~20

927 43 42
                                    

Po pinin dhe po benin shaka dhe po qeshnin se bashku.

Ema hapen telefonin dhe ben nje video me  Sofin me pas dhe panorames se qytetit dhe pijeve qe mbanin ne dore.

E hodhi ne instagram dhe shkruajti " Si gjithmone nen shoqerine tone dhe "OUR THUG LIFE💸❤️" dhe beri tag Sofin.

S: Em si do ja besh me Aleksin?

E: Cfare si do ja bej. Do i var leshte ja cfare do i bej. Te shkoje pas Sara kurves jo pas meje. Majmuni- tha Ema dhe me pas qeshi pakez kurse Sofi po qeshte me te madhe.

S: Dhe ja ku telefonon I madhi Luis Kulti- tha Sofi kur pa qe Luisi po e telefononte me kamer.

S: Urdhero shpirti im.

L: Ku jeni ju t dyja?

S: Kemi dal.

L: Ku pra saktesisht?

S: Tek kodrat.

L: Okej- tha Luisi dhe mbylli telefonin.

S: Ueu si ka mundesi qe s me cau veshet si zakonisht😂

E: Ndoshtaaa s kishte nerva😂😂

S: Aiii. U pikaaa. Se u bera si ato plakat me kte 'u pikaa'😂😂- tha duke qeshur Sofi dhe Ema po qeshte me te madhe- ai s kishte nerva. Ai ka nerva me teprice moj zemer- tha Sofi dhe po shihnin akoma panoramen.

Ema po merte fryme thelle dhe ndjente eren e ngrohte te korrikut duke i marre pak fije floku prapa dhe i perkedhelte lehtas fytyren e saj te bute. Mbylli syte paqesisht dhe Sofi gjithashtu po bente te njejtin veprim.

E: Sof.

S: Shpirt.

E: E di. Ndo1 here dua te zhdukem fare te qendroj larg te gjitheve per 1 ore te vetme. Te kem vetem nje shishe uje te ftohte para dhe te jem ne qetesi pa telefon,pa tv,pa makine pa asgje. Te jem diku ne fund te askundit. Atje ku te mund te jem vetem dhe askush mos me degjoje dhe te therras si e cmendur te hidhem,kercej,qaj,kendoj, festoj qofte per nje ore. Ama dhe kjo qe bejm bashke me ndihmon shume. E adhuroj.

S: Edhe un e adhuroj kete moment. Te dyja bashke larg te gjitheve. 2 motra per koke larg stresit..

E: Edhe noizyt- tha duke e nderprere Ema dhe filluan te qeshnin te dyja dhe me pas u perqafuan fort.

Nje zhurme makine dhe disa drita te hapura ndaluan pak me poshte dhe nga makina doli Luisi dhe Aleksi.

S: Po ky shkerdhata pse erdhi- tha Sofi drejt Emes per Aleksin.

E: Mendon se do ja arrije qellimit te me lendoje po shif ca do bej. Do ja shkatrroj nervin qendror- tha me te vogel Ema drejt Sofit dhe filluan te qeshnin si djaj.

L: Hellouuu- tha Luisi dhe puthi ne buze Sofin dhe perqafoi Emen dhe i shpupuriti floket.

A: Pershendetje- tha Aleksi dhe ngriti doren tia jepte Sofit ndersa ajo e shperfilli fare.

L: Cne n ket or ktu?

E: Epo kunat ky esht vendi yne dhe gjithmone vijme ketu. Kishim 2 muaj qe nuk vinim dhe meqe s kishim ca t benim ne shtepi erdhem- tha Ema drejt tij dhe u ul perseri ne vendin e saj dhe mori nje cigare dhe e ndezi.

L: Ouu kunata kshu?- tha Luisi duke qeshur dhe bashke me Sofin u ulen ndersa Aleksi po shihte ne kembe.

S: Edhe un gjithashtu- tha Sofi dhe sa do ndiste cigaren e mori Luisi e vuri ne buzet e tij dhe e ndezi.

L: Ti e ke pir nje mjaftueshem per ty- tha Luisi leshoi tymin ne ajer dhe mori ne perqafim Sofin.

Aleksi u ul nga ana tjeter e bordures nderkohe Ema me te shpejte i shkr Brajanit te vinte ne kodrat.

A: Mesa shoh pin cigare- tha ai pa t keq sikur cdo gje te ishte normale ndersa Ema e injoroi komplet thithi dhe njehere cigaren dhe shuajti.

E: Sof po bej nje xhirro perreth se po vjen ai- tha Ema dhe i shkeli syrin nderkohe djemte s po kuptonin gje.

Nga ana tjeter Aleksin e kaploi nje inat i papare dhe po shtrengonte dhembet. Kush ishte ky djale qe Ema do takonte.

Qendroi i heshtur dhe po mundohej te rrinte i qete por jo dhe per shume...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now