~7

767 42 14
                                    

Po qendronin ne qeli dhe po bisedonin vetem kur vjen Sara e skuqur nga nervat dhe komisari.

Sa: Ema dhe Sofi jeni te lira.

S: Hajde shyqyr.

E: Zonjush Ema dhe zonjush Sofia jo Sofi nuk ke aq kofidenca kurv e vockel.

Sa: Zonjush Sara sepse as ju s keni kofidenca.

E: Per aq kohe sa une vendos nqs ka apo jo kofidenca ti do te ngelesh ne cfaredo lloj momenti kurva Sara- tha ajo duke marre syzet e Sares te varura ne uniforme i fshiu me bluzen e Sares dhe i vendosi ne sy.

Te njejtin veprim beri dhe Sofi me syzet e komisarit nderkohe ata s mund te benin asgje pasi ishin ne orar pune.

E: Dhe mbaje mend mire kurva Sara. Me Sofia Tome dhe Ema Gjoni s merret kush sidomos ti nje e pamoralshme- tha ajo duke nxjerre camcakizin dhe ja ngjiti ne lule te ballit- ciaoo- tha ajo duke zene per qafe Sofin dhe sebashku me syzet ne sy ngriten gishtat e mesit dhe i drejtuan prapa kurrizit ku kishin lene prapa shpine Saren e nevrikosur ne limite dhe komisarin super te cudiur.

E: Aa po se harrova- tha ajo duke u kthyer me fytyre nga ajo- keshtu te pafsha gjithmone me ate fytyre te inatosur prapa kraheve tona sepse sigurisht atje e ke vendin- tha ajo hoqen syzet dhe ja u hodhen perpara kembeve- kalofshi bukur- thane duke ecur plot krenari dhe vetbesim.

Te gjithe skenen e kishin pare te gjithe punonjesit dhe disa po qeshnin dhe disa shihnin te cuditur. Sigurisht askush s merrej me to ose perfundonte si Sara i turperuar perpara te gjitheve.

Duke dale jashte pane Range Roverin e zi tipi i fundit. Jashte saj dalin 2 super yje muskuloze qe te benin te qendroje me goje  hapur nga bukuria e tyre. Te veshur me kostume te zeza me kemisha te zeza dhe me syze Gucci. Rolex me vlere mijera dollareshe dhe hoqen plot hijeshi syzet.

E: He me palloshat e motres ju.

M: Ueee zhulsjaa. Ku je ti mi kemi 3 or pa fol.

E: Kishim ashtu nje pun t vockel. Pallosh i vockel ku je ti mer- tha ajo drejt Kristit vllait te Sofit.

K: Ho mi zhulse ku je ti.

S: Komisarjat ndoshta?

K: Ca na thee o cerr. Se dinim- tha ai dhe perqafoi motren e tij dhe e puthi ne ball.

Te njejten gje beri dhe Mario me Emen.

E: Shum u vonuat. Ee avokatat e motrave ju. Cne me vones?

K: Epo mamate tona te dashura o zhulse na donin per nje bised- tha ai duke hyr ne vendin e shoferit dhe gocat prapa kurse Mario para.

E: Aman vec mamit mos i thoni se na vran.

M: Sta premtoj dot- tha djallezor Mario duke pare nga Kristi- vetem nese..

S: Nese...

M: Nese do te beni dicka per ne.

K: Ama do e beni.

E: Ca t doni ama vetem bishave mos iu thoni.

K: Ateher vlla radhen e shkuar qe ishin komisariat i nxorem na pastruan shpin nje jav. Pstj radhes tjtr na ndihmuan me rrobat per mbremjen qe kishim.

M: Kte rradh goca na duhet patjeter nje nder. Ne fakt do ua kerkonim si nder por ja qe zoti esht ne anen tone dhe duke qene se ju shpetuam nga burgu duam te na ktheni qoken.

E: Ca tiu nxjerrim dhe ne nga burgu😂😂

K: Ju jeni me fat qe keni vllezerit avokatet me me emer porrr ne duam qe tia u mbushni mendjen mamave te mos na martojn.

S: Joooo as qe behet fjal.

E: Joooo as mos e mendoni. Me mir ju pastroj shpin nje vit te ter sesa kte. S kam ndermend te therrem me Marsin dhe Blerten un- tha ajo drejt cunave- ti Sof do te zihesh?

S: As qe behet llaf. Me mir ju pastroj banjen nje vit te ter sesa kte.

M: Okej sna mbetet zgjidhje tjeter- tha Mateo dhe i ra ne cel te emes.

E: Huuuu OKEJ- thirri Ema dhe Mateo po shihte nga ajo- okej okej pranojm mbylle tani- tha ajo dhe Mateo e mbylli celin- pranojme. Ufffff sa inat t kam kur me kercenon me dicka qe e di qe do pranoj direkt.

M: Edhe un t dua shum motrush- tha ai drejt Emes- edhe ty motrushi tjtr- tha ai drejt Sofit qe e donte si motren e tij te dyte ne fakt keshtu e konsideronte.

E: Edhe ne ju duam shum.

E: Hajdeni na coni shpi tia u trg dhe tiu qerasim me nje shishe Jack Daniel.

K: Uuuu ti di ti prekesh pikat e mia te dobta- tha Kristi drejt te motres duke qeshur.

Se bashku shkuan ne shtepi dhe po flisnin me njeri-tjetrin per cfare kishte ndodhur ne komisarjat.

M: Se besojjj.

E: Si te duash ne po t themi keshtu ti kundershton.

K: Shiko ja t kerkoj filmimet e kamerave dhe ta besojm.

E: Okej- tha Ema.

Kristi lidhi televizorin me celularin dhe vendosi play videon e kamerave dhe filluan te shihnin te gjithe bashke me ze.

M: Hahahhahahahah yea baby there's my girlsss- tha Mateo dhe beri qepalla me gocat dhe me pas ju puthi te dyjave duart.

Nen shoqerine e tyre me 2 vllezerit e tyre dhe ata me 2 pikat e tyre te dobta me motrat e tyre vazhduan te bisedonin dhe disa ore te tjera duke qeshur dhe argetuar...

Pershendetje te gjitheve❤️ Keto 2 jave nuk mund te jem shume aktive dhe do te hedh nga 1 ose 2 pjese ne dite pasi eshte fundi i shkolles dhe kemi testime dhe projekte.❤️

Shpresoj te me mirekuptoni dhe tiu kete pelqyer historia deri tani❤️❤️🥰

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now