Pasi mbaruan boks po mundoheshin te qetesoheshin.
S: Em e pe si po t shihte Aleksi ai qe u perplasem.
E: Hahahhahaha po ti e pe Luisin si po t hante me sy😂😂
E: Srz me acaruan nervat po do zoti si takojm me.
S: Do zoti😂
Por ja qe fati nuk ishte ne anen e tyre. Kthejne shikimin nga dera dhe hyjne brenda ata te dy super hot dhe me nje buzeqeshje qe tregonte dhembet e tyre si ruaza smeraldi.
Aleksi kishte veshur bluze te zeze e cila i tregonte trupin super muskuloz,tuta gri dhe atlete sportive adidas te zeza. Floket kafe i kishte hedhur ne nje ane dhe dukej teper seksi.
Nga ana tjeter Luisi ishte veshur me bluze te bardhe qe i nxirrte ne pah muskujt e barkut,tuta te zeza dhe atlete te bardha adidas sportive. Floket kafe te hedhura ne nje ane dhe dukeshin kaq terheqes. Te gjitha gocat e palestres po jargavitrshin ndersa gocat ndjenin nje inat ti vrisnin fare ato vajza dhe tua nxirrnin syte nga vendi.
E: Huuu sa hot esht ber- tha Ema dhe Sofia e degjoi.
S: Mir ai po ky tjetri🥵
E: Uouuu- tha duke shkundur koken Ema dhe tundi dhe Sofian- Cfar po themi ne idjotet. S do rrim t merremi me kta.
S: Mir e ke ti.
E: Lam nam. Ju rroft trupi se nga mendte ishin ehe s beheshin.
S: Pervec trurit duken q jan playboy prndj po na u afruan mos ja u var ose thjesht fol me ironi.
E: Un ju var leshte dhe jo tiu flas😂😂
S: Me too😂😂✋🏻
U cuan dhe filluan prp te benin boks dhe stervitje te dyja por nuk po e shihnin qe kater sy ju ishin ngulur atyre dhe po i shihnin gjithe epsh kur trupi i tyre levizte.
A: Plako kam qen gej po se pranova qe ajo ka super trup.
L: Po Sofia plak.
A: Eee e zune ti ate s shikoj pronat e zena.
Filluan te dy t qeshnin duke terhequr vemendjen e shume gocave po jo atyre 2 qe duhej.
Nga ana tjeter Ema kishte filluar me thesin e boksit ndersa Sofia me thesin tjtr.
Filluan te gjuanin por nuk kishin inatin qe duhej.Nderkohe Aleksi dhe Luisi vendosen te hidheshin ne sulm dhe te perdornin taktikat qe perdornin me cdo femer per ti bere pervete ato dhe ti fusnin ne shtrat.
Por ata nuk e dinin qe ato s binin kurre pre e ketyre taktikave.Cunat filluan te afroheshin nderkohe qe Ema i pa dhe ja beri me shenje Sofias. Ajo tundi koken dhe vazhduan perseri boks. Kishte pergatitur nje plan shume te mire thjesht po priste momentin.
Djemte duke u afruar 2 goca te suvatuara me makeup dhe operacione plastike saqe dukej sikur ne venat e tyre rridhte silikon i ndaluan.
Gocat nje inat i kaploi. Iu prish plani dhe kjo nk ishte gje e mire. Ema filloi te gjuante fort thesin e boksit dhe syte iu erren. Me pas nje prej gocave ia vuri duart ne kraharor Aleksit nderkohe iu afrua afer veshit i psheretiu dicka dhe e puthi atje.
Kaq ishte dje durimi i Emes. Filloi te gjuante me sa fuqi kishte dhe nuk degjonte asgje as thirrjet e Irsit i cili ua bente te dyja vajzave qe ta linin thesin ose do te pesonin ndo1 krize. Gjuanin e gjuanin vazhdimisht dhe inati sa vinte dhe shtohej. Ato nuk ishin humbese perkundrazi do fitonin cdo loje ose do te hiqnin dore prej saj pa humbur.
Sofia ndaloi dhe po merrte fryme rendshem dhe u ul ne toke kembet s po e mbanin. Luisi sapo e pa ate u nis menjehere ta pyeste si ndihej.
L: Hej hej cfare ndodhi?- tha ai me te shpejte drejt saj dhe u ul ne gjunje dhe po shihte ate.
S: Aa..as..asgje- tha ajo duke marre fryme rendshem dhe mezi fliste.
L: Ty po t merret fryma.
S: Po ti c mut ke qe interesohesh. Sesht hera e par q vij palester. Tani zhduku shko rri me shokun tend kurvar dhe ato prostitutat.
L: Sa per ofendimim e shokut tim spo e marr per baze. U bere xheloze ti qe rri me ato un😏
S: Hahahahahhahahahhahahaha😂😂😂😂😂- filloi te qeshte Sofia- ti mendon se un behem xheloze per ty q s besoj se kemi me shum se nje ore q jemi perplasur ne rruge😂😂😂je i madh ke shume qellime te qarta ne jete😂😂
L: Edhe behesh xheloze dhe se pranon. Bukur.
S: Nuk u bera xheloze- tha ajo duke u ngritur edhe Luisi bashke me te- dhe s kam pse te behem kur e kam nje djale per tu bere xheloze.
L: Kush na qenka ky?
S: Po i dashuri im pra kush tjtr- tha ajo duke genjyer.
Luisi u be serioz dhe filloi ti afrohej rrezikshem asaj.
L: Do ndaheni menjehere. Merre telefon.
S: Plak ik me shokun nk te dua me afer. Thjesht na ler rehat ju playboy merreni me ne peshkope. Shikoi gjithe ato pjeshka para jush. Merruni me ato sepse jan te vetmet qe bien ne nivelin tuaj dhe ua japin nje nate. Mos mendo se t vish ktu dhe te merresh me mua do te me beje mua te shtrihem mbi kembet e tua dhe me pas te shkojm ne shtrat per nje nate.
Luisi kishte ngelur i habitur. Si dreqin e kishte kuptuar ajo planin e tyre pa u hedhur akoma ne sulm mire.
L: Paske shum imagjinate. Po sikur te te them qe dua lidhje serioze me ty.
S: S dua un dhe nqs nk dua t bej dicka nk e bej dhe ky esht mhb i mbyllur. Per me.teper s kemi me shum se 1 ore qe njihemi dhe as ja kam besen nje kurvari si puna jote.
Ne ato momente bie poshte Ema dhe u shtri pa levizur vetem duke u mbushur me fryme rendshem dhe duke u kollitur...
YOU ARE READING
Our Thug Life💸❤️
RomanceHistoria ime e dyte. Kjo histori flet per 2 shoqe te ngushta qe nga femijeria qe vendosin te jetojne se bashku ne nje apartament. Jane ne fakultet por kane mendje te cmendur dhe mendojne vetem per prapesira. Cfare do te ndodhe me dy shoqet dhe per m...