~15

805 45 43
                                    

Kishin mbi 2 jave qe ishin miqesuar shume me cunat. Luisi dhe Sofi qendronin shume bashke dhe si "te detyruar" Ema dhe Aleksi qendronin bashke.

Ema dhe Aleksi kishin filluar te lidheshin shume bashke dhe Ema kishte filluar te krijonte ndjenja te forta per te. Madje e kishte pranuar me veten e saj qe e donte ndoshta dhe e dashuronte.

Nga ana tjeter Aleksi ndihej shume mire nen pranine e Emes por nuk do te ndalej prej lojes se tij.

Sofi dhe Luisi kishin pranuar ndjenjat per njeri-tjetrin dhe ishin lidhur por do tua thonin Emes dhe Aleksit. Moren guximin dhe u nisen drejt sallonit.

S: Hemm- u kollit Sofi dhe mori vemendjen e te dyve- ee duam tiu themi dicka.

E: Cfare ndodhi Sof?

S: Emm un dhe Luisi jemi zyrtarisht te lidhur.

E: Cfareeee??? Vertetttt??- tha e lumtur Ema dhe u cua ne kembe.

L: Po kunate😂- tha Luisi dhe ajo ju hodh ne qafe Sofit dhe rane te dyja ne toke.

S: Oooiii kokaa imeee. Oo loppp na coptove- tha ajo ndersa Luisi dhe Aleksi bene nje perqafim karakteristik djemsh.

E: Degjom me vemendje ti- tha Ema serioze drejt Luisit- e lendove te betohem skam meshire te shkoj dhe njehere ne komisariat dhe te shoh surratin e shpifur te asaj kurves per te cilen iu kemi folur. Ne rregull?

L: Uouu ulni armet. Pa merak e dua vertet- tha ai dhe puthi Sofin ndersa Ema ndjeu nje fryme te nxehte ne qafe qe e beri te dridhej.

A: Mos vuaj shume ti zemra ime- tha Aleksi me te vogel ne veshin e saj dhe e puthi poshte tij.

Ema kishte ngrire dhe ne mendje i perseritej fjala "zemra ime" dhe i tingellonte kaq bukur dhe u ndje kaq mire.

Aleksi e ktheu nga vetja dhe u afrua ta puthte ne buze poorrr ja qe fati nuk donte. Luisi u kollit dhe ai u largua.

L: Ndo1 lajm nga ju?

A: Po t ket do ju themi.

S: Dmth ka shanse.

A: Jan te larta- tha Aleksi dhe po shihte djallezisht Emen.

Duke biseduar dhe duke qeshur Aleksit i bie telefoni dhe ndryshon menjehere mimike.

L: Kush esht o plak?

A: Ajo kurva qe m ka ca celin. Se u lidha 3 dite mendonte se e doja. Sa debile o zot- tha Aleksi dhe Ema ndjeu perseri goditjen ne zemer.

U ndje keq. Pra djali qe krijoi ndjenja ishte thjesht nje djale qe tallej me ndjenjat e vajzave. Po ku i dihej ajo mund ta bente per vete. Do ta bente te dashurohej me te.

L: Gjithsesi ne shpirt po ikim takohemi me vone- tha Luisi dhe puthi ne buze Sofin- pacim kunate- tha Luisi dhe perplasi duart me Emen.

Ndersa Aleksi perplasi doren me Sofin dhe puthi ne faqe Emen te cilen e zuri papritur kjo puthje. Uli koken e skuqur nga turpi dhe mbylli deren.

S: Zhulse do t t them dicka.

E: Edhe une.

S: Okej thuaje ti e para.

E: Ufff. Sof kam ren ne dashuri- tha Ema dhe u ul ne kendin e sallonit.

S: Cfareee?? Edhe une kete doja te te thoja. Em mos po bie ne dashuri me Aleksin?

E: Ufff nuk e di dreqin nuk e diii- tha Ema dhe po i mbusheshin syte me lot- me vjen te marr veten me shpulla. Te betohem ndihem shume mire afer tij dhe me zgjan cdo qelize te trupit dhe me ben te dridhem dhe kam shume emocione por kam frike Sof kam frike. Po sikur te tallet me mua dhe te largohet prej meje. Te me lendoje. Si tia bej une pastaj?- tha ajo me ze menakolik.

S: Nuk e di cfare te them zemer. Por di te them vetem qe qartesohu dhe shiko cfare do te vendosesh. Eshte ne doren tende cdo gje. Por me beso edhe nqs do te jete gabim do te lendohesh ama un do te jem gjithmone afer teje. Do te zgjas gjithmone doren sa here te kesh nevoje dhe sa here te rrezohesh. Nqs ai tallet me ty kur te te humbe do ta kuptoje qe ka humbur dike qe do ti jepte kuptim zemres se tij por kur ta kuptoje do te jete teper vone. Nqs do te tallet me ty zemer kujto shprehjen tone- tha ajo dhe po shihte Emen.

Te dyja: Karma is a bitch - thane ne nje kohe.

S: Po karma eshte kurve dhe te kthehet dyfish ajo cka ke bere. Nqs do te te lendoje ty qe e do atehere edhe ate do ta lendoje dikush qe ai do ta doje. Prandaj eshte zgjedhja jote zemra ime. Motra ime e vogel.

Po qendronin te dyja ne qetesi dhe Ema kishte vendosur koken ne preherin e Sofit dhe Sofi ledhatonte floket e saj si nje moter e madhe...

Our Thug Life💸❤️Where stories live. Discover now