~11

756 43 16
                                    

Ishin duke qendruar ne celular dhe po hanin nutella vetem kur Emen e telefonon mamaja e Sofit.

E: Sof behu gati per diten tone te shkaterrimit. Testamentin lere atje ku e ke😂

E: Alo he tet.

B: Ema do shkoni n Mulliri do takoheni ne ore 6.

E: E si ti dallojm ne ata?

B: Se di por do tiu dallojne ata juve.

E: Okej pacimm se flasim.

B: Ju puthen mami

E: Edhe neve- tha Ema dhe mbylli celin.

E: Tani pa ma thuaj pak at planin tend.

S: Ateher cfare thone mamate tona para njerezve?

E: Kemi goca puntore,me shkolle, te edukuara, te bukura etj etj.

S: Kta cunat qe ne do dalim si i duan gocat?

E: Goca puntore dhe per ...shpi- tha Ema me ndalese dhe po shihte me nje buzeqeshje djallezore Sofin dhe Sofi po i tundte koken e lumtur.

S: Do te bejme cdo gje pervecse goca te bukura, te edukuara dhe mbi t gjitha goca pr shpi.

E: Pr bukurin do vishemi si debile.

S: E sakte.

E: Per edukaten e kemi merak vet.

S: Sigurisht.

S: Dhe per goca pr shpi un pr vete nk di te bej asnje pune. Ti?

E: As une😂

S: Shum bukur le t fillojm planin ateher.

U bene gati dhe tani po shihnin veten ne pasqyre. Kishin vendosur nga nje paruke kishin bere makeup te renduar dhe kishin veshur fustane shume te shkurtra si te perdala.

E: Po me peshtiroset vetja ne kete lloj menyre Sof.

S: Edhe mua. Por duhet te zbatojme planin.

E: Eja nisemi ms behemi vone.

S: Eja- tha Sofi dhe u nisen.

Ishin para lokalit parkuan makinen dhe u nisen brenda lokalit. Po qendronin ulur dhe po prisnin per djemte vetem kur shohin Aleksin dhe Luisin. U cuditen dhe po i shikonin te cuditura.

S: Fuckk mos m thuaj q po vijne n tavolinen tone.

E: Okej s po ta them- tha Ema nderkohe djemte nuk po i njihnin.

L: Plak kto nk me duken goca pr shpi- tha Luisi duke i pare nga larg.

A: Mir at po pse po me duken te njohura.

L: Kushedi mos i kena perdor s mbaj mend gjo😂😂

A: As un 😂😂😂

U afruan me afer dhe po shihnin vajzat.

A: Macke?!- tha i cuditur Aleksi.

L: Djallushe?!- tha dhe Luisi i cuditur.

E: Me falni cfare thate?- tha Ema si e cuditur dhe holloi zerin qe mos kuptohej qe ishte ajo.

A: Ema Sofi ju jeni mi?

S: Me falni po kush jane keto?- tha dhe Sofi duke pasuar lojen e Emes.

L: Plak nk jan ato- tha me te ulet Luisi.

A: Keni nje ngjashmeri te tmerrshme me disa pleshta qe i kemi komshije😈- tha djallezisht Aleksi dhe Luisi po qeshte.

E: Pleshtat e sat..ouch- tha Ema kur ndjeu pickimin e Sofit dhe me pas hyri perseri ne rol- apapapapa kushedi sa te bukura jan meqe i keni n mendje apo jo?

L: Me then te drejten ajo goca Sofi esht c te te them si perendeshe por Emen e ka ky vllai im dhe nuk e shoh...ouuu plak me ngadal se na coptove- tha Luisi kur ndjeu Aleksin ta godiste fort ne kofshe.

A: Qepe gryken idjot se jan ato- tha Aleksi ne vesh Luisit.

L: Hahahahahhaha- filloi te qeshte ne siklet Luisi duke pare nga gocat- hahhaahhaa jam shum shakaxhi apo jo Aleks?- tha ai me sy lutes drejt tij.

A: Hahahahahha ti je shakaxhi i madh me rob shpie- tha Aleksi dhe po qeshte.

L: Hahahha ouuuu o plak do na lesh çyryk ndo1 dit- tha Luisi kur Aleksi e goditi prapa koke- esht truri i vogel ktu plak me t ik ky iki pr lesh dhe un.

S: Pse s je i ikur pr lesh ti?- pyeti Sofi me nje buzeqeshje fitimtare ne fytyre ndersa Aleksi dhe Ema po qeshnin me t madhe.

L: Shih mir se sme ke par mir. Po pstj kam frik mos perfundon ne krevatin tim😉

S: Un ty..- u mat t shante Sofi por ndaloi kur ndjeu Emen ta gjuante shume lehte ne kofshe- kshuu ndoshta dhe perfundoj si dihet jetes. Gjithsesi kemi erdhur per tu njohur apo jo.

L: Po sigurisht.

A: Ne fakt ishim te detyruar se sesht se ishim keq t takonim surratet tuaja te suvatuara ne limit- tha Aleksi dhe po shihte Emen qe po rrinte shume e qete.

E: Pjese e profesionit sic e keni dhe ju rregullimin deri ne detaj. Ky eshte celesi numer nje i kurvellekut😉😈- tha djallezisht Ema dhe Aleksi po e shihte gjithe nerva.

Gjate gjithe kohes hodhen kunja dhe fjale derisa mbaruan pijet dhe do te ngriheshin.

A: Sot paguajme ne- tha Aleksi dhe do te nxirte portofolin.

E: Pafshim- tha Ema dhe u nis te ikte. Shkoi ne banak pagoi dhe u largua dhe po priste Sofin e cila erdhi ne makine dhe u larguan...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now