~62

801 42 103
                                    

L: Doktor si eshte pacientja tjeter?

D: Eshte me mire se pacentja tjeter. Eshte me pak fraktura dhe eshte ka te ftohte kronike- tha ai dhe Luisi po e shihte dyshimte.

L: Doktor kur e sollem po thoshte qe kishte shume dhimbje barku. Mos ndoshta..

D: Jo jo mos kini merak. Femija ishte ne gjendje shume te mire.

L: Fe..femija??- tha Luisi i cuditur kurse mamaja e Sofit dhe babai i saj u perqafuan dhe po qeshnin te lumtur.

D: Nuk e dinit zoteri? Urime zonjusha eshte shtatezane- tha ai dhe u largua kurse Luisi filloi te qante.

L: Ooo zottt do behem babaaaa- tha ai duke thirrur dhe Kristi dhe Mateo e perqafuan duke qeshur.

K: O zottt do behem daje- tha me syte me lot Kristi.

Luisi hyri brenda ne dhome dhe pa Sofin duke fjetur.

U afrua e puthi ne buze dhe ajo hapi syte.

S: Luiss- tha ajo dhe e perqafoi- huuuuu qenke gjalleee- tha ajo duke qare dhe e shtrengonte fort ne perqafim.

L: Jam ketu jeta ime- tha ai duke e perqafuar- urime mami Sofi do behemi me nje beb- i tha Luisi dhe Sofi ngeli

S: CFAREEE- therriti ajo dhe ai po tundte koken- hahahaha ooooooo zottttt faleminderittttt- po thoshte Sofi duke qare dhe perqafoi perseri Luisin.

S: Do te behem mama- thoshte ajo dhe ferkonte barkun ngadale kurse Luisi puthte barkun e saj.

L: Ca ndjesie te behesh baba. Bebushja e babit- thoshte Luisi me lote ne sy dhe prekte barkun- te do shume babi jep jeten per ty dhe mamin. Jeten jep. Gjithcka jep vec per lumturin tuaj- thoshte ai dhe puthte barkun dhe me pas puthi Sofin.

Po qendronin ne qetesi dhe Luisi foli i pari.

L: Mund te ma shpjegosh pak pse e bete kete gje?- tha Luisi dhe Sofi e pa serioze dhe i kerkoi t ulej ne karrige.

S: Atehere...- filloi te shpjegonte Sofi dhe Luisi ngeli i shtangur.

L: Qija jeten kam pasur t dashur dhe ne krevat mafien me te famshme shqiptaro-ruse dhe se dija. Ca esht jeta eee- tha Luisi duke tundur koken dhe Sofi filloi te qeshte.

S: I ka jeta kto mos u merzit bro- i tha Sofi dhe Luisi e pa me nerva.

L: Mos me thuaj bro Sof se ta tregoj mir bro-ne pstj.

S: Mir o vlla- tha ajo duke theksuar fjalen vlla dhe Luisi hipi siper saj dhe ishte shume afer fytyres se saj.

L: Falendero qe je n spital po mos te te beja zbor- i tha ai dhe ajo qeshi.

S: Okej ja t shkojm njeher nga Ema- tha ajo dhe hoqi serumin dhe u ngrit.

L: Hooooopp hoppp ku vete mojj- tha Luisi duke u ngritur me t shpejte- e para je e semure dhe e dyta shtatezane ske ku shkon vetem- tha ai dhe e mori ne krahe Sofin.

S: Hajde tani kali ec- tha ajo duke qeshur.

L: Ec un po kur t vem n shpi te tregoj dhe aftesine time te kalerimit- tha ai duke i shkelur syrin provokueshem.

S: Ore ti- tha Sofi dhe ai po qeshte.

L: Hajde zemerushe hajde- tha ai dhe e puthi ne buze...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now