile geri karnına koyalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum 1 (DÜZENLENİYOR)
FantasyAlina Black,her şeyden habersiz bir kızdı ama en başında. 18 yaşında öğrendiklerinden sonra kendisini "VAMPİR OKULUNDA" buldu. Sıradan bir vampir,kurt,ya da melez değildi. O özel melezdi. Kalbinin üzerinde ki ruh taşı ile kendi ruhunu, geçmiş melezi...